• PRO

Євгенія

Менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з адміністративної діяльності, Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину
Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Волонтер

from 10.2024 to 04.2025 (6 months)
Бориспільський міський центр інтегрованих соціальних послуг, Бориспіль (Державні організації)

Адміністратор

from 06.2014 to 09.2019 (5 years 3 months)
"ЛПП та послуг", Краматорськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління персоналом, фінансова звітність, податкова звітність, нарахування заробітної плати, організація роботи кафе та більярдної. Також до 2014р була ФОП

Менеджер з адміністративної діяльності

from 05.2008 to 11.2019 (11 years 6 months)
ФОП Буряк А.В., Краматорськ (Транспорт, логістика)

Фінансова звітність, нарахування заробітної плати, складання графіків працівників, приймання оренди авто, працевлаштування працівників, ведення адміністративних та офісних справ

Оператор call-центра

from 06.2006 to 09.2008 (2 years 3 months)
ФОП Буряк А.В., Краматорськ (Транспорт, логістика)

Прийом та обробка заказів в службі таксі.

Бухгалтер

from 10.2003 to 08.2007 (3 years 10 months)
ПП "Стожари", Краматорськ (Лісова промисловість, лісообробка)

Податкова звітність, нарахування заробітної плати, амортизація авто, ведення обліку матеріальних цінностей

Education

Академія муніципального управління

Правознавство, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Навчалася на заочній формі навчання

Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії

Економіка підприємства, Краматорськ
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (3 years)

навчалася на заочній вормі навчання

Knowledge and skills

  • Дисциплінованість
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Цілеспрямованість
  • Нарахування зарплати
  • Складання управлінської звітності
  • Побудова графіків для персоналу
  • Складання фінансової звітності
  • Ведення фінансового обліку
  • Управління персоналом
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Знання офісних програм
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Чесність
  • Організованість
  • Працьовитість
  • Здатність до навчання

Additional information

Підходить графік з 9 до 17 (бажано лівий берег), або дистанційно
Про себе: відповідальна, цілеспрямована, чесна, неконфліктна, пунктуальна, швидко навчаюсь новим навичкам та з задоволенням опоную нову сферу діяльності та знання
Працювала бухгалтером, адміністратором, директором, приватним підприємцем, волонтером. Одночасно поєднувала адміністративну роботу у службі таксі та адміністратором у Більярдному клубі. Останнім часом працювала волонтером

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: