Resume from April 8, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10443903

Адміністратор

City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хребто Оксана Петрівна
30.01.1986
к.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль пошуку роботи: зайняти вакантну посаду адміністратор, продавець консультант.

Образование:

2001 - 2005
-
Дніпропетровський транспортно – економічний технікум, молодший спеціаліст готельного та туристичного сервіса.
2005 - 2009
-
Харьківська національна академія міського господарства, факультет менеджмент управління, спеціаліст, менеджер – економіст готельного, туристичного та курортного сервіса.
2013 год
-
Англійский клуб «СЭМ».

Опыт работы:

Серпень 2020 — по лютий 2024

ТОВ “ КРЕАТИВ КОМПАНІ” , Магазин Акварель. Продавець консультант не продовольчих товарів.
Обовязки:
- Консультація і обслуговування клієнтів відповідно стандартам компанії;
- Робота з програмою 1 С, розрахунок з покупцями , робота з РОS — терміналом;
- викладка товару відповідно стандартам компанії;
- участь у інвентиризації товару;
- володіння інформацією про продукцію і товар компанії;
- вивчення і атестація за стандартами й брендами компанії , принципами роботи компанії
Липень 2019 — по червень 2020

ООО «ВІФ», магазин BAGS etc, ТЦ ПАССАЖ. Продавець консультант не продовольчих товарів.
Обовязки:
- Консультація і обслуговування клієнтів відповідно стандартам компанії;
- Робота з програмою 1 С, розрахунок з покупцями, робота з РОS — терміналом;
- прийом і викладка товара згідно зі стандартами компанії;
- участь в переобліку продукції і товару;
- грамотне володіння інформацією про продукцію і товар компанії;
- вивчення і атестація за стандартами й брендами компанії , принципами роботи компанії;
- робота з внутрішньою документацією та ведення звітності;
- взаємодія і співпраця з різними відділами компанії і торгового центру
Жовтень 2018 — по Травень 2019

ООО «Абсолют Днепр» . Секретар.
- ведення документообігу компанії;
- підготовка наказів і розпоряджень керівника компанії;
- оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- забезпечення життєдіяльність офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).
- виконання доручень головного бухгалтера
Жовтень 2017 – по липень 2018

ЧП Носікова, Центр психології «Spacetime», офіс – менеджер (м. Дніпро)
Обовязки:
- Ведення документообігу компанії ;
- Підготовка внутрішніх наказів і розпоряджень;
- Ведення клієнтської бази ;
- Оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- Ведення та облік договорів центра ;
- Вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- Забезпечення життєдіяльності офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).

Жовтень 2016 – по вересень 2017

ЧП Хребто, Майстер по шугарингу (м. Львів)

Липень 2013 - по квітень 2016
-
ЧП Ландман, Центр психології «Імаго», офіс - менеджер (м. Дніпро).
Обовязки:
- Ведення документообігу компанії ;
- Підготовка внутрішніх наказів та розпоряджень;
- Ведення клієнтської бази ;
- Оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- Ведення та облік договорів центра ;
- Вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- Забезпечення життєдіяльності офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).

Листопад 2012 – травень 2013
-
Націоальний Гірничий Університет ,кафедра менеджменту виробничої сфери, секретар (м. Дніпро).
Обовязки:
- ведення документообігу кафедри, в тому числі і в електронній формі;
- виконання різноманітних операцій з використанням компьютерної техніки за програмами, призначених для збору, опрацювання, та надання інформації;
- ведення протоколів іспитів;
- підготовка проєктів наказів та розпоряджень по кафедрі;
- робота з викладачами, завідуючим кафедри, деканатом, відділом кадрів, бухгалтерською службою, канцелярією та взаємодія з іншими кафедрами університета;
- складання розкладу викладачів кафедри;
- забезпечення кафедри видатковими матеріалами; вирішення адміністративно – господарських питань.

Володіння моваами
Англійска– Intermediate
Український – рідний

Компьютерні навички
Володіння операційною системою Microsoft Windows MS, Office Pro (Word, Excel, Outlook) Internet.
Особисті якості
відповідальність, дисциплінованість, творчий підхід при вирішенні поставлених задач, вміння працювати в нестандартних ситуаціях і в команді, порядність, высока працездатність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: