Resume from April 29, 2024 PRO

Оксана

Заступник директора, керівник

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-партнер з фінансів

from 08.2023 to 01.2024 (5 months)
МХП, ПрАТ, Луцьк (Сільське господарство, агробізнес)

- Планування показників та аналіз фактичних відхилень;
- Надання пропозицій щодо цілей бізнесу, їх моніторинг, контроль та перевірка;
- Надання аналітичних даних — підготовка, аналіз, пропозиції;
- Контроль витрат;
- Реінжиніринг процесів;
- Консалтинг.
- Ревізія виробничих процесів в частині обліку: кормовиробництво, щомісячне зважування, формування прямих витрат на дільницях.
- Розподіл загальнотваринницьких витрат між дільницями (коректність встановлених коефіцієнтів розподілу, метрика розподілу).
- Розподіл загальнотваринницьких витрат між віковими групами на дільниці (коректність встановлених коефіцієнтів розподілу, метрика розподілу).
- Формування річного бюджету: тваринництво та рослинництво.

Головний економіст

from 08.2022 to 08.2023 (1 year)
ТОВ "Рентком", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Економіст з фінансової роботи

from 03.2022 to 07.2022 (4 months)
ТОВ "Дубенська аграрна компанія", Дубно (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Заступник директора

from 07.2019 to 03.2022 (2 years 8 months)
ТОВ "Вест-Активс", Рівне (Сільське господарство, агробізнес)

- участь в управлінні операційною діяльністю підприємтсва;
- планування, організація та контроль служб підприємства за відсутності директора;
- контроль за використанням ТМЦ;
- розробка бюджета підприємства (БДР, БДДС);
- контроль за виконанням бюджету;
- проведення тендерів на закупівлю ТМЦ та услуг;
- розробка технологічних карт у розрізі культур (кукурудза, ріпак, пшениця, жито, соняшник, конопля, просо, гречка, люпин), графіку виконання робіт згідно технологічних карт;
- оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ;
- підготовка регулярної управлінської та аналітичної звітності по виконанню ключових показників ефективності;
- реализація ТМЦ (зерно, ЗЗР);
- взаємодія зі сторонніми елеваторами;
- організація логістичних маршрутів, пошук найманої техніки;
- контроль за роботою ферми (180 голів ВРХ).

Заступник керівника відділу розвитку та інвестицій елеваторного напрямку

from 10.2016 to 07.2019 (2 years 9 months)
Аграрні Системні Технології, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка бюджету будівництва нових обёєктів і бюджету експлуатаціі елеваторів (БДР, БДДС);
- розрахунок собівартості послуг елеватора;
- проведення економічних розрахунків по запиту керівництва;
- участь у складанні технологічних карт у розрізі культур;
- контроль виконання бюджетів;
- підготовка оперативної таперіодичної звітності;
- описання бізнес-процесів Комерційного департаменту;
- впровадження і контроль роботи електронного документоообігу Комерційного департаменту;
- ведення обліку відвантажень зерна та залишків з власних елеваторів;
- ведення звіту по оплатам;
- контроль використання енергоресурсів на власних елеваторах;
- замовлння і контроль використання ПММ;
- формування штатного розкладу;
- контроль обліку робочого часу та нарахування заробітної плати працівників елеваторів;
- розробка посадових інструкцій;
- бізнес-планування;
- участь у заходах із введення в експлуатацію нових об`єктів

Економіст департаменту експлуатації елеваторів

from 05.2013 to 10.2016 (3 years 5 months)
Аграрні Системні Технології, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка бюджету будівництва нових об`єктів табюджету експлуатації;
- організація проведення тендерів на участь у будівництві підрядних організацій;
- участь у заходах із введення в експлуатацію нових об`єктів;
- контроль за виконанням бюджетів;
- підготовка оперативної та періодичної звітності;
- підготовка вихідних даних для розробки ТЕО будівництва нових об`єктів;
- ведення обліку відвантажень зерна з елеваторів та залишків;
- ведення звіту по оплатам;
- впровадження системи електроноого документообігу;
- формування штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій;
- бізнес-планування;
- робота з фіннасовими організаціями по залученню інвестицій.

Радник Агентства

from 07.2012 to 05.2013 (10 months)
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами, Київ (Державні організації)

- пошук проектів та перемовини з ініціаторами;
- відбір проектів;
- підбір схем фінансування проектів;
- бізнес-планування

Головний економіст АТ "Носівське ХПП"

from 12.2010 to 06.2012 (1 year 6 months)
Український аграрний холдинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- написання бізнес-планів по збільшенню потужностей існуючого елеватора;
- залучення фінансування для будівництва елеватору (банки, лізингові компанії);
- організація закупівель (будівельні матеріали, обладнання);
- взаємодія з головними службами елеватору (бухгалтерія, ВТЛ, інженерна служба);
- ведення управлінської звітності;
- калькуляція собівартості послуг елеватору;
- складання бюджету будівництва та експлуатації;
- участь у заходах по введенню в експлуатацію побудованого комплексу

Директор Рівненського представництва

from 05.2008 to 02.2009 (9 months)
АТ "АИС-Поліс", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття точок продажу, організація процесу продажу, підбір та навчання персоналу, робота із страховими випадками, співробітництво з лізинговою компанією та банками.

В.о. заступника директора Рівненського представництва

from 11.2007 to 05.2008 (6 months)
АТ "АИС-Поліс", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття представництва з "нуля", організація процесу продаж, підбір та навчання персоналу, робота із страховими випадками, співробітництво з лізинговою компанією

Education

Міжгалузевий інститут управління

Менеджмент організацій, Київ
Higher, from 1998 to 2002 (4 years)

Рівненський державний технічний університет

Міське будівництво і господарство, спеціальність "водопостачання та водовідведення", Рівне
Unfinished higher, from 1995 to 1998 (3 years)

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК 1С:Підприємство Цілеспрямованість Складання аналітичних звітів Планування бюджету

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Polish — above average

Additional information

Ключові навички:

Наполеглива, націлена на результат.
Легко сприймаю нову інформацію, можу працювати з великими обсягами інформації, швидко навчаюсь.
Відповідальна за свої дії та дії підлеглих співробітників.
Організована та самостійна.
Пунктуальна.
Легко знаходжу спільну мову з людьми.
Готова до відряджень.
Наявність прав категорії В.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates