Resume from April 25, 2024 File

Анна

Менеджер проєктів

Age:
41 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ШАРУК АННА
ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖЕР, ПІАР-МЕНЕДЖЕР
Я максимально цілеспрямована та мотивована. Для мене надзвичайно
важливо бачити результат своєї діяльності. В роботі керуюсь
правилами субординації та інтересами компанії згідно стратегічного
бачення керівника. Уважна до деталей, вмію генерувати креативні ідеї
та впроваджувати нові підходи для підвищення ефективності проєкту.
Маю досвід роботи у галузях фінансової, соціальної, культурної, IT та
оборонної сферах,

Вища. Спеціальність - фінанси. Навчалась у Луцькому Національному
ОСВІТА
Технічному Університеті.
ДОДАТКОВА ОСВІТА “Технології використання штучного інтелекту” - школа FRANCH IA
Курс з грантрайтингу - центр розвитку “Час змін”
Проєктний менеджмент - Genius
Стратегічний маркетинг - “LABA”
Інтернет маркетинг, SMM - академія ШАГ

ДОСВІД РОБОТИ
ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖЕР
Військовий навчальний тренувальний центр “Тернове Поле”

Функціональні обов’язки:
розробка та впровадження маркетингової стратегії ТНЦ “Тернове Поле”;
комунікація з органами влади, ЗМІ, військовими та цивільними громадянами;
розробка, впровадження, організація та супровід військових навчальних програм для
цивільних громадян;
організація та супровід реалізації державної Програми підготовки цивільного населення до
національного спротиву;
ведення звітності по проведених військових навчаннях:
написання прес-релізів та новин, створення презентацій, зйомка інтерв’ю;
формування грантових заявок:
відкриття та ведення соціальних сторінок у фейсбуці, інстаграмі та створення каналу у ютубі
та тік-тоці;
зйомка та монтаж відео з військових тренувань, продукування різностороннього контенту;
прийом запитів від підрозділів ЗСУ;
виконання доручень командира батальйону.

ПРЕС-СЕКРЕТАР
ДФТГ “Луцьк” - Добровольче формування територіальної громади Луцьк ( Батальйон оперативного реагування
“Луцьк”
Функціональні обов’язки:
співпраця з командним складом та забезпечення потрібної документації та звітності;
підготовка документів на підпис командиру ДФТГ;
комунікація зі ЗМІ, висвітлення діяльності БОР “Луцьк”;
ведення соціальних сторінок, зйомка фото і відео-контенту, написання статей для ЗМІ, прес-
релізів та презентацій;
взаємодія з громадськістю, відповіді на запити та коментарі.
ПІАР-МЕНЕДЖЕР
Піар-менеджер та помічник публічної особи
Функціональні обов’язки:
написання промов, презентацій, підготовка звітів;
створення позитивного іміджу публічної особи;
ведення соціальних сторінок публічної особи;
комунікація зі ЗМІ;
виконання розпоряджень публічної особи.

DISTRIBUTION OFFICER
Міжнародна гуманітарна організація MEDAIR
Функціональні обов’язки:
реалізація проєктів по допомозі ВПО в гуманітарній та соціальній сферах від етапу вивчення
потреб контрагентів до організації реалізації ряду програм у напрямку покращення умов
проживання ВПО на території Волинської області;
вивчення потреб цільової аудиторії проєкту;
планування активностей та ініціатив по проєкту;
координація команди щодо пошуку інструментів для реалізації проєкту;
аналітика та аналіз ефективності та звітування по проєкту.

ЖУРНАЛІСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Freelancer
Функціональні обов’язки:
збір інформації шляхом інтерв’ювання осіб;
підготовка та написання статей;
робота з редакційним колективом, стратегічне планування у напрямку збільшення
популярності ЗМІ;
розробка стратегії формування позитивного іміджу ЗМІ.

АВТОР ТА МЕНЕДЖЕР КУЛЬТУРНИХ, ОСВІТНІХ ТА ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОГРАМ
Функціональні обов’язки:
розробка концепції проектів, пошук та підбір тренерів під проект
організація та запуск проектів;
адміністрування та розвиток проектів.

ПРОВІДНИЙ СПЕЦІАЛІСТ РОЗДРІБНОГО БІЗНЕСУ
КБ “ПриватБанк”
Функціональні обов’язки:
обслуговування роздрібного бізнесу та віп-клієнтів банку;
організація навчання нового персоналу;
адаптація нових працівників до операційних банківських процесів;
навчання та оцінка працівників команди.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Рівень англійської В1.
Можу використовувати власне авто для виконання службових завдань.
Моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
email [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: