• PRO

Софія

Офіс-менеджер, 18 000 UAH

Considering positions:
Офіс-менеджер, Адміністратор медичної клініки
Employment type:
full-time, part-time
Age:
21 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор салону краси

from 05.2024 to now (1 year 3 months)
Katerysha_lazer, студія лазерної епіляції, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

• Розрахунок клієнтів, робота з касою, системою checkbox, проведення онлайн-оплати, ведення звітності
• Робота із MS Office та CRM-системою
• Оперативна відповідь на запити клієнтів, запис клієнтів (офлайн, онлайн, за телефонним дзвінком)
• Робота з претензіями, конфліктними ситуаціями між аудиторією та співробітниками б'юті-салону, вирішення спірних моментів з вигодою для обох сторін
• Контроль санітарних умов приміщення
• Проведення інвентаризації, створення запитів на поповнення розхідних матеріалів

Бариста

from 03.2023 to 08.2023 (5 months)
Aroma Kava, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

• Оперативне приймання замовлень від відвідувачів закладу
• Створення напоїв на основі замовлень гостей
• Підтримання чистого і впорядкованного робочого місця, зони готування, зони складу
• Досвід у роботі із системою "R-Keeper", ведення каси та звітності
• Проведення інвентаризації

Education

ОДАБА

Архітектура та містобудування, Одеса
Unfinished higher, from 2021 to 2025 (4 years)

Knowledge and skills

  • Чесність
  • Комунікабельність
  • R-Keeper
  • Інвентаризація
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Здатність до навчання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Цифрова грамотність
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Організованість
  • MS Office
  • Ведення CRM
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • MS Word

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Ввічлива і чуйна у спілкуванні, належно до продуктивної комунікації.
Окрім творчих хобі, маю здібність до швидкого навчання, впевнене користування оргтехнікою, системними програмами та орієнтування у нових технологіях.
Для мене важливо мати поглиблене розуміння сфери якою я займаюсь.
Маю мету більше розвинутись та розширити досвід роботи пов'язаної з керівництвом процесів, адміністративними обов'язками та комунікативними навичками

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: