Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10653209
Офісний працівник
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Київська область
с. Софіївська Борщагівка
вул.. Бишівська 7, кв. 94
Контактна інформація:
Тел. [
e-mail: [
Особисті дані:
Вік - 35 років ( 02. 09.1988р. )
Сімейний стан – незаміжня, дітей немає
Досвід роботи:
Липень 2011-2015рр.
ТОВ "Інвест-Плюс" (будівельна фірма, м. Житомир)
Офіс-менеджер (життєзабезпечення офісу, прийом (розподілення) первинної документації, відправка кореспонденції,заповнення типових звітів), консультація клієнтів стосовно купівлі-продажу житла, огляд квартир, погодження технічної документації, взаємодія з різними установами міста.
Грудень 2015р.– по лютий 2018р.
Управляюча компанія ТОВ «РК «РІО» у м. Житомирі (обслуговування житлового будинку)
Економіст (життєзабезпечення офісу, робота з первинною документацією, нарахування квартплати, субсидії, розрахунок пільг населенню, діловодство, весь спектр роботи з первинної документації, складання звітів по поступленню коштів підприємства, робота з системою «Клієнт-Банк», оплата рахунків, електронна звітність "MEDoc", складання типових договорів.)
Листопад 2018р. - квітень 2019 р.
Корольовський відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Житомирській області.
Листопад 2019р. по теперішній час працюю в ДП Горизонт Парк, на посаді адміністративного секретаря.
Обов`язки:
- життєзабезпечення офісу, щомісячна закупівля канцелярії, чай, кави;
- підтримка функціоналу орг. техніки (заміна, закупівля картриджів та інших складових);
- прийом (розподілення) первинної документації, відправка кореспонденції (Укрпошта, Нова пошта);
- реєстрація вхідної та вихідної документації, відправка по відділам;
- робота в 1С (оплата рахунків відповідно до своїх статей бюджету);
- складання бюджету у розрізі своїх статей;
- співпраця з підрядниками;
- організація нарад, Zoom конференцій; створення Google форм та опитувальників
- заповнення типових звітів (контроль за перевізником,складання щоденного звіту по пасажиропотоку),
- відправка рахунків орендарям на електронну адресу;
- сканування та відправлення документів, договорів до архіву та колегам по відділам;
- співпраця з колегами усіх відділів підприємства;
- закупівля новорічних подарунків для співробітників та їх дітей;
- організація корпоративну та посиденьок для колективу;
- виконання доручень керівника.
Освіта:
2005- 2010р. Житомирський національний агроекологічний університет
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності..
Додаткова освіта:
2010– 2013р. Національний університет державної податкової служби України
Спеціальність: «Суд. Адвокатура. Прокуратура». Заочна форма.
Курси:
2010р. Комп’ютеризація бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія 8.1)
Додаткова інформація:
Відповідальна, не конфліктна, легко йду на компроміси, готова до відряджень та навчання, впевнений користувач ПК (Word, Excel), офісної техніки.
Наявність закордонного паспорту, водійських прав категорії "В".
Іноземні мови:
Українська-вільно, Англійська – середній рівень.
Similar candidates
Помічник керівника, адміністратор, секретар
20000 UAH, Kyiv
Асистент керівника
20000 UAH, Kyiv
Офіс-менеджер
Kyiv
Офисный работник
Kyiv
Секретарь-деловод
6000 UAH, Kyiv