Resume from April 19, 2024 File

Наталія

Менеджер з продажу

City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МАКАРЕНКО НАТАЛІЯ
Профіль
Відповідальна та порядна людина з активною життєвою позицією. Маю
організаторські здібності; цілеспрямована, комунікабельна, швидко навчаюсь,
володію здатністю самостійно працювати на результат без бар’єрів. Ціль -
відповідальна посада з можливістю кар'єрного зростання та підвищення
особистого професіоналізму.

Досвід роботи
ТОВ Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро
ЛИПЕНЬ 2023- 2024 ЛЮТИЙ

Менеджер із збуту (робота з національними мережами)
[open contact info](look above in the "contact info" section) Ведення ефективних перемовин з клієнтами;
Виконання планів, контроль дебіторської заборгованості;
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Підготовка поточної, щомісячної, щорічної звітності;
м.Дніпро Контроль норм товарних залишків;
Координація візуального мерчандайзингу, контроль викладання товару;
Освіта Взаємодія з відділом маркетингу, розробка та впровадження маркетингових
стратегій, ухвалення рішення про знижки, акції за допомогою аналітики;
Бакалавр Моніторинг діяльності конкурентів у зрізі цінової та асортиментної політики
Дніпропетровський державний конкурентів;
університет внутрішніх справ Ціноутворення: динаміка націнки, моніторинг цін;
Спеціальність: Правознавство Розширення наявного асортименту та введення “новинок” в мережі;
Дата закінчення: червень 2018 р. Пошук нових клієнтів;
Робота з поточною документацією (договори, рахунки по оплаті маркетингу/
Магістр
відкриття нових ТТ, тощо);
Дніпропетровський державний Ведення первинного бухгалтерського документообігу;
університет внутрішніх справ Виїзди у регулярні відрядження.
Спеціальність: Правоохоронна
діяльність ТОВ Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро
Дата закінчення: червень 2020 р.
БЕРЕЗЕНЬ 2023- ЛИПЕНЬ 2023

Навички Заступник начальника відділу фінансово-економічної безпеки
Розробка нормативних документів підприємства з метою закріплення в них
Програмне забезпечення 1С/MS
вимог щодо забезпечення безпеки підприємства (інструкції, положення,
Office(Excel Word);
правила).
Комунікабельність;
Стресостійкість; Контроль роботи відповідальних співробітників з питань технічного
Вміння вести ефективні переговори контролю продукції, що випускається на виробництві;
та ділове листування; Вивчення особових справ працівників підприємства;
Прямі та активні продажі; Організація та контроль внутрішнього пропускного режиму, дотримання
Здатність до вирішення конфліктних вимог режиму безпеки співробітниками та відвідувачами.
ситуацій;
Досвід в сфері організаційних ТОВ Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро
питань; КВІТЕНЬ 2021- БЕРЕЗЕНЬ 2023
Розуміння поняття колективу та
Секретар адміністративний
вміння працювати як наодинці, так і
в команді. Забезпечення життєдіяльності офісу, підтримання приємної атмосфери та
комфорту;

Додаткова інформація Виконання доручень генерального директора;
Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи генерального
Сімейний стан: незаміжня директора;
Діти: немає За дорученням генерального директора складання офіційних листів,

Тип роботи: повний робочий день запитів та інших документів;
Контроль дотримання таймінгу генерального директора;
Наявність авто: відсутнє
Розробка та погодження механізмів, наказів та розпоряджень

Мова генерального директора;
Вільне володіння українською Підготовка до нарад, які проводить генеральний директор (організація
зустрічей, підготовка необхідних матеріалів, повідомлення учасників про
час і місце проведення), також оформлення протоколів засідань і нарад;
Організації відряджень та відпусток генерального директора;
Здійснення контролю всіх офісних служб підприємства, від доведення поставлених задач генеральним директором до контролю
їх виконання співробітниками компанії;
Ведення документообігу, календарного плану звітів співробітників;
Оплата комунальних рахунків, інтернету;
Контроль підтримиа офісу в належному вигляді;
Здійснення необхідних закупівель для офісу (замовлення канцелярії, офісних меблів, техніки);
Виклик майстрів у разі потреби (електриків, меблярів) ;
Контроль справності офісної техніки на підприємстві (ремонт принтерів, картриджів, офісних телефонів, також заправки
генераторів та палива).

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
ЖОВТЕНЬ 2020- БЕРЕЗЕНЬ 2021

Фахівець другої категорії факультету соціально-психологічної освіти та управління
Аналіз та виявлення недоліків діяльності підрозділів університету та відділу (в тому числі, окремих працівників), у процесі
виконання посадових прав та обов'язків;
Внесення пропозицій керівництву щодо їх усунення;
Перевірка та редагування вихідної кореспонденції факультету, її погодження у керівництва та реєстрація.

Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
ЛИПЕНЬ 2020- ВЕРЕСЕНЬ 2020

Інспектор 1-ї категорії відділу служби “102” управління організаційно-аналітичного
забезпечення та оперативного реагування ГУНП в Дніпропетровській обл.
Приймання екстрених викликів та електронних повідомлень заявників в яких міститься інформація про правопорушення або події
за номером "102";
Координування діяльності диспетчерських служб Національної поліції України в Дніпропетровській області;
Внесення інформації в інформаційно –пошукові системи Національної поліції України;
Опрацювання персональних даних заявників;
Підготовка звітності за результатами проведеної роботи.

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
ВЕРЕСЕНЬ 2019 - СІЧЕНЬ 2020

Старший лаборант кафедри університету
Аналіз, розробка та затвердження навчально-наукового матеріалу та навчально-методичної документації;
Надання студентам та викладачам кваліфіковану допомогу щодо використання навчально-методичних матеріалів тощо;
Організація та прийняття участі у засіданнях кафедри;
Формування службової інформації щодо забезпечення діяльності кафедри.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: