Resume from May 6, 2024 PRO

Павло

Помічник системного адміністратора

Age:
20 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець служби підтримки

from 08.2023 to now (10 months)
Датагруп Volia (Телекомунікації, зв'язок)

Education

Хмельницький Національний Університет

123 "Комп'ютерна інженерія, та програмування", Хмельницький
Higher, from 2023 to 2026 (3 years)

ХПФК НУ "ЛП"

123 "Комп'ютерна інженерія", Хмельницький
Specialized secondary, from 2019 to 2023 (4 years)

Knowledge and skills

Організованість Налаштування DNS DHCP Інвентаризація Технічне обслуговування оргтехніки Обслуговування периферійного обладнання Технічна підтримка користувачів

Additional information

* Огляд:

Студент ХНУ, по спеціальності - "Комп'ютерна інженерія, та програмування - 123" з глибоким розумінням операційних систем Windows та досвідом у технічній підтримці користувачів, та досвідом в обслуговуванні периферійних пристроїв/орг. техніки. Маю стійку мотивацію до навчання та розвитку у сфері ІТ.

*Досвід роботи:

1. Datagroup-Volia фахівець служби технічної підтримки(оператор вхідної лінії).

2-3. Виробнича та переддипломна практики (на базі ХПФК НУ "ЛП") - на підприємстві ТОВ Нейл, у системного адміністратора де загалом проводили інвентаризацію орг. техніки, ведення документації на сервері, обслуговування пристроїв таких як: принтери, факси і тд. Проведення нового підключення(вузла) та налаштування ПК(встновлення ОС, ПЗ)

* Освіта:

1. Комп'ютерна інженерія, та програмування - ХНУ (Поточне навчання)
2. Комп'ютерна інженерія, ХПФК НУ "ЛП", (Закінчено)

* Навички:

Основні технічні навички раніше були вказані, але хотів би ще додати наступні:

1. Сильні комунікаційні навички, спроможність пояснювати складні технічні питання легко зрозуміло.
2. Здатність залишатися спокійним та контролювати ситуацію навіть у стресових ситуаціях або під час обробки великого обсягу роботи.
3. Здатність дотримуватися процедур та стандартів обробки запитів користувачів для забезпечення якісної та консистентної підтримки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: