• File

Наталія

Керівник категорійних менеджерів

Considering positions:
Керівник категорійних менеджерів, Керівник відділу закупівель, Спеціаліст відділу закупівель, Категорійний менеджер, Керівник компанії, IT-спеціаліст, Менеджер проєктів, Начальник управління
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельничук Наталія Володимирівна

Дата народження:
23 червня 1983

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Соціальні мережі:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ключова інформація
У сфері закупівель успішно працюю 5 років.
Шукаю роботу з напрямку закупівель на посаду категорійного менеджера, начальник відділу .

Досвід роботи

2024-по теперішній час
АТ « Укртелеком» Департамент закупівлі та логістики
Посада: Категорійний менеджер
Посадові обов’язки:
визначення потреб споживача;
пошук нових постачальників, робота з діючими, проведення переговорів з постачальниками;
погодження договірних умов з (менеджери/керівники);
вирішення дискусійних питань з постачальниками щодо умов поставок, документів, оплати;
повна комунікація між виробником та відділами продажів (менеджери/керівники);
ціноутворення: контроль цін на ринку, моніторинг конкурентів, моніторинг цін постачальника, аналітика товарних категорій;
моніторинг конкурентів та швидка реакція на зміни на ринку;
розгляд та погодження тендерної документації із забезпеченням дотримання вимог законодавства з питань публічних закупівель;
проведення процедур закупівель/спрощених закупівель;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»;
забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;

2018 р. – 2024 р.
АТ «Укрзалізниця» Філія «Центр охорони здоров’я»
Посада: Провідний інженер відділу планування закупівель
Посадові обов’язки:
формування річної потреби закупівель ;
вивчення та аналіз ринку з метою визначення оптимальних умов для закупівель;
аналіз ринку товарів, робіт та послуг з подальшим формуванням очікуваної вартості предметів закупівлі;
підготовка тендерної документації та організація закупівель товарів, робіт та послуг, що мають стратегічне значення;
ведення договірного документообігу із постачальниками щодо постачання ТМЦ на склади, контроль комплектності документів та правильності оформлення, контроль процесу підписання документів.

2013 р. – 2018 р.
СК «Провідна»
Посада: Начальник Печерського відділення
Посадові обов'язки:
організація роботи з продажу продуктів по різним видам страхування, робота по підписанню договорів з корпоративними клієнтами, агентами та брокерами, формування звітності, бюджетування, документообіг;
контроль за надходженням платежів, формування та погашення дебіторської заборгованості в системі 1С;
формування звітів місячних, квартальних, річних.

2008 р. – 2012 р.
ПАТ «Раффайзен банк Аваль»
Посада: Головний спеціаліст по роботі з юридичними особами
Посадові обов'язки:
формування пакету документів для відкриття/закриття рахунку юридичних осіб (ТОВ/СПД);
аналіз фінансового стану;
документальне оформлення всіх операцій;
купівля валюти на міжбанку;
ВЕД(імпорт/експорт)валютні операції;
формування банківських виписок;
проведення розрахунків; консультація та робота з фіскальною службою;
підготовка документів для зарплатного проекту, формування звітів для керівництва.

2004 р. – 2008 р.
ТОВ «Укрпромбанк»
Посада: провідний економіст
Посадові обов'язки:
підготовка пакету документів юридичних осіб для відкриття/закриття рахунків, валютні операції;
аналіз фінансового стану для кредитування; подання документів на розгляд кредитного комітету;
документальне оформлення всіх договорів (кредити, позики) і бухгалтерських проводок протягом строку кредитування, бухгалтерські проводки юридичних осіб;
бухгалтерські проводки завантаження та вивантаження банкоматів, валюто обмінні операції.

Освіта

2008 р. – 2011 р.
Тернопільський університет у Вінницькій філії
Спеціальність: Фінанси та банківська справа.

2003 р. – 2007 р.
Вінницький державний аграрний університет
Спеціальність: Менеджмент організації.

1999 р. – 2003 р.
Іллінецький державний аграрний технікум
Спеціальність: Організатор виробництва.

Додаткові відомості
Англійська мова – середній
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Lotus Notes, WinFaxPro, Excel, 1C бухгалтерія 8/1C, HTML, навігація в Internet, IT Enterprise, довідково-інформаційні програми).

Особисті
якості
Легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію професійно й етично спілкуватися, вмію працювати в команді, маю досвід побудови взаємодії підрозділів організації, вмію працювати з великими обсягами інформації, швидко навчають.
Інтелігентна, цілеспрямована, активна, самостійна, креативна, розсудлива, позитивна, із системним мисленням та аналітичним.

Розвинені переговорні та комунікативні навички, орієнтована на результат, емпатія.
Відмінні навички ділової комунікації, лідерства. Самостійно шукаю рішення.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: