• PRO

Ольга

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, 20 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, Помічник керівника, Адміністратор, Товарознавець, Менеджер з продажу нерухомості
Employment type:
full-time, part-time
Age:
42 years
City of residence:
Sviatopetrivske
Ready to work:
Boiarka, Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Sviatopetrivske, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор магазину

from 07.2024 to 04.2025 (9 months)
Petsmall, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Замовлення та приймання товару- формування замовлень постачальникам з урахуванням потреб магазину, приймання товару згідно з накладними, перевірка відповідності кількості та якості.
Контроль залишків та інвентаризація: ведення оперативного обліку товару, участь у проведенні інвентаризацій, виявлення нестач та надлишків.
Контроль термінів придатності:постійний моніторинг термінів придатності товарів, своєчасне вилучення продукції з вичерпаним терміном.
Мерчандайзинг- забезпечення правильного та привабливого розміщення товару на вітринах і полицях, дотримання планограм та стандартів викладки, підтримання чистоти у торговому залі.
Робота з клієнтами та якість обслуговування- консультування покупців, допомагаючи їм зробити правильний вибір.
Вирішення конфліктних ситуацій- ефективне врегулювання спірних питань та конфліктів з покупцями, робота зі скаргами та пропозиціями.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування, доброзичливості та уважності до кожного клієнта з боку всього персоналу.
Донесення до покупців актуальної інформації про акції, знижки, новинки асортименту.
Касова дисципліна- контроль за дотриманням правил роботи з касовим апаратом, ведення касової документації та звітності.
Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм та порядку в приміщенні магазину.
Складання необхідних звітів, ведення внутрішніх журналів та іншої документації магазину.
Моніторинг стану торгового обладнання, своєчасне інформування про несправності.
Контроль наявності та замовлення касової стрічки, цінників, пакувальних матеріалів та іншого.
Стимулювання продажів. Участь у проведенні маркетингових та промо-акцій, контроль за розміщенням рекламних матеріалів у торговому залі.

Адміністратор Zoom

from 06.2021 to 09.2023 (2 years 3 months)
Адміністратор Zoom, Київ (Освіта, наука)

Забезпечення підтримки користувачів та організація віртуальних зустрічей, вебінарів та інших подій через платформу Zoom
Керування пошуком та реєстрацією учасників, розподілом прав доступу та вирішенням технічних проблем
Проведення навчань та допомога новим користувачам з основами використання платформи

Education

МАУП

Облік і аудит, Київ
Higher, from 2014 to 2017 (3 years)

2000-2004 рр. КНУ ім Т.Г.Шевченка , географічний факультет , спеціальність країнознавство, бакалавр.
2014-2017 рр.. МАУП , економічний факультет , спеціальність облік і оподаткування, магістр.
2023 –тепер.час , МАУП , факультет соціології , практичний психолог.

Knowledge and skills

  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Прямий продаж

Language proficiencies

English — average

Additional information

Мене звати Ольга, і я з великим ентузіазмом розглядаю можливість долучитися до вашої команди . Проживаючи в передмісті Святопетрівське, я є щасливою мамою двох дітей 7 та 13 років, що навчило мене не лише високій організованості та ефективному тайм-менеджменту, але й розвинуло надзвичайну гнучкість та вміння швидко адаптуватися до будь-яких обставин.
Мені цікаві продажі та спілкування з людьми. Вмію налагоджувати контакт, глибоко розуміти потреби співрозмовника та знаходити найкращі рішення. Ця природна емпатія, дружелюбність та комунікабельність дозволяють мені легко встановлювати довіру та вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами. Моя здатність до швидкого навчання та "гнучкий мозок" дозволяють мені оперативно освоювати нові продукти, послуги та програмне забезпечення, що є критично важливим у динамічному середовищі продажів.
Буду рада нагоді обговорити, як мої навички та ентузіазм можуть бути корисними для вашої компанії.
З повагою,
Ольга

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: