Resume from March 30, 2024 File

Олег

Водій особистий, в офіс, менеджер

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
БАКУМЕНКО ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ
mob. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 06.04.1977
Місце проживання: м.Київ

Досвід работи:
2020-2021 рр. ТРК «Глас» - водій керівника
Обов’язки :
• виконання службових доручень та організаційних питань
• супровід керівника
• повна технічна підтримка функціонування авто.
2010-2019 рр. - Компанія «Vertex United» - офісний водій.
2009-2010 рр. - «Гос Управління земельними ресурсами» - водій керівника 2007-2009рр. -«Консалтінгова компанія XXI ст» - водій зам.директора
Освіта: Вища-технічна, Національний Авіаційний Університет
• Навички:
• гарне знання доріг Києва і області, безаварійний досвід управління автомобілем.
• досвід керування більше 16 років, посвідчення водія кат. В, С, Д
• Менеджерські та організаторські здібності
• робота з програмами Microsoft Word, Exel, Power Point

Мови:
Українська – рідна
Російська – вільно

Особисті якості:
Порядний, дисциплінований, цілеспрямований, комунікабельний, адаптивний, відповідально відношусь до своїх обов’язків, швидко навчаюсь.
Властивий дух команди і персональної відповідальності, високоорганізований з комплексним і системним баченням задачи, завжди намагаючись підійти творчо до задачі, і знайти конструктивне рішення; високо вмотивований з прагматичним типом мислення, постійним прагненням самовдосконалюватися, націлений виключно на результат.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: