Resume from April 29, 2024 File

Петро

Фінансовий директор

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бончковський Петро Миколайович

Мета: позиція CFO великої компанії, холдингової структури

Дата народження: 12.07.1977
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section) (viber, telegram)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Київ

Ключові компетенції:
• бюджетування (методологія, модель, регламент, план-факт-аналіз, сценарні прогнози, шкала чуттєвості)
• реорганизація бух.обліку для першого застосування IFRS, випуск аудованної звітності (досвід випуску звітності з Deloitte, Ernst & Young, BDO)
• залучення фінансування и коммунікації з банками, інвесторами
• управління грошовими потоками та ліквидністю компанії
• оцінка інвестиційних проектів, розробка моделей оцінки
• розробка та впровадження пакета управлінської звітності
• створення системи внутрішніх контролей в бізнесі
• податковий менеджмент, проходження податкових перевірок
• впевнений користувач PBI (самостійно формую деш-борди та моделі даних)

Освіта:
1994 – 1999
ВУЗ - Херсонський Державний Аграрний Університет
Факультет - економічний
Спеціальність – облік та аудит (диплом спеціаліста с відзнакою)

Дополнительное образование:
• CAP, CIPA, DIPifr (фінансова звітність по МСФЗ – блок ACCA)

Досвід роботи:
03.2021 – 02.2024
БУДИНОК ІГРАШОК. Національна мережа спеціалізованих магазинів продажу іграшки. Штат 800 співробітників. 60 торгових точок та інтернет-торгівля.
Фінансовий директор
• Управління фінансовим департаментом (30 чол.)
• Фінансова та управлінська звітність
• Бюджетування, план-факт аналіз
• Оцифровка середньострокової стратегіі розвитку бізнесу
• Казначейство, комунікація з фінансовими інститутами
• Перехід на нову ІТ-систему бухгалтерського обліку
• Оцінка інвестиційних проектів
Досягнення:
- розробив модель та запустив регламент бюджетування. Експлуатується в компанії з 2022 бюджетного року
- впровадив регламент закриття періоду
- модифікував управлінську звітність та план-факт аналіз
- вдосконалив модель оцінки інвестиційних проектів
- залучив 3-х річний кредит по програмі 5-7-9 для фінансування інвест.програми розвитку бізнеса
-успішно впровадив нове ІТ-рішення для бухгалтерського обліку компаніі
- лідирую проект по першому випуску комбінованої звітності компаній бізнесу на базі МСФО

05.2020 – 01.2021
Київ-Хліб ТД. Продаж хлібо-булочних та сухаро-бараночних виробів. Штат 1000 співробітників. Ринок – Київ, західні та південні області України.
Фінансовий директор
• Управління фінансовим департаментом (50 чол.)
• Побудова системи періодичної звітності
• Консолідація фінансово-аналітичної функціі під своїм керівництвом
• Побудова системи контролей (відстрочки, бонуси, зкидки, акції)

03.2016 – 11.2019
ІНТО-САНА. Приватна медична компанія, повний спектр медичних послуг. Холдингова структура, власник – американський фонд приватних инвестицій. Штат 1500 співробітників. Ринок – Київ, Одеса.
Фінансовий директор
• управління фінансовим департаментом (20 чол.)
• звітність, план-факт аналіз
• бюджетування (модель, регламент, захист)
• управління грошовими потоками
• оцінка інвестиційних проектів
• аудит фінансовой звітності, підготовка звітності та супровід випуска
• вдосконалення та впровадження внутрішніх контролей
• постановка ТЗ для впровадження ІТ-рішень
• фінансово-економічна експертиза та підтримка прийняття рішень
• залучення фінансування, комунікація з банками
• формування довгострокових прогнозів, сценаріїв, ризик-тестування
Досягнення:
- розроблена та впроваджена облікова політика компанії
- випущена аудована звітність з безумовно-позитивним висновком за 2015 – 2018рр.
- вдосконалена модельта формалізований регламент бюджетування
- на 80% знижена просрочена дебіторка в компанії
- переглянутий процесс закупок медикаментів щодозволило в 2 рази збільшити швидкість обертаємості запасів
- оптимізований портфель кредитів, на 15% знизилися фін.витрати компанії
- впровадив платіжний календар
- впроваджено ІТ-рішення по регламенту узгодження договорів в компанії на базі програми Shared Point
- інтегрований Київський філіал після його покупки в єдинні стандарти обліку, регламенти та ІТ-системи

03.2015 – 07.2015
ВЕНБЕСТ. Національний оператор послуг технічної та фізичної охорони.
16 філій по всій Україні. Штат компанії 2000 співробітників.
Фінансовий директор
• перехід з «0» від касового методу звітності до методології МСФЗ. Розробка політики управлінськогообліку, разробка та впровадження моделі звітності, моделі та регламенту бюджетування. План-факт аналіз і система показників
• управління грошовими потоками
• оцінка проектів (покупка бізнесів конкурентів). Розробка моделі оцінки та регламенту прийняття інвестиційних рішень
• розрахунок та супроводження проектів операційної ефективності по всім функціям компанії
Досягнення:
- в процесі розробки нова модель бюджетування та система звітності. Все базується на єдинній методології – IFRS. Розроблено ТЗ для ІТ по допрацюванням в облікових системах для формування звітності
- розроблена калькуляція на основі «ABC costing», по якій з’явилося розуміння марж.доходу продуктів та вартість кожної компоненти послуг
- розроблена модель оцінки інвестиційних проектів (активно використовувалась) а також регламент прийняття інвест.рішень. З використанням моделі було декілька покупок конкурентів
- централізовані грошові потоки компанії. Процентні витрати компаниії знизилися на 30%

11.2011 – 02.2015
Український Рітейл. Мережа магазинів Брусничка. Продуктовий рітейл.
Кількість роздрібних магазинів понад 130. Штат компанії 4000 співробітників.
Фінансовий директор
• спільна з БОРДОМ розробка та оцифровка 5-ти річної стратегії розвитку компанії
• постановка та впровадження політики управлінського обліку
• управління процесом підготовки та випуску МСФЗ звітності компанії, проведення тендеру по залученню аудитора
• управління грошовими потоками. Платіжний календар
• залучення фінансування, комунікація з банками
• керівництво фінансово-аналітичною службою, казначейством, бухгалтерією, відділом МСФЗ
• управління бюджетами, повний бюджетний цикл, сценарії, аналіз відхилень
• оцінка операційних та інвестиційних проектів
• управління робочим капіталом
• податковий менеджмент
Досягнення:
- з нуля побудована система бюджетування з приміненням методології упр.обліку на базі МСФЗ
- розроблена методологія та пакет управлінської фінансової звітності компанії;
- 2 роки випущеної МСФЗ звітності компанії (Ernst & Young) в т.ч. перше застосування МСФЗ
- розроблена модель оцінки інвест.проектів, з приміненням якої було відкрито більш 60 нових ТТ
- впроваджена консолідована управлінська звітність на базі ІТ-рішень Oracle Hyperion Planning
- для відкриття нових ТТ залучений позичковий капітал на оптимальнрих умовах
- успішне впровадження ІТ-рішень дозволило не збільшувати штат фін.департаменту на стадії стрімкого росту компанії
- вполовину були знижені витрати від списаня скоропорту-товаров та на 25% аокращилась обертаємість запасів

09.2006 – 10.2011
Аснова-холдинг (дистрибуція FMCG (Procter & Gamble и др.), кондитерські вироби (АВК, Ferrero и др.), алкоголь, логістика, логістична нерухомість)
Загальний штат холдингу на початок 2011 г. складав близько 6 тыс.чол.
Фінансовий директор холдингу (дистрибуція, логістика, логістична нерухомість)
• управління бюджетуванням (модель бюджетів, консолідація бюджетів, методологія та регламент, ролл-бюджетування, план-факт аналіз)
• побудова централізованної функції кредитного контроля (управління торговою дебіторкою)
• супроводження зовнішнього аудиту компанії (Deloitte)
• оцінка інвестиційних проектів
• управління грошовими потоками холдингу, портфелем кредитів, комуникації з банками та фінансовими компаніями
• спільна розробка та супроводження KPIs операційної эфективності
• формування ТЗ и впровадження 1С8 – управлінський и фінансовий облік
Досягнення:
• впроваджена система річного бюджетування всіх бізнес-одиниць холдингу (єдинна методологія, консолідація, план-факт, ролл-бюджети)
• централізовано казначейство та управління кредитним портфелем, визначена політика фінансування активів холдингу
• разроблена та впроваджена політика кредитного контроля. Створена функція кредитного контроля, просрочена торгова дебіторка знижена на 50%
• облікові дані та процеси переведені на 8 платформу 1С
• розроблені скоркарди операційной эфективності по функціям
• 5 років успішного випуску аудованної звітності (безумовно позитивні висновки)
• Практика залучення інструментів фінансування с мінімізацією фін.витрат

01.2005 – 09.2006
ГК Сіметрон (оптова торгівля електроними компонентами)
Штат співробітників 100 чол.
Фінансовий директор
• постановка ТЗ та впровадження 1С77 (управлінський облік)
• розробка моделі мотивації для функції продаж
• бюджетування, план-факт аналіз
• розробка та супровід податкової політики компанії
Досягнення:
• впровадив управлінський облік на базі 1С77, впровадив модель мотивації торгових менеджерів яка практикувалася як мінімум рік після мого ухода

01.2003 – 01.2005
Харківський Підшипниковий Завод, м.Харків, холдинг УПЭК
завод по виробництву підшипників
Штат співробітників 4 тис. чол.
Фінансовий директор, головний бухгалтер
• річний та щомісячні бюджети, платіжний календар, розробка та впровадження полуфабрикатного метода калькулювання собівартості продукції, розробка KPI для виробничих підрозділів, впровадження 1С77 для фінансового та податкового обліку
Досягнення:
• поставив фінансовий та податковий облік на базі 1С77, розробив KPIs виробничих підрозділів направлені на пришвидшення потоку та зниження незавершеного виробництва і браку.

07.2002 – 01.2003
Втормет ВАТ, м.Харків
заготовка та переробка металолома
Зам.головного бухгалтера (по факту головний бухгалтер)
• постановка та впровадження методології і документооборота по всім секторам обліку, контроль регламентних процедур, закриття місяца

02.2002 – 07.2002
Харківське Електроремонтне Підприємство
ремонт різних типів електростанцій
Керівник фінансового департамента
• платіжний календар, бюджетуванн, робота з кредиторами

10.2000 – 02.2002
ХерсонВтормет ВАТ, м.Херсон
заготовка та переработка металолома
Головний бухгалтер
• организація бухгалтерської функції з нуля, перехід на ПСБУ, впровадження 1С77, розробка та впровадження управлінського обліку спільно з фінансовим директором, податкове планування.
Досягнення:
• впровадив ПСБУ, автоматизував облік на базі 1С77, скоротив штат бухгалтерії вдвоє.

07.1999 – 10.2000
ХерсонНафтоБаза ВАТ, м.Херсон
оптова торгівля нафтопродуктів
Старший бухгалтер (сектор податкового обліку)
• ведення ПДВ, податка на прибуток, розрахунки з постачальниками, валютний облік

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: