Resume from March 28, 2024 File

Илона

HR-менеджер

Age:
34 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Проскура Ілона Юріївна

Вул. Сурженка, буд.22 . ● смт. Новоархангельськ ● Кіровоградська область ●
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)[open contact info](look above in the "contact info" section). Зареєстрована Луганська
обл. м. Сватове, кв. Незалежності 1/30.
Мета Працевлаштування
Професійні  Ведення кадрової роботи, складання кадрової звітності.
навички  Ведення військового обліку та мобілізаційної роботи;
 Підготовка проектів колективних договорів; укладення
трудових угод;
 Підготовка проектів договорів поставки;
 Підготовка проектів позовних заяв.
 Підготовка проектів претензій.
 Підготовка проектів звернень, запитів. Відповіді на запити.
 Досвід роботи фахівцем 1 категорії роздрібного бізнесу АТ
Ощадбанк.
Особисті  Дата народження 30.01.1990
дані  Розлучена
 Маю доньку 11 років
 Судимостей не маю
Досвід Грудень 2013 року- травень 2015 року - Сватівська ЗОШ І-ІІІ ст.
роботи №8, - соціальний педагог;
Травень 2015 року – грудень 2020 року – Сватівський районний
суд Луганської області- консультант суду, головний спеціаліст з
питань персоналу.
Березень 2021- квітень 2022 юристонсульт ТОВ СВАТІВСЬКА
ОЛІЯ.
Червень 2022 року -до т.ч. фахівець сектору РБ АТ ОЩАДБАНК.
Освіта 2008-2012 – Луганський Національний університет імені Тараса
Шевченка - напрям підготовки – Філологія, кваліфікація- Бакалавр
з філології, вчитель української мови та літератури;
2012-2013 – Луганський Національний університет імені Тараса
Шевченка спеціальність - Державна служба, кваліфікація- Магістр
з державної служби (кадровий менеджмент);
2017-2019 - Східноукраїнський Національний університет імені
Володимира Даля – спеціальність – Право, кваліфікація-Магістр.
Посадові обов'язки за попереднім місцем роботи:
- Здійснює заходи щодо організації конкурсного відбору на
зайняття вакантних посад державної служби та призначення на
вакантні посади державної служби суду:
- ознайомлює державних службовців та працівників апарату суду з
правилами внутрішнього трудового розпорядку державного
органу, посадовими інструкціями та іншими документами з
проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
- оформляє документи про присвоєння відповідних рангів
державним службовцям, здійснює контроль за присвоєнням
рангів;
- обліковує стаж роботи суддів та працівників апарату суду, що
дає право на для встановлення доплати за стаж роботи в
державних органах, здійснює контроль за встановленням
надбавок;
- оформляє і видає працівникам апарату суду службові
посвідчення;
- готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу
державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками,
веде відповідний облік;
- готує матеріали для проведення оцінювання результатів
службової діяльності державних службовців;
- здійснює оформлення документів за підсумками проведення
службового розслідування та застосування заходів
дисциплінарного впливу щодо працівників суду.
- готує документи щодо прийняття на роботу, переведення та
звільнення суддів та працівників апарату суду. В межах
компетенції документи щодо призначення пенсій працівникам
суду.
Проводить роботу з обліку, зберігання та оформлення особових
справ та трудових книжок суддів і працівників апарату суду.
Забезпечує ведення кадрової документації та номенклатурних
справ з кадрового діловодства.
Готує проекти наказів голови суду та керівника апарату суду з
кадрових питань.
Формує проект графіку відпусток суддів та працівників апарату
суду.
Здійснює ведення комп’ютерного обліку даних суддів, державних
службовців та працівників апарату суду.
Здійснення обліку робочого часу:
- заповнює табель обліку використання робочого часу в паперовій
формі на суддів, присяжних та працівників апарату суду;
- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності.
Оформлює та видає довідки з місця роботи.
Перевіряє своєчасність щорічного подання суддями, присяжними
та державними службовцями декларацій про доходи.
Готує інформацію та подає звіти, аналізи, узагальнення про роботу
суду з кадрових питань.
Забезпечує організацію та планування підвищення кваліфікації
суддів та працівників апарату суду. Контролює виконання планів
підвищення кваліфікації.
Веде облік та звітність військовозобов’язаних суддів та
працівників апарату суду, у тому числі з мобілізаційної підготовки
та роботу з ДСК документами Літер «М».
Додаткові Українська – вільно – підтвердження сертифікатом.
відомості ПК – досвідчений користувач;
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: