• File

Юлія

Керівник соціальних, HR-проєктів, координатор програм

Age:
44 years
City of residence:
Kamianske
Ready to work:
Kamianske, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СВИЩОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Юлия Свищёва | LinkedIn

МЕТА:
• Керівник соціальних або HR-проєктів,
• Менеджер із корпоративної соціальної відповідальності,
• Координатор соціальних програм
• Керівник напрямку з розвитку корпоративної культури
Реалізація наявних та отримання нових знань в сфері управління персоналом.

ОСВІТА
• Донецький інститут економіки та господарського права
2009–2011
Спеціальність: Облік і аудит | Кваліфікація: Фінансист
• Донецький інститут економіки та господарського права
2007–2009
Спеціальність: Економічна теорія | Кваліфікація: Економіст
• Донецький економічний технікум
1998–2001
Спеціальність: Фінанси | Кваліфікація: Фінансист

ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ

• Курс підвищення кваліфікації "Гнучкі особисті навички (Soft Skills) в управлінні змінами"
ТОВ «Технічний університет «Метінвест Політехніка» (08.04.2024–06.07.2024)
• Курс "Військова психологія"
Навчальний центр EXPERT (06.06.2023)
• Курс "Перша психологічна допомога в екстрених і кризових ситуаціях"
ВУМ ONLINE (02.03.2023, обсяг: 12 годин)
• Тренінг "Писемне та усне ділове мовлення"
ТОВ «Технічний університет «Метінвест Політехніка» (31.10.2022–28.12.2022)

ДОСВІД РОБОТИ:

Фахівець із внутрішніх комунікацій
ПРАТ «ЮЖКОКС» | Січень 2024 – теперішній час
Що я роблю:
•Забезпечую ефективну внутрішню комунікацію між керівництвом і працівниками через різні канали: Viber, Telegram, соціальні мережі.
•Організовую заходи для формування позитивного іміджу компанії як кращого роботодавця.
•Розробляю інформаційні матеріали для залучення та мотивації працівників.
Досягнення:
•Запустила щомісячний інформаційний дайджест, який підвищив рівень обізнаності команди про новини та ініціативи підприємства.
•Впровадила брендову сувенірну та поліграфічну продукцію для зміцнення іміджу компанії.
•Підвищила залученість працівників завдяки розвитку сучасних інформаційних каналів.
Що мене мотивує:
Мені важливо створювати відкриту та прозору комунікацію в колективі, адже це ключ до згуртованої та ефективної роботи.

Менеджер управління мотивації персоналу
ТОВ «МЕТІНВЕСТ–ПРОМСЕРВІС» | 10.07.2023 – 02.01.2024
Основні обов’язки:
• Організація щоденного оперативного обліку відсутності співробітників, включаючи збір і аналіз даних з різних майданчиків підприємства.
• Проведення щомісячного аналізу даних щодо відсутності співробітників, підготовка аналітичних звітів, діаграм і презентацій для керівництва.
• Здійснення глибокого порівняльного аналізу доходів співробітників за розрядами, грейдами та регіональними особливостями філіалів підприємства.
Ключові досягнення:
• Оптимізація показників явки співробітників: вдалося знизити відсоток неявок на роботу, що суттєво вплинуло на використання фонду робочого часу.
• Покращення обізнаності керівництва: розробка структурованих звітів і презентацій дає можливість оперативно реагувати на проблеми.
• Удосконалення процесів: запропоновані ініціативи щодо систематизації аналізу відсутності працівників дозволили керівництву ухвалювати більш обґрунтовані рішення.

Провідний інженер адміністративно-господарського відділу
ТОВ «МЕТІНВЕСТ–ПРОМСЕРВІС» | 02.11.2022 – 09.07.2023
Основні обов’язки:
• Координація договірної роботи з оренди рухомого та нерухомого майна, включаючи підготовку, перевірку, погодження договорів та контроль їх виконання.
• Організація обліку та структуризації всіх об'єктів оренди (рухомