Resume from May 10, 2024 PRO

Вікторія

Інспектор відділу кадрів, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 02.2021 to now (3 years 3 months)
Комунальне підприємство, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Кадрові питання: ведення всіх особових справ працівників, надання відпусток, відряджень, напралення на курси медичний персонал для підвищення кваліфікації, ведення воєнного обліку воєннозобов'язаних працівників, квартальні та річні звіти з кадрів і в Полтавський ОМТЦК.

Начальник відділу кадрів

from 06.2020 to 02.2021 (8 months)
Комунальне підприємство, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Контроль за ведення кадрової роботи, ведення програми "Медичні кадри", контроль за підвищенням кваліфікації медичного персоналу, контроль за веденням воєнного обліку, річні та квартальні звіти на область. Комунікація з працівниками кожного дня і найголовніше виконання завдань та наказів керівника.

Адміністратор рецепції

from 06.2012 to 09.2019 (7 years 3 months)
Ліга, мережа фітнес-клубів, Полтава (Краса, фітнес, спорт)

Взаємодія з клієнтами клубу. Запис на тренування. Продаж супутніх товарів і послуг. Консультування клієнтів. Ведення клієнтської програми.

Фахівець зі страхування

from 03.2011 to 02.2012 (11 months)
СК"Статус", Полтава (Фінанси, банки, страхування)

Education

Національний транспорний університет м.Київ

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Knowledge and skills

Доброзичливість Комунікабельність Ведення кадрового обліку Толерантність Підбір виробничого персоналу Проведення групової співбесіди Оцінка персоналу Підбір керівного персоналу

Language proficiencies

English — average

Additional information

Заробітна плата від 20 000 грн.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: