Роман
Фахівець з питань військового обліку
- Age:
- 39 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10672279
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
07.01.1985 року народження
Моб. телефон: [
Електронна адреса: [
Сімейний стан: одружений
Досвід роботи
вересень 2007 – березень 2008 рр. (робота за трудовим договором):
Юридична компанія „КИРИЧЕНКО і ПАРТНЕРИ” (помічник юриста, молодший юрист):
• підготовка та аналіз юридичних документів;
• підготовка і подача реклами про діяльність компанії в ЗМІ та в мережі Інтернет;
• реєстрація СПД, ФОП, ТОВ, ПП;
• написання та складання позовних заяв майнового характеру;
• складання та відправлення запитів до органів державної влади;
• внесення змін до установчих документів юридичних осіб;
• ліцензування підприємницької (господарської) діяльності;
• виконання інших доручень керівництва компанії.
березень 2008 – липень 2008 рр.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРАВОВА ГРУПА «ДОМІНІОН» (помічник адвоката):
• реєстрація СПД, ФОП, ТОВ та ПП;
• розроблення установчих документів для державної реєстрації юридичних осіб;
• внесення змін до установчих документів юридичних осіб;
• активна співпраця із органами державної влади м. Києва (районні державні адміністрації, ДПІ м. Києва, органи статистики, соціальні фонди та ін.);
• представництво, захист прав та інтересів фізичних і юридичних осіб в судових органах.
грудень 2008 – травень 2011 рр.
Печерський районний суд м. Києва (секретар судових засідань, помічник судді):
• виконання роботи по підготовці та розгляду справ суддею;
• забезпечення фіксування судових засідань технічними засобами «Камертон» та «Оберіг»;
• ведення журналу судового засідання в цивільних справах, справах в порядку КАС України та протоколу судового засідання в кримінальних справах, в скаргах на постанову про порушення кримінальної справи, в скаргах на постанову про відмову в порушенні кримінальної справи, в поданнях слідчих органів та органів прокуратури про обшук, виїмку, обрання міри запобіжного заходу, зміни міри запобіжного заходу та ін.;
• виготовлення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання;
• виготовлення копій судових рішень у справах;
• написання та розроблення проектів судових рішень;
• оформлення матеріалів судових справ (цивільних, кримінальних, адміністративних) та передача їх до канцелярії суду;
• виконання інших доручень, вказівок судді та керівництва суду.
травень 2011 – березень 2013 рр.
Миронівський районний суд Київської області (секретар судових засідань):
• повідомлення учасників судового розгляду про дату та час розгляду справи в суді;
• оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, виготовлення копій відповідних судових рішень;
• ведення журналу судового засідання та протоколу судового засідання;
• щомісячне складання за даними журналу судових засідань довідку про стан розгляду справ суддею;
• написання та розроблення проектів судових рішень;
• здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи та ін.
січень 2014 – лютий 2015 рр.
Реєстраційна служба Богуславського районного управління юстиції Київської області (завідувач сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, головний спеціаліст відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно):
• організовував роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
• узагальнював практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готував пропозиції щодо його вдосконалення;
• брав участь у підготовці проектів рішень колегії, наказів, положень, інструкцій та у виконанні доручень начальника управління, його заступників у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
• брав участь у навчальних заходах (семінарах, лекціях, тренінгах тощо), організованих Укрдержреєстром;
• приймав рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав;
• вів реєстраційні справи щодо об’єктів нерухомого майна;
• реєстрував право власності на нерухоме майно, інші речові права тощо;
• виготовляв свідоцтва та витяги про право власності на нерухоме майно та ін.
серпень 2015 – грудень 2021 рр.
Богуславська районна державна нотаріальна контора Київської області (консультант, помічник нотаріуса):
• Надавав консультації під час прийому фізичних осіб та представників юридичних осіб.
• Складав проекти правочинів, свідоцтв, інших документів із вчинення нотаріальних дій згідно з чинним законодавством.
• Здійснював підготовку проектів відповідей на запити фізичних та юридичних осіб та інших одержаних конторою документів.
• Здійснював приймання і реєстрацію документів, що надійшли на адресу контори.
• Реєстрував вихідну кореспонденцію, вів облік відправлення адресатам відповідей, виконаних документів, у порядку та в строки установлені чинним законодавством щодо виконання таких документів, відправляв відповідну документацію адресатам.
• Був відповідальний за ведення діловодства у державній нотаріальній конторі.
• Вів нотаріальне діловодство та архів державної нотаріальної контори відповідно до встановлених правил, підшивав документи в справи та належно їх оформляв.
• Складав описи справ (нарядів) постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання.
• Формував та оформляв документи у спадкових справах, проводив опис цих документів.
• Вів записи в реєстрах, книгах обліку, журналах, у яких реєструються нотаріальні документи.
• Вносив записи, відомості до електронної бази даних Єдиних та Державних реєстрів.
• Здійснював пошук архівних нотаріальних документів, що знаходилися на зберіганні у державній нотаріальній конторі.
• Формував архівні справи (наряди) згідно з номенклатурою справ державної нотаріальної контори.
• Здійснював підготовку статистичних та податкових звітів.
• Здійснював облік та систематизацію законодавства у державній нотаріальній конторі.
• Виконував функції реєстратора з отримання доступу до Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, Єдиного реєстру довіреностей, Спадкового реєстру, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Юбі).
грудень 2021 – квітень 2022 рр.
Філія «Центр транспортного сервісу «Ліски» акціонерного товариства «Українська залізниця», місто Київ (юрисконсульт 1 категорії юридичного відділу):
• Розробляв нові проекти наказів і розпоряджень директора філії.
• Розробляв Порядки і Положення діяльності Філії.
• Займався претензійно-позовною роботою у юридичному відділі Філії.
• Вів переписку і листування із іншими Філіями АТ «Укрзалізниця», судовими і правоохоронними органами, виконавчими і фіскальними службами, контрагентами та ін.
• Розробляв проекти договорів із контрагентами та реєстрував їх у журналі реєстрації договорів і програмі «1С».
• Виконував інші доручення за вказівкою начальника юридичного відділу та керівництва Філії.
липень 2022 р. – і по даний час
КЗ КОР «Богуславський гуманітарний фаховий коледж імені І.С. Нечуя-Левицького», місто Богуслав, Київської області (старший інспектор з кадрів):
• Веду облік особистого складу коледжу, його підрозділів та встановлену документацію щодо кадрів.
• Оформляю прийом, переведення і звільнення працівників та викладачів відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів директора коледжу.
• Формую і веду особові справи працівників та викладачів.
• Беру участь у розробленні перспективних і річних планів з праці і кадрів.
• Готую необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проєкти документів, що стосуються нагород і заохочень працівників.
• Заповнюю, веду облік і зберігаю трудові книжки, визначаю трудовий стаж, видаю довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників та ін.
Ведення військового обліку:
• Ведення обліку військовозобов’язаних і призовників.
• Взаємодія з РТЦК та СП, звіряння даних особових карток, списків призовників і військовозобов’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також оповіщення призовників і військовозобов’язаних.
• Контроль виконання призовниками і військовозобов’язаними встановлених правил військового обліку.
• Консультація працівників з питань військового обліку.
• Адміністрування даних військовозобов’язаних при оформленні на роботу.
• Звітність з військового обліку згідно законодавства.
Освіта
січень – червень 2009 р.
Інститут законодавства Верховної Ради України
Спеціальність: курс «Законотворча діяльність»
2008 – 2009 рр.
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Інститут політології та права
Спеціальність: Правознавство.
Кваліфікація: магістр права (диплом із відзнакою).
2004 – 2008 рр.
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Інститут політології та права
Спеціальність: Правознавство.
Кваліфікація: бакалавр права (диплом із відзнакою).
2000 – 2004 рр.
Богуславський гуманітарний коледж ім. І.С. Нечуя-Левицького
Спеціальність: Правознавство.
Кваліфікація: Юрист (диплом із відзнакою).
вересень 2001 – січень 2002 рр.
Комп’ютерні курси при Богуславському гуманітарному коледжі ім. І.С. Нечуя-Левицького
Кваліфікація: Оператор комп’ютерного набору.
Додаткові відомості
• Володіння ПК (Word, Excel, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet) тощо.
• Вільне володіння українською мовою.
Додатково про себе:
• Вмію приймати вчасні і обґрунтовані рішення.
• Здатний сплановано діяти відповідно до визначеної цілі з метою досягнення очікуваного результату.
• Вимогливий та відповідальний.
• Відсутність шкідливих звичок.
• Уважний та грамотний при підготовці проєктів документів.
• Стресостійкий.
• Маю бажання працювати на результат.
Similar candidates
Бухгалтер (ФОП), викладач обліку та інших економічних дисциплін, консультант з питань обліку
Remote
Фахівець із ведення військового обліку
Remote
Бухгалтер з первинної документації, фахівець з обліку
35000 UAH, Remote, Kyiv, Obukhiv
Спеціаліст з ведення військового обліку
35000 UAH, Remote, Dnipro
Фахівець з обліку, оператор баз даних
Remote, Kyiv
,
more 2 cities