Resume from April 23, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10585301

Бухгалтер

City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Bukovel, Kharkiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кравцова Світлана Миколаївна

Адреса: м. Харків, провулок Луї Пастера, 11
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримання роботи бухгалтера по зарплаті.

Професійні навички:

– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Електронний кабінет, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
– знання бухгалтерського та податкового законодавства;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід, своєчасність і правильність нарахування заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат співробітникам;
– навички формування та здача звітів по заробітній платі до фондів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– володіння мовами: українська мова вільно; німецька мова (зі словником).

Освіта: 2005-2010 рр., Харківський інститут Бізнесу і Менеджменту, факультет Облік і аудит, диплом спеціаліста.

Досвід роботи:
Вересень 1978р.-липень 1985р. Текстильна фабрика «Червона нитка»
Бухгалтер
Функціональні обов'язки:
– нарахування заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних співробітникам ;
– видача довідок по заробітній платі;
– перевірка і аналіз табеля обліку робочого часу співробітників.

Липень 1985р. – грудень 2008р. АТ «Коннектор».
Бухгалтер.
Січень 2009р. – грудень 2011р.
Керівник групи по нарахуванню заробітної плати.

Функціональні обов'язки:
– контроль нарахування заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних співробітникам (штат 1500 чол.);
– видача довідок по заробітній платі;
– контроль розрахунку податків і здача звітів до фондів;
– перевірка і аналіз табеля обліку робочого часу співробітників;
– керівництво відділом (5 бухгалтерів).

Грудень 2011р. ТОВ «Край-2».
Бухгалтер;
Січень 2012р.- жовтень 2014р.
Старший бухгалтер філії.

Функціональні обов'язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
– взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій;
– контроль нарахування і розрахунок заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат співробітникам (штат 1000 чол.);
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
– керівництво відділом (6 бухгалтерів).

Червень 2016р.- квітень 2020р.ТОВ «Ретто-Дизайн»
Бухгалтер.

Функціональні обов'язки:
– ведення бухгалтерського обліку ФОП в повному обсязі;
– постановка обліку виробничих операцій;
– прийом, контроль і обробка первинної документації;
– складання звітності;
– ведення кадрової документації;
– розрахунок заробітної плати;
– розрахунок податків і здача звітів до фондів;
– укладання договорів.

Серпень 2020р.- по теперішній час КНП «МП №18» ХМР
Бухгалтер 1 категорії

Функціональні обов'язки:
– нарахування заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних співробітникам (штат 280 чол.);
– видача довідок по заробітній платі;
– розрахунок податків і здача звітів до фондів;
– перевірка і аналіз табеля обліку робочого часу співробітників.

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.
Діти: дорослі.
Можливість відряджень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: