• File

Ирина

Менеджер по продажам

Age:
41 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Івашкіна Ірина Олександрівна

Контакти
[open contact info](look above in the "contact info" section)(Viber)

Професійні навики
серпень 2021-сьогодні
Меблевий Центр(направлення – оптова торгівля меблями, сегмент В2В)- менеджер з продажу
Обов’язки:
• проведення моніторингу ринку
• супровід угод з продажу меблів( продаж B2B)
• підвищення ефективності комунікації на ринку для ключевих клієнтів
• проведення робіт по логістиці
• підготовка реклами та формування контенту в соц мережах(SMM)
• робота з холодною базою
• робота з дебіторською заборгованістю, ведення документації в 1С
• формування пакету документів по логістиці та бухгалтерії
• робота в CRM, налагодження внутрішньої комунікації
• Формування бази клієнтів та знайомство з клієнтами фізично
• Командировки в регіони
• Формування та виявлення потреб клієнта
березень 2017 – травень 2020
ТОВ “НФМ Агро” , ТОВ з ІІ НОВОФАРМ(направлення-продаж с/г техніки) -провідний спеціаліст договорного відділу
Обов’язки
• супровід угод з продажу с/г техніки, робота з клієнтами, менеджерами, а також співпраця з іншими членами команди (відділ бухгалтерії, фінансовою службою, юр. службою тощо);
• моніторинг дебіторської заборгованості, успішне закриття контрактів;
• складання планів на майбутні періоди і контроль над їх виконанням;
• контроль документообігу;
листопад 2013 – лютий 2017
КБ «ПриватБанк» - провідний менеджер по работі з клієнтами.
Обов'язки:
• визначення потреб замовника;
• робота з клієнтами, оформлення договорів,
• оформлення угод з клієнтом,
• складання планів на майбутні періоди і контроль над їх виконанням;
• контроль документообігу;
червень 2010- вересень 2013 ПП Інтерфрахт, логіст
Функціональні обов'язки: моніторинг бази клієнтів. Напрацювання нових клієнтів в області, по Україні та за кордоном. Оформлення заявок на автоперевезення. Оформлення документообігу з автоперевезень.
січень 2008- лютий 2010
АК "Дніпроавіа" фахівець відділу обліку доходів
Функціональні обов'язки: перевірка правильності застосування тарифів в авіаквитках і зборів в представництвах України та за кордоном . Складання звітів по доходах кожного представництва авіакомпанії. Контроль над правильністю ведення касової звітності в представництвах, аналіз продажів по сезонності, робота з агентствами, правильності застосування всіх тарифів і звітів, в разі правильності виставлення претензій. Знання програм бронювання квитків Amadeus та Liaison, а також ASIA.

Освіта: спеціаліст "менеджер організації", економічний факультет
1999-2004. Дніпропетровський державний аграрний університет.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: