- PRO
Anna
Customer support representative, 45 000 UAH
- Considering positions:
- Customer support representative, Customer service representative
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 21 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10485789/
Work experience
Customer support representative
from 01.2024 to 01.2025
(1 year)
Everhelp, Дистанційно (IT)
Customer care Call agent - відповідала на дзвінки, розмова англійською з клієнтами, надсилала follow-up email через Zendesk. Працювала в денні та нічні зміни
Досягнення :
- average ticket # solved = 70/per shift
- acceptance rate > 95%
- appropriate call handing time ( around 3 minutes)
- QC monthly results > 90%
- average call wait time = 6 sec
Я володію вмінням використовувати Zendesk, Solidgate, ChicControl, Iterable
English teacher
from 04.2023 to 12.2023
(8 months)
Study.ua, Дистанційно (Освіта, наука)
Обовʼязки : виконання плану навчання стосовно прийнятим термінам; налагодження комунікації з студентами, а також з їх батьками; підтримка лагідної атмосфери навчання під час уроку
Досягненнія : високий бал за аудит ( 101/110 ), отримання студентами бажаних балів з навчання
Оператор call-центра
from 01.2021 to 09.2021
(8 months)
Call center, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)
Обовʼязки : опис продукту компанії; надання всіх відповідей на запитання клієнтів
Досягнення : передача клієнтів головним оператором для підписання договору про співпрацю (від 3 осіб за робочий день)
Education
SWPS in Poland
Psychology, Wroclaw
Higher, from 2022 to 2025 (3 years)
I am studying psychology in SWPS university in Poland. My program is fully in English. Studying psychology gives me all the knowledge I need to have good soft skills. Communicating with people, build desirable conversations, understanding clients needs and conflict settlement are skills that I am good at
Humber College in Canada
Design Foundation, Toronto
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)
I have been studying and living in Canada for 1 year. The experience of living and studying abroad provided me the opportunity to improve my English skills. I have great speaking and writing skills. My English level is Advanced ( C1 )
Knowledge and skills
- Great speaking and writing skills
- Great team player
- Politeness
- Work with clients
- Responsibility
- Organizational skills
- Communicability
- Conflict settlement
- Адаптивність
- Zendesk
- Solidgate
- ChicControl
- Iterable
- Night Shift
- English - C1
- CRM system
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — advanced
Additional information
My phone number -
[
Telegram -
@annatsudik
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: HR-менеджер, Менеджер з якості
40 000 UAH
Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Customer support representative, Everhelp, 8 months
- English Tutor, English Tutor, 6 months
Similar candidates
-
Support manager
Remote -
Customer support representative
Remote -
Customer Support Specialist
20000 UAH, Remote -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Remote -
Customer Support Manager (Front Office, Tourism)
55000 UAH, Remote, Other countries -
Спеціаліст технічної підтримки
Remote