Resume from June 18, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10451045

Директор магазину

City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор магазину

from 02.2017 to 02.2024 (7 years)
ТОВ "Арго-торгівельна мережа", Львів (Роздрібна торгівля)

Основні функції:
Весь перелік функціональних задач та особистих якостей і робочого досвіду, поєднаного з попередніх робіт з врахуванням корпоративних цінностей компанії «ARGO»

Директор магазину

from 07.2012 to 06.2016 (3 years 11 months)
Centro, Львів (Нерухомість)

Основні обов'язки:
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, адаптація та розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі брендової концепції компанії "Центр Обуви".
• Продумане і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товару в торговому залі та вітринах, відповідно до керівництва з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни, проведення касових операцій на кожному рівні в роздрібі (інкасації, перевезення великих грошових коштів та організація логістики таких перевезень).
• Своєчасне надання необхідних звітів в компанії.

Директор магазину

from 12.2011 to 03.2012 (3 months)
ТОВ "Боско Спорт", Львів (Роздрібна торгівля)

З 16.12.11 по 20.03.12 – директор магазину "BOSCO Sport"
• Відкриття магазину у Львові з "0"
• Вирішення питань із державними службами (дозволи, договори, затвердження)
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, навчання і розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі за брендовою концепцією компанії "Bosco Sport".
• Розумне і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товарів в торговому залі та вітринах відповідно до директив з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни.
• Своєчасне надання необхідних звітів.

Менеджер з питань розвитку регіону

from 02.2011 to 06.2011 (4 months)
ТОВ "ЛПП Україна", Львів (Роздрібна торгівля)

Від 08.02.11 до 08.06.11 – Менеджер з питань розвитку регіону (Захід, Південь) компанії "Reserved, Gropp, House", ТОВ "ЛПП Україна"
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного та Південного регіонів
• Підпорядкованість 15 магазинів, 13 менеджерам, 150 працівникам роздрібу.
• Управління та координація процесу продажів в роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного та Південного регіонів
• Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, настановлення цілей, настрій керівників.
• Своєчасне і якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренда "Reserved", а також конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей, мегазинам та керівникам на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії місцевого значення.
• Надання тижневих і місячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту
• З 8.02.11 по 8.06.11 року – Менеджер з питань розвитку регіону (Захід, Південь) компанії «Reserved, Gropp, House», ДП «ЛПП Україна»
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного та Південного регіонів
• Підпорядкованість 15 магазинам, 13 менеджерам, 150 співробітникам роздрібу.
• Управління та координація процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного та Південного регіонів
• Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, нарад, постановка цілей, налаштування керівників.
• Своєчасне та якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренду «Reserved» та конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей для магазинів та керівників на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії локального значення.
• Надання щотижневих та щомісячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту/зменшення в порівнянні з попередніми періодами;
• Аналіз проблем, причин, розробка методів поліпшення показників;
• Організація роботи персоналу в торговельному процесі, відповідно до розроблених стандартів компанії.

Директор магазину

from 08.2010 to 02.2011 (6 months)
магазин Steve Madden, Львів (Роздрібна торгівля)

Від 27.08.10 по 07.02.11 – директор магазину «Steve Madden»
• Відкриття магазину у Львові з "0"
• Вирішення питань із державними службами (дозволи, договори, затвердження)
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, навчання і розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі за брендовою концепцією компанії "Steve Madden".
• Розумне і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товарів в торговому залі та вітринах відповідно до директив з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни.
• Своєчасне надання необхідних звітів.

Територіальний операційний менеджер роздрібної торгілі

from 04.2003 to 05.2009 (6 years 1 month)
ДП"Адідас-Україна", Львів (Роздрібна торгівля)

Від 01.08.2007 до 25.05.2009 - «adidas-Group», Територіальный Операційний Менеджер роздрібної торгівлі Західного регіону:
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного регіону
• В підпорядкуванні 13 магазинів, 10 менеджерів, 140 працівників роздрібу.
• Відкриття 6 магазинів з «0» (Тернопіль, Вінниця, Хмельницький, Чернівці)
• Проведення співбесід з керівниками середнього рівня (менеджери магазинів), оформлення, затвердження, навчання, подача О.С, складання планів розвитку, звільнення.
• Управління та координація процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного регіону
Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, нарад, постановка цілей, налаштування керівників.
• Ведення переговорів та оптимізація роботи з ключовими клієнтами
• Своєчасне та якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренду «adidas-Group» та конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей для магазинів та керівників на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії локального значення.
• Надання щотижневих та щомісячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту/зменшення в порівнянні з попередніми періодами;
• Аналіз проблем, причин, розробка методів поліпшення показників;
• Організація роботи персоналу в торговельному процесі, відповідно до розроблених стандартів компанії.
• Аналіз та контроль поставок товару в магазини:
• Своєчасність поступлення товарів з місць вивезення в магазини;
• Постійний контроль поповнення товару в магазини, аналіз наявності товарів в залі та види розміщення в торговому залі;
• Контроль товарних залишків по всім групам товарів;
• Організація та контроль проведення інвентаризацій товару менеджерами магазинів:
• Забезпечення обліку та збереження товарно-матеріальних цінностей по магазинах;
• Контроль проведення навчання персоналу торгового центру, адаптації нових співробітників всіх рівнів; Узгодження зарплати персоналу торгового центру;
• Забезпечення виконання вимог внутрішніх нормативів (правил, процедур, інструкцій) щодо торгівлі.

Education

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Економіка торгівельного підприємства, Львів
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Поліграфічний технікум Укранської Академії Друкарства

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Specialized secondary, from 2000 to 2002 (2 years)

Knowledge and skills

Доброзичливість Користувач 1С Управління персоналом Активний продаж Оформлення вітрини Робота із запереченнями Контроль цінників Продаж одягу 1С:Підприємство MS Office MS Excel Розвиток продажу Планування продажу

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Polish — advanced

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: