Resume from May 25, 2024 File

Оксана

Інспектор з кадрів

Age:
49 years
City of residence:
Balakliia
Ready to work:
Balakliia, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Морозова Оксана Володимирівна
(Oksana Morozova)
Дата народження: 18.12.1974
Місто: Семипалатинськ, Казахстан
Громадянство: громадянин України
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади спеціаліста по кадрам, юриста.

Освіта:
вересень 2007 р. – липень 2009 р., Харківській економіко-правовий університет, повна
вища освіта за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юриста (заочна форма
навчання).
вересень 2011 р. – лютий 2014 р., Харківський регіональний інститут державного
управління Національної академії державного управління при Президентові України,
повна вища освіта за спеціальністю «Державне управління», кваліфікація магістра
державного управління (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
Консультант голови районної ради
вересень 2004 р. – жовтень 2006 р. Балаклійська районна рада Харківської області
Функціональні обов’язки:
- прийом, реєстрація, передача за призначенням вхідної кореспонденції, реєстрація та
відправлення вихідної кореспонденції;
- робота з письмовими зверненнями громадян: прийом, реєстрація, передача за
резолюцією керівника, облік і аналіз цих питань;
- робота з інформаційними запитами фізичних осіб, юридичних осіб, об’єднань громадян
без статусу юридичної особи: прийом, реєстрація, опрацювання запитів; систематизація,
аналіз та контроль щодо задоволення запиту на інформацію; надання консультацій під час
оформлення запиту;
- контроль за дотриманням працівниками виконавчого апарату районної ради
встановлених чинним законодавством термінів розгляду звернень, що надійшли до
районної ради;
- робота по здійсненню прийому громадян з особистих питань депутатами районної ради,
збір та узагальнення цієї інформації.

Радник голови районної ради з юридичних питань
вересень 2006 р. – вересень 2010 р. Балаклійська районна рада Харківської області
Функціональні обов’язки:
- робота по укладенню договорів;
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне
виконання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних
документів районною радою та її виконавчим апаратом;
- узагальнення практики застосування законодавства, підготовка пропозицій щодо його
вдосконалення, подання їх на розгляд голови районної ради;
- надання методичної допомоги працівникам виконавчого апарату районної рад, місцевих
рад з правових питань;
- перевірка на відповідність чинному законодавству проектів розпоряджень голови
районної ради, рішень районної ради, договорів, інших документів;
- здійснення прийому громадян з особистих питань головою районної ради, підготовка
відповідних запитів з цих питань та відповідей заявникам;
- підготовка статистичних звітів по зверненнях громадян, по складу депутатів місцевих
рад;
- контроль за дотриманням виконавчим апаратом районної ради законів України „Про
місцеве самоврядування в Україні”, „Про службу в органах місцевого самоврядування” та
інших актів законодавства з питань кадрової роботи та місцевого самоврядування.

Керуюча справами виконавчого апарату районної ради
жовтень 2010 р. – лютий 2021 р. Балаклійська районна рада Харківської області
Функціональні обов’язки:
- керівництво діяльністю виконавчого апарату районної ради;
- забезпечення якісного, своєчасного виконання завдань з питань, що належать до його
компетенції, взаємодії між структурними підрозділами виконавчого апарату районної
ради, органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади, підприємствами та
організаціями району;
- розроблення положень про відділи і функціональні обов’язки їх працівників;
- здійснення контролю за дотриманням у виконавчому апараті Інструкції з діловодства,
Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій працівників та інших
документів районної ради;
- здійснення розробки проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до
компетенції виконавчого апарату районної ради;
- здійснення контролю за виконанням рішень районної ради, своєчасністю надходження
відповідей на звернення районної ради та запити депутатів;
- надання консультативної, інформаційної та організаційно-методичної допомоги
керівникам органів місцевого самоврядування, депутатам районної ради у здійсненні
повноважень;
- ведення особових справ працівників районної ради, внесення відповідних записів до
трудових книжок;
- робота з кадрових питань, щорічне складання кадрового резерву виконавчого апарату
районної ради;
- участь в роботі засідань атестаційної комісії, профспілкового комітету виконавчого
апарату районної ради, розроблення проектів колективних договорів;
- здійснення контролю за надходженням та задоволенням інформаційних запитів від
фізичних та юридичних осіб, об’єднань громадян, систематичним оприлюдненням
публічної інформації на веб-сайті районної ради;
- ведення особових справ працівників, особових карток працівників, підготовка проектів
розпоряджень голови районної ради про прийняття на роботу та переведення.

Професійні навички:
— володіння комп’ютером;
— знання трудового законодавства;
— навички складання різних юридичних документів;
— Знання мов: українська, російська – вільно; німецька – зі словником.

Особисті якості:
Чесність, висока відповідальність, уважність, дисциплінованість, пунктуальність,
комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Можливість відряджень: ні.

Запропонована з/п від 30000грн.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: