• File

Надія

Координатор, офіс-менеджер (БФ, ГО)

Considering positions:
Координатор, офіс-менеджер (БФ, ГО), Менеджер з комунікацій, Координатор, Волонтер, Івент-менеджер, Автор, Автор студентських робіт, Кейс-менеджер
Age:
37 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дурницька Надія Олексіївна.
31.12.1987.
37 років.
м. Суми
Сімейний стан: незаміжня.
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: N 31121987 D @ gmail . com
Заробітна плата: 25000
Знання мов:
Українська - вільно,
Російська-вільно,
Англійська мова – в процесі вивчення
Німецька мова – А2.
Освіта:
2005-2007рр. - Сосницький сільськогосподарський технікум
бухгалтерського обліку, за спеціальністю «Бухгалтерський облік» .
Здобула кваліфікацію «Молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку».
2010-2012 рр. навчалася в Національній Академії Керівних Кадрів
Культури і Мистецтв України, за напрямом «Менеджмент соціокультурної
діяльності» та здобула кваліфікацію «Бакалавр менеджера
зовнішньокультурної діяльності».
Професійна діяльність :
2024 - ФОП 3-ої групи.
08.11.2024 – Локальний координатор БФ «Голоси дітей» мобільної бригади в м.Суми.
• Пошук бенефіціарів. Налагодження зв’язків з закладами освіти, місцевими органами самоврядування та ін.;
• ведення внутрішньої документації, здача звітів, закупівлі тощо.
• складання графіку роботи;
• висвітлення роботи у соц. мережах тощо.
• Робота в CRM-системі.
2010-2022 рр. Керівник Чорнотицької бібліотеки-філії в Чернігівській обл.
Обов’язки:
o Складання та виконання річного календаря подій;
o Співпраця з місцевими ЗМІ;
o Співпраця з іноземними інвесторами;
o Ведення звітної документації;
o Організація та проведення масових заходів;
o Звітність, переоблік;
o Популяризація та реклама закладу;
o Залучення відвідувачів за допомогою різних заходів.
O Розробка, організація та проведення різноманітних заходів, зокрема проведення тренінгів спрямованих на патріотичне виховання «Я-свідомий громадянин своєї держави», « Якби я був президентом» та ін.
o Тренінги гендерної рівності ;
o Співпраця з різними верствами населення: діти та молодь(зокрема з проблемних сімей),
працюючі верстви населення та пенсіонери.
2021р. - Співзасновник Туристично - інформаційного центру
«Сосниччина Туристична» за програмою DOBRE.
Обов’язки:
o Організація та проведення екскурсій;
o Вивчення архівних документів;
o Науково-дослідницька діяльність;
o Розробка туристичних маршрутів;
o Долучення до співпраці місцевого бізнесу.
17.10.2018-12.04.2019 – Сосницький літературно-меморіальний музей
О.П.Довженка. Науковий співробітник.
Обов’язки:
o Проведення музейної екскурсії;
o Робота з архівними документами;
o Організація та проведення масових заходів.
o Оцифровка аудіо та поліграфічних матеріалів.
2008-2010 рр. – Продавець-консультант в магазині електроніки.
o Обслуговування клієнтів;
o Прийом та списання товару;
o Робота з накладними;
o Переоблік.

Особисті якості:
 Закінчила курс «Школа тренерів організаційної спроможності для культурних інституцій малих міст як тренера по напряму «Комунікаційна стратегія культурного оператора» від УКФ.
 Пройшла базовий тренінг програми «Молодіжний працівник» від Міністерства молоді та спорту України.
 Пройшла спеціалізований тренінг програми «Молодіжний працівник» «Адвокація в ОТГ»
 Участь у Всеукраїнському семінарі-тренінгу, спрямованому на формування патріотичної свідомості молоді «Єдиних духом справи єднають», від Департаменту Сім’ї, Молоді та Спорту Чернігівської ОДА.
 Відвідувала волонтерські курси з мінної безпеки для цивільних громадян.
 Маю ряд нагород місцевого та обласного значення.
 Маю досвід роботи з GPS- навігацією, визначення координат, робота з картами, досвід з розробки маршрутів.
 Впевнений користувач ПК: робота в Outlook, Teams, Zoom, Вчасно, Word, Excel, Microsoft 365, гугл-форми, таблиці, генерування кюар кодів тощо.

 Маю 10-ти річний досвід в організації та проведення масових заходів та висвітлення їх у ЗМІ.
 Постійно навчаюсь та підвищую свій кваліфікаційний рівень.
 Комунікабельність, пунктуальність, наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність, люблю спорт.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: