Resume from April 29, 2024 PRO

Андрiй

Фінансовий директор, 80 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
57 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 04.2021 to 12.2023 (2 years 8 months)
Фінансова компанія ТОВ «Джобер», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Споживче кредитування / Будівництво / Переробка

• Розробив та впровадив систему управлінської звітності.
• Сформував інвестиційні розрахунки щодо масштабування. Залучено додаткове фінансування.
• Оптимізував структуру кредитного портфеля. Забезпечив зростання повернення на капітал.
• Розробив нові продукти для клієнтів споживчого кредитування.
• Розробив технічне завдання комплексної автоматизації будівництва для платформи BAS.
• Здійснив аудит та сформував звітність щодо тендерних контрактів у системі «Prozoro».

Партнер. Керівник напрямку фінансова діяльність

from 11.2018 to 03.2021 (2 years 4 months)
Фінансова група Бізнес Інвестмент Альянс, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Стратегічний консалтинг у сфері залучення інвестицій

Виконав проектні роботи за такими напрямами:
• Впровадження систем бюджетування (попередній аналіз / розробка концепції / підготовка структури даних / навчання / впровадження / підтримка / оптимізація та розвиток)
• Проведення аудиту та надання рекомендацій щодо методології впровадження управлінського обліку.
• Інвестиційний аналіз проектів з урахуванням ризиків, наприклад, чутливості до дисконтування, передбачуваної невизначеності очікуваних грошових потоків та інших ризиків.
• Розробка рекомендацій щодо вибору та впровадження ERP систем.
Наприклад:
• Корпорація «Мотор» (Мотор-Банк / Гарант Інвест / Клініка Мотор Січ / до 10-ти юридичних осіб).
Впровадив систему поточного бюджетування / Розробив систему мотивації керівників банку / Формалізував внутрішньогрупові ризики та запропонував рекомендації щодо їх усунення.
• Група компаній ТМ «МобіДік», рітейл, мережа понад 150 магазинів.
Автоматизував процеси обліку ТМЦ у магазинах. Поліпшено оборотність запасів / Впровадив систему управлінського обліку / Провів порівняльний аналіз програмних продуктів для автоматизації обліку в у рітейлі (MS Navision, Microsoft Dynamics AX, 1C). Надав рекомендації щодо вибору та впровадження.

Фінансовий директор

from 10.2016 to 08.2018 (1 year 10 months)
BAZABET, Київ (IT)

Букмекерська діяльність

• Забезпечив акціонерів інвестиційними розрахунками з метою масштабування у off/on-line сегментах.
• Розробив та впровадив систему бюджетування (формування / контроль / коригування).
• Сформував структуру казначейства. Забезпечив стабільне фінансування та контроль за використанням ресурсів.
• Розробив та впровадив систему управлінської звітності.
• Забезпечив процес формування (створення / узгодження / затвердження / контроль) паспортів об'єктів будівництва та ремонту off-лайн об'єктів.
• Оптимізував схеми роботи із нерезидентськими корпоративними структурами.
• Сформував та погодив технічні завдання для IT. Поліпшив якість та строки формування звітності.
• Забезпечив юридичний супровід фінансової функції контрактів із постачальниками.
• Формалізував та впровадив процеси забезпечення та інкасації коштів.

Партнер. Керівник напряму фінансова діяльність

from 09.2016 to now (7 years 8 months)
Фінансова група Бізнес Інвестмент Альянс, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Стратегічний консалтинг у сфері залучення інвестицій

Виконав проектні роботи за такими напрямами:
• Впровадження систем бюджетування (попередній аналіз / розробка концепції / підготовка структури даних / навчання / впровадження / підтримка / оптимізація та розвиток)
• Проведення аудиту та надання рекомендацій щодо методології впровадження управлінського обліку.
• Інвестиційний аналіз проектів з урахуванням ризиків, наприклад, чутливості до дисконтування, передбачуваної невизначеності очікуваних грошових потоків та інших ризиків.
• Розробка рекомендацій щодо вибору та впровадження ERP систем.

