Resume from April 29, 2024 File

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами

Age:
29 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Юлія Покотило
Особисті дані:
Покотило Юлія Юріївна
Адреса: м. Житомир, 10031, вул. Покровська, буд. 94, кв. 143
Контактний номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 02.02.1995
Інтереси: Професійний розвиток. Кар’єрний зріст. Читання. Музика.
Мови:
Українська — рідна мова.
Англійська — вільно.
Німецька — добре.
Наполеглива та амбітна випускниця Житомирського державного університету імені Івана Франка, ННІ іноземної філології, з досвідом роботи. Маю навички проведення презентацій у професійному оточенні. У пошуку місця роботи, де змогла б у повному об’ємі примінити свої комунікативні навички, здатність брати на себе високий рівень відповідальності, адже разом краще досягати поставлених цілей. Віддам перевагу компанії з високими етичними цінностями.
Досвід роботи:
Менеджер по роботі з клієнтами у ТОВ “Телеконтакт Житомир” з серпня 2018 року — вересень 2020 року.
- Працювала з діючими клієнтами компанії замовника, а саме банку. Опрацьовувала згенеровані пропозиції, підтримувала постійну комунікацію з клієнтом.
- Тимчасово працювала у відділі з підбору персоналу.
- Згодом працювала наставником, верифікатором, оцінюючи якість обслуговування клієнтів фахівцями компанії.
Провідний фахівець технічного асистансу. Департамент асистансу, ПрАТ “СК “УНІКА”, Житомир — листопад 2020 року — до теперішнього часу.
ПрАТ “СК “UNIQA” — стабільна інноваційна страхова компанія, що працює на ринку більше 27 років, нові технології та бізнес рішення забезпечують високий рівень сервісу.
- Орієнтація на зовнішнього та внутрішнього клієнта компанії, здійснення реєстрації та супровід клієнта під час ДТП від початку і до кінця.
- Володіння основами законодавства зі страхування, документами по профілю діяльності підрозділу, внутрішніми інструкціями, адміністративними та нормативними документами компанії.
- Володіння навичками комунікації з іноземними громадянами.
Інтереси:
Професійний розвиток
Кар’єрний зріст
Читання
Музика
Освіта та кваліфікації:
2012 — 2018 Магістр філології. Житомирський державний університет імені Івана Франка. ННІ іноземної філології, м. Житомир.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: