Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10530275
Керівник відділу продажу
- City:
- Odesa
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Касьяненко Руслан Володимирович
Ціль: Стабільна та цікава робота з можливістю реалізації професійних та
організаторських навичок, а також гідний дохід.
Дата народження: 10.01.1976 г.
Телефон: [
ел. почта: [
Освіта:
з 1993 року до 1998 року – Одеський сільськогосподарський інститут, спеціальність
облік та аудит.
Досвід праці:
Вересень 1998 р. – листопад 2000р. – Державна податкова інспекція у Жовтневому
районі м. Одеси – старший держналогінспектор.
Листопад 2000р. – листопад 2001 р. – Державна податкова інспекція в Одеській області.
Листопад 2001р. – лютий 2005р. – менеджер з с/г техніки ТОВ ПІІ «ІКР Баболна
Україна» (реалізація с/г техніки, запчастин та посівного матеріалу).
Березень 2005р. – червень 2006 р.– провідний інспектор відділу реалізації житла ТОВ
«ФК «СТС-Інвест» (реалізація новобудов).
Липень 2006р. – лютий 2007р. – економіст ТОВ «ФК «Талінофф» (реалізація новобудов).
Лютий 2007р. – липень 2013р. – заступник генерального директора ТОВ «ФК
«Талінофф» (реалізація новобудов).
Липень 2013р. – жовтень 2015р. – директор ТОВ «ПРОМПОСТАЧПІВДЕНЬ» (оптова
та роздрібна торгівля промисловими товарами).
Жовтень 2015р. – травень 2016р. – заступник директора ТОВ «Капіталстрой» (реалізація новобудов).
Травень 2016р. – квітень 2017р. – директор ТОВ «ФК «ЗАРС» (реалізація новобудов).
Квітень 2017 року - генеральний директор ТОВ «ФК «Талінофф» (реалізація новобудов).
Професійні навички:
• Організація, управління, повний контроль адміністративних, фінансових процесів;
• укладання договорів, проведення переговорів із клієнтами;
• контроль виконання договорів;
• контроль бюджету підприємства;
• контроль та робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
• звітність перед засновниками по роботі, прибутку та розвитку підприємства;
- здійснення рекламної політики;
- організація та здійснення роботи з базою даних клієнтів;
- розробка та реалізація стратегії продажів;
- аналіз продажу, пошук нових клієнтів;
- ведення документообігу;
- знання специфіки укладання договорів;
- підбір, розвиток та навчання персоналу;
- розробка методів мотивації персоналу;
- підтримка трудової дисципліни та управління колективом як єдиною згуртованою командою;
- впевнений користувач ПК (MS Office, Internet).
Професійні якості:
1. Прагнення до особистого та професійного зростання.
2. Націленість на результат.
3. Відповідальність.
4. Комунікабельність.
5. Дисциплінованість.
6. Стресостійкість.
7. Здатність до високої концентрації та працездатності.
Наявність прав водія (кат.В)
More resumes of this candidate
Odesa
Higher education · Full-time
Education: 09.1993 - 07.1998: экономический, учет и аудит (Одесский сельскохозяйственный институт, специальность учет и аудит., г. Одесса)....
Similar candidates
Head of sales, руководитель отдела продаж (продажи, реклама, маркетинг)
25000 UAH, Odesa
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 UAH, Odesa
Керівник територіального підрозділу, керівник відділу продажів, регіональний представник
21000 UAH, Odesa
Комерційний директор, керівник, начальник відділу продажу
120000 UAH, Odesa
Коммерческий директор, руководитель филиала, начальник отдела продаж
Odesa
Комерційний директор, керівник відділу продажу, менеджер з реклами (трейд-маркет)
Odesa