Керівник Фінансового Управління

from 02.2008 to 06.2012 (4 years 4 months)
Група компаній Інстар Лоджістикс, Київ (Транспорт, логістика)

3PL оператор (ЗЕД / Логістика / Митне очищення / Концертна, проектна логістика)

• Організував діяльність Фінансового управління (бухгалтерія/фінансовий відділ/казначейство) з «0».
• Здійснив аудит управлінського обліку та звітності. Виявив суттєві відхилення від факту дебіторської, кредиторської заборгованості, капіталу акціонерів.
• Відновив управлінський облік за весь період діяльності.
• Провів внутрішній аудит бухгалтерського, податкового обліку та звітності.
• Забезпечив організацію формування, перевірки та контролю облікових даних.
• Розробив та впровадив систему бюджетування (формування / контроль / коригування).
• Розробив, формалізував та погодив KPI комерційного департаменту щодо поліпшення показників оборотності дебіторської заборгованості.
• Регламентував / прийняв участь у розробці регламентуючих документів, пов'язаних із системою менеджменту якості та підготовкою до сертифікації ISO 9001.
• Розробив технічні завдання автоматизації управлінського обліку для платформи 1С. Скорочено термін формування.
• Забезпечив юридичний супровід фінансової функції контрактів із постачальниками / клієнтами. Мінімізовано фінансові та юридичні ризики.

Директор департаменту фінансів і контролінгу

from 09.2006 to 12.2007 (1 year 3 months)
Холдинг «Автек», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Торгівля (спецтехніка, запчастини) / ЗЕД (експорт продуктів харчування) / Нерухомість

• Здійснив аудит управлінського обліку та звітності. Виявив методологічні помилки облікової політики у відображенні виручки від реалізації з ПДВ / без ПДВ, що спотворюють фінансові результати у P&L та податкові зобов'язання у BS.
• Розробив та впровадив систему бюджетування у бізнес-напрямку «Автек-Сервіс».
• Розробив, узгодив документи, що регламентують облікові політики.
• Провів ABC-аналіз запчастин. Оптимізував асортимент, постачання, продаж залишків.
• Розробив технічні завдання автоматизації управлінського обліку для системи класу ERP.
• Здійснив інвестиційні розрахунки бізнес-планів для Камаз, Маз, Форд. Збільшено квоти поставок.

Фінансовий директор

from 05.2005 to 09.2006 (1 year 4 months)
Корпорація "Інтеррибторг", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ЗЕД / Торгівля оптова / Торгівля роздрібна / Переробка

• Розробив, формалізував та впровадив систему управлінського обліку та звітності.
• Розробив, формалізував та впровадив систему бюджетування (формування / контроль / корегування).
• Залучив зовнішнє фінансування в Надра Банк, Укрексім, Укрсобанк
• Автоматизував управлінський, бухгалтерський, податковий облік та звітність на базі 1С.

Приватний підприємець

from 09.1997 to 05.2002 (4 years 8 months)
Приватний підприємець, Київ (IT)

1С / Розробка / Впровадження / Навчання / Супровід

Розроблено та впроваджено наступні проекти для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку на базі 1С:
• Інноваційний фонд України.
• СУАП «Украфлора».
• ТОВ «Інтеррибторг».
• ТОВ "Зелена Галерея".
Усього понад 20 підприємств у розробці та на супроводі.

Education

Національний авіаційний університет

«Економіка і підприємництво», «Облік і аудит», Магістратура., Київ
Higher, from 2001 to 2005 (4 years)

Additional information

Основні компетенції:

• Глибоке розуміння принципів управлінського обліку та звітності.
• Досвід впровадження та оптимізації систем управлінського обліку.
• Навички фінансового аналізу для оцінки ефективності та результативності.
• Вміння оцінювати ефективність бізнес-процесів та пропонувати покращення.
• Досвід розробки та реалізації стратегій зниження витрат і оптимізації витрат.
• Вміння керувати операційними ризиками та фінансовими потоками.
• Досвід розробки бюджетів на корпоративному та функціональному рівнях.
• Навички комунікації з керівництвом та функціональними менеджерами для вибудовування бюджетних процесів.
• Глибоке розуміння фінансової оцінки інвестиційних проектів та методів.
• Досвід автоматизації процесів та встановлення технічних завдань для IT.
• Навички у побудові ефективної системи мотивації та управління.
• Навички керівництва та розвитку фінансової команди.
• Вміння оцінювати та розвивати професійні навички підлеглих.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: