- PRO
Інна
Помощник руководителя, менеджер по продажам
- Considering positions:
- Помощник руководителя, менеджер по продажам, Логіст, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Категорійний менеджер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Bila Tserkva
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1067014/
Work experience
Менеджер з продажу
from 05.2020 to 09.2024
(4 years 4 months)
Чудова Марка, фермерське господарство, Біла Церква (Сільське господарство, агробізнес)
Повне ведення клієнта з моменту заключення договору та до поставки продукції, вирішення всіх питань з водіями які виникають в процесі поставки. Співпраця з партнерами. Ведення мерчендайзенгу. Тісна робота з Listex (ведення нового продукту , оцифрування) . Співпраця з клієнтами -Сільпо ( Fozzy Group) , Фора , Фудком ( Велика Кишеня) , Бджілка, Novus, Львіхолод та інші Мегамаркети.
Робота з порталом Fozzy Group-ведення нового продукту.
Менеджер по туризму
from 07.2016 to 12.2018
(2 years 5 months)
ТА "Планета Відпочинку", Біла Церква (Туризм)
Підбір та консультування клієнтів з приводу відпочинку. Ведення докумнетаціі, постійне спілкування з клієнтами.
Виконавчий директор
from 01.2015 to 05.2015
(4 months)
ВГО "Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України", Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
-звітність;
-надання консультацій;
-координування проекту "Зміцнення спроможності Національної асоціації сільськогосподарських дорадчих служб України у сфері розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації";
-контроль роботи працівників;
-організування семінарів, конференцій.
Виконавчий директор
from 10.2012 to 12.2014
(2 years 2 months)
ПП Павлишинець (Надання консультацій з питань управління та бухгалтерського обліку)
- ведення переговорів з клієнтами, укладання договорів;
- ведення документообігу;
- робота з первинною документацією (прийом/видача платежів, ведення касової книги, формування авансових звітів, заповнення дорожніх листів);
-- організація роботи персоналу, стажування нових працівників.
Фахівець з супроводу клієнтів відділу продажу
from 11.2011 to 08.2012
(9 months)
Група компаній "ТНК-ВР Україна" (КОФ СП ТОВ "Кершер" (Оптова та роздрібна торгівля паливом)
- забезпечення якісної та безперебійної роботи з ведення та обліку зовнішньої та внутрішньої документації;
- підготовка проектів договорів, контроль їх підписання;
- формування звітів та зведених таблиць по відділу;
- контроль та організація повернення коректно оформленних документів від контрагентів;
- приймання розподіл та реєстрація документації внутрішнього користування;
- аналіз та планування потреб в матеріально-технічному забезпеченні офісу.
Адміністратор відділу продаж
from 05.2007 to 07.2011
(4 years 2 months)
ТОВ «1-й Автоцентр Skoda» м. Київ (Авто-продаж)
- виписка документів на авто;
- консультування клієнтів по умовах кредитування;
- оформлення кредитів на автомобілі;
- консультування клієнтів по страхуванню та оформлення страховок;
- підготовка звітності про продаж автомобілів;
- ведення документообігу;
- ведення 1:С бухгалтерія, первинна документація;
Головний бухгалтер
from 10.2006 to 12.2007
(1 year 2 months)
Кредитна спілка “Відродження мрій ” в м. Біла Церква (Фінанси, банки, страхування)
- повний комплекс ведення бухгалтерії;
- аналіз кредитоспроможності позичальників (юридичних та фізичних осіб);
- консультування клієнтів по умовах кредитування;
- безготівкові і готівкові розрахунки з партнерами;
- підготовка та оформлення договорів з партнерами;
- аналіз діяльності конкурентів;
- аналіз фінансово-кредитної діяльності, контроль за використанням власних та залучених коштів;
- організація роботи персоналу, стажування нових працівників
Секретар-референт
from 12.2003 to 12.2005
(2 years)
Київська обласна аграрна дорадча служба (Соціальні програми)
- ведення документообігу;
- робота з первинною документацією (прийом/видача платежів, ведення касової книги, формування авансових звітів, заповнення дорожніх листів)
- консультування клієнтів з питань бухгалтерського обліку та бізнес-планування;
Менеджер по придбанню та продажу сільськогосподарської техніки та ядохімікатів.
from 03.2002 to 12.2003
(1 year 9 months)
ТОВ АТД “Білоцерківщина” (Продажа)
- ведення переговорів з клієнтами, укладання договорів;
- оцінювання продукції;
- консультування клієнтів по сільськогосподарській продукції.
Education
Білоцерківський Національний Аграрний Університет
«Економіка підприємства», спеціальність «Фінанси та кредит»,, Біла Церква
Higher, from 2007 to 2011 (4 years 7 months)
Ржищівський будівельний технікум
“Економіст підприємництва ”., Ржищів
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (3 years 1 month)
Additional education and certificates
Український Інститут Розвитку Фондового Ринку “Київського Національного Економічного Університету” - підвищення кваліфікації г
2005
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- Бухгалтерський облік
- 1С:Підприємство
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
швидко застосовую нову інформацію, маю аналітичні здібності;
- в разі необхідності готова пройти спеціальну підготовку або стажування.
чесність, порядність, відповідальність, комунікабельність, організаторські здібності, необхідна для роботи витримка, висока працездатність, уміння працювати з великим обсягом інформації, трудова
дисципліна, емоційна стабільність, вміння зберігати конфіденційну інформацію та працювати в колективі.
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Bila Tserkva -
Менеджер з продажу
40000 UAH, Bila Tserkva -
Помічник директора, офіс-менеджер, адміністратор
18000 UAH, Bila Tserkva -
Менеджер з продажу
40000 UAH, Bila Tserkva, Remote -
Менеджер інтернет-магазину
30000 UAH, Bila Tserkva -
Менеджер з продажу
Bila Tserkva