Олег
Керівник управління бізнес-процесами, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 59 years
- City:
- Cherkasy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10656737
Work experience
Керівник філії
from 05.2023 to 11.2023
(6 months)
ТОВ "Богдан АГ" (Нерухомість)
Education
Київське вище військово-морське політичне училище.
Політичний керівник, Київ
Higher, from 1983 to 1987 (4 years)
Фахівець по роботі з людьми - «інженер людських душ»!
Диплом з відзнакою.
Additional information
Мета
створення оптимальної організації бізнес-процесів на підприємстві
для задоволення попиту його:
1. Власників
на створення цінності (продукт або послуга), яка:
- задовольняє на 100% запити споживачів;
- є найкращою пропозицією на ринку;
- не містить зайвих витрат - мінімальна собівартість;
- має високу дохідність - максимальний прибуток.
2. Співробітників
на роботу, яка:
- відповідає розумовим здібностям і фізичним можливостям;
- задовольняє матеріальні і моральні потреби;
- враховує прагнення і далекоглядні цілі.
3. Споживачів
на повне задоволення бажань, а саме:
- вирішення поточних потреб;
- відповідність вимогам професіоналізму і порядності;
- формування інтуїтивної переваги в збереженні постійної виняткової співпраці у майбутньому.
Напрямок
1. Вивчення поточної діяльності на підприємстві - «Як Є?»;
2. Проведення аналізу фактичного стану справ з виявленням недоліків;
3. Підготовка, погодження і затвердження плану заходів для впровадження необхідних змін - «Як Буде!»
4. Впровадження змін;
5. Відстеження і оптимізація результату для досягнення стандарту.
Умови
1. Підтримка керівництвом;
2. Сприятливі умови праці;
3. Позитивний морально-психологічний клімат.
Обов'язки
1. Управління та оптимізація адміністративних процесів для забезпечення ефективної роботи підприємства;
2. Підбір та навчання фахівців, для створення продуктивного робочого середовища.
3. Співпраця з вищим керівництвом для розробки та реалізації стратегічних ініціатив, забезпечуючи їхню відповідність цілям організації.
4. Аналіз даних та підготовка звітів, щоб отримати інформацію, яка допоможе приймати рішення для підвищення операційної ефективності.
5. Розробка та контроль втілення спеціальних проектів, від планування до реалізації, для забезпечення своєчасної реалізації та успішних результатів.
Відповідність
1. Фахова освіта;
2. Великий практичний досвід;
3. Сильні аналітичні, комунікативні навички, та навички між-особового спілкування на всіх організаційних рівнях;
4. Жвавий розум який забезпечує стратегічне мислення та здатність вирішувати складні проблеми і дозволяє самостійно швидко навчатися для постійного самовдосконалення;
5. Високий рівень організаторських, управлінських та наставницьких здібностей як основа для забезпечення виняткових лідерських якостей.
6. Добрий фізичний стан що забезпечує стресостійкість і можливість активно працювати в інтенсивних умовах багатозадачності;
7. Вік до 60 років, не як недолік а як перевага, тому що:
- свідчить про багатий життєвій досвід;
- дозволяє ще довго і результативно працювати, як мінімум 10 років
( для прикладу - вік керівника найпотужнішої країни світу США - Президента Д.Байдена 81рікі (станом на 2023р.))
Додаткова інформація
В основі роботи:
- розумна організація, бездоганний порядок, сумлінність та людяність;
- високий професіоналізм, творчий підхід, винахідливість;
- гнучкість та швидкість у прийнятті рішень, досконалість та прагнення бути кращим;
- швидке навчання, ініціативність і наполегливість;
- військова дисципліна, флотський порядок, старанність та відповідальність;
- чесність, порядність, надійність.
Знання та навички:
- мови українська, російська, англійська (базовий рівень);
- впевнений користувач ПК;
- посвідчення водія категорії А, В, С.
Захоплення:
- музика - гармонь.
Трудова діяльність і фаховий досвід - по запиту на E-mail: [
More resumes of this candidate
Cherkasy
Резюме Фахівець з адміністративно-господарської діяльності СЕРБУЛЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ Вік: 58 років. Освіта: Вища. (Диплом з відзнакою). Київське вище військово-морське політичне училище. Місто: Черкаси...
Cherkasy
Higher education · Full-time
- Керівник філії, ТОВ «Богдан АГ», 6 months
Cherkasy
Резюме Фахівець з підбору, навчання і управління персоналом. СЕРБУЛЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ Вік: 59 років. Освіта: Вища. (Диплом з відзнакою). Київське вище військово-морське політичне училище. Фахівець по роботі...
Cherkasy
Резюме Фахівець з підбору, навчання і управління персоналом. СЕРБУЛЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ Вік: 59 років. Освіта: Вища. (Диплом з відзнакою). Київське вище військово-морське політичне училище. Фахівець по роботі...
Similar candidates
Начальник відділу, заступник директора, директор
Cherkasy, Dnipro
,
more 4 cities
Інженер, керівник відділу, заступник директора
Cherkasy
Директор, заступник директора, начальник відділу продажів
50000 UAH, Cherkasy
Керуючий підприемством, керівник відділу продажу, директор
Cherkasy, Zhytomyr
,
more 8 cities
Керівник філії, комерційний директор, керуючий магазинами
40000 UAH, Cherkasy, Ivano-Frankivsk
,
more 6 cities