Resume from April 8, 2024 File

Олександр

Оператор чата (клієнтська підтримка, Direct) асистент, менеджер з продажу

Age:
25 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олександр Сивець
Мої сильні сторони включають відмінні комунікативні навички,
емпатію та розуміння потреб клієнтів, а також досвід роботи в умовах
високого тиску та технічну грамотність. Я вмію ефективно
співпрацювати в команді та аналізувати дані для покращення
обслуговування клієнтів, завжди готовий до навчання та
саморозвитку.
Контакти Досвід
Менеджер з продажу (буд. матеріали та інструменти)
Tg: @svlxxxx
Аналіз ринку: визначення потенційних клієнтів і ринкових
[open contact info](look above in the "contact info" section) можливостей для інструментів.
Залучення клієнтів: пошук та переконання потенційних клієнтів
купити інструменти.
[open contact info](look above in the "contact info" section) Укладання угод: оформлення контрактів та угод з клієнтами.
Підтримка клієнтів: надання післяпродажної підтримки та
28.02.1999
вирішення питань клієнтів

Івано-Франківськ Менеджер з продажу(автомобілі)

Освіта Проактивний контакт із клієнтами та надання інформаційної
підтримки, включаючи перевірку баз даних та надання детальної
інформації про автомобілі, їх характеристики та умови продажу.
Персоналізований підхід до клієнтів, з урахуванням їхніх вимог та
2021 SoftServe бажань, підтримка особистого контакту та допомога у виборі
Academy автомобіля, а також проведення укладання угод і оформлення
документації.
Тестувальник ПЗ
Клієнтська підтримка(банківська сфера)

прийом і обробка телефонних дзвінків, вирішував запитання та
проблеми клієнтів.
2022 English
записував інформацію про дзвінки в CRM систему,
Courses забезпечуючи точність та повноту даних.
Project12 Upper співпрацював з іншими відділами для ефективного вирішення
Intermediate питань клієнтів та постійного вдосконалення процесів
level обслуговування.

Клієнтська підтримка(освітня сфера)

надавав консультації про освітні програми та ресурси,
2019 - До відповідаючи на запитання та надаючи інформацію.
ефективне вирішення проблему навчанні, співпраця зі
сьогодні студентами та викладачами.
Львівський
Університет Менеджер з продажу
МАУП (бізнес консультант)
Бакалаврат
Безпосереднє консультування клієнтів у питаннях стратегічного
управління, фінансів, маркетингу та оптимізації бізнес-процесів,
спрямоване на досягнення їхніх цілей та забезпечення
стабільного розвитку компанії.
Мови Розробка та впровадження індивідуальних стратегій та
рекомендацій для оптимізації бізнесу клієнтів, а також надання
підтримки під час виконання запропонованих рішень для
Англійська досягнення успіху на ринку.
(Upper-
Intermediate)

Українська

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: