Resume from May 11, 2024

Вікторія

Адміністратор, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
26 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Контролер якості

from 07.2023 to 01.2024 (6 months)
ЛЕСЯ, Житомир (Легка промисловість)

Старший контролер виробництва, відповідає за якість готової продукції всього виробництва .
Обов'язки: контроль виробництва та готової продукції, згідно технологічних карт та обумовлених стандартів компанії.
Робота з контролерами відділу якості: вирішення спірних питань та конфліктів, забезпечення необхідним об'ємом роботи, наданням необхідної документації та додаткових для роботи матеріалів. Перевірка виконаної роботи контролерів для забезпечення найвищої якості готових виробів.
Навчання нових контролерів підприємства згідно до стандартів компанії .
Робота в системі бази даних та з програмами World, Excel, Outlook .
Робота з супутньою документацією щодо відвантаження готової продукції ( invoice, тощо).

Маркетолог

from 03.2020 to 02.2021 (11 months)
Полісся Моторс Груп, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
ведення усієї зовнішньої реклами (білборди, вивіски, поклейка автомобілів, тощо для 6 автосалонів) , візитки, банери, таблички, бейджи , згідно стандартів компаній.
Ведення соцмереж ( написання постів, планування медіа-контент-плану на місяць,налаштування таргетованої реклами, проведення розіграшів та спілкування з клієнтами в режимі онлайн, вирішення конфліктних ситуацій.
Оновлення інформації на офіційних сайтах дилерів, ведення супутньої документації

Адміністратор

from 06.2019 to 02.2020 (8 months)
Полісся Моторс Груп, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Адміністратор автосалону.
Обов'язки: зустріч клієнтів, первинна консультація щодо характеристик автомобілів, слідкування за чистотою автомобілів що знаходяться в салоні, ведення запису на тест-драйв, приготування кави, ведення документації, обзвон клієнтів,

Помічник керівника

from 08.2017 to 08.2019 (2 years)
Житомирський м'ясокомбінат, ТОВ, Житомир (Харчова промисловість)

Ведення складської логістики підрозділу.
Обов'язки: ведення документації в системі 1С, ( товарно-транспортні накладні, внутрішнє переміщення товару, invoice, видатні накладні,списання, тощо) , робота в програмах Word, Exel, тощо.
Створення документів, презентацій та актів, звітів, - за дорученням керівника.
Забезпечення життєдіяльності офісу : кава, чай, цукор, замовлення води,спецодягу робітникам, тощо.
Ведення табелю відвідування працівників підрозділу та закриття табелю щомісячно.
Формування первинного пакету документів на звільнення, відпустку, власний рахунок, тощо.
Ведення та зберігання усього паперового документообігу.
Проведення інвентаризацій на підрозділі.
Слідкування за вчасним відвантаженням продукції з виробництва,згідно норм та з повним пакетом супутніх документів.

Education

ЖДУ ім. Франка

Історичний факультет, Житомир
Unfinished higher, from 2016 to 2017 (1 year)

ЖВПУСД

Швачка, кравець, закрійник жіночого одягу, Житомир
Specialized secondary, from 2013 to 2015 (2 years)

Knowledge and skills

Робота з великим обсягом інформації Комунікабельність Швидко навчаюся новому Здатність до навчання Ведення CRM Робота із запереченнями MS Word MS Excel Ведення документації Відповідальність Бажання вчитися і розвиватися

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Також проходжу курси з ІТ по направленню QA

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: