Resume from April 28, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10629194

Оператор call-центра

City:
Kryvyi Rih

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 29 вересня 2023
Малишева Ірина Сергіївна
Оператор, hr Менеджер, рекрутер, 10 000 грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:30 років
Місто проживання:Кривий Ріг
Готовий працювати:Дистанційно, Кривий Ріг
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
HR-менеджер
з 04.2022 по 05.2023 (1 рік 1 місяць)
Dotli, Кривий Ріг (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки
*укомплектування організації працівниками відповідних професій, спеціальностей та рівня кваліфікації;
*визначення потреби в персоналі;
*вивчення ринку праці з метою *визначення усіх джерел для забезпечення підприємства персоналом;
*проведення співбесіди, тестування, а також інших заходів, що допомагають визначити професійні навички та соціально-психологічні якості персоналу, який вже працює та кандидатів, які претендують на зайняття вакантних посад;
*організація заходів, спрямованих на “введення в посаду” – швидку адаптацію нових співробітників;
*координація роботи з навчання, *підвищення кваліфікації персоналу для успішного розвитку ділової кар’єри;
*підготовка та донесення інформації щодо кадрових перестановок, пов’язаних із вирішенням стратегічних питань організації;
*організація роботи з атестації та оцінки персоналу;
*участь у прийнятті рішень із найму,
*участь у плануванні, соціальному розвитку, вирішенні трудових суперечок і конфліктів у колективі;
*систематизація та ведення кадрової документації.

Навички:
*Навички роботи з великим обсягом інформації;
*Вміння обробляти величезну кількість інформації;
*Тестування кандидатів і проведення інтерв’ю.
*Здатність ведення переговорів і продажів;
Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу
з 05.2019 по 02.2022 (2 роки 9 місяців)
Dr.NONA, Інші країни (Продаж своєї продукції (косметика, краса, бади))
продаж та допродаж продукції власного виробництва
– пошук нових клієнтів;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії
– ведення внутрішньої звітності;
– ведення переговорів;
– обробка вхідної кореспонденції;
– контроль виконання обов’язків клієнтів
– виконання особистих доручень керівника.
Менеджер з продажу
з 07.2017 по 03.2019 (1 рік 8 місяців)
Все для Вас, Дистанційно (Продаж техніки та різних дрібниць для дому)
підтримання існуючої клієнтської бази;
– Інтернет продажів (продаж товару, ведення замовлень, оновлення даних, проведення консультацій);
– проведення презентацій,
– проведення рекламних акцій;
– пошук нових ринків
– просування ексклюзивного товару;
– управління персоналом (7 чол.)
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– організація оптових продажів.
Освіта
Криворізький національний університет
Інформаційні технології, Кривий Ріг
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)
Знання і навички
CorelDRAW, Аміго, Графічний дизайн, Express
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/9036300/

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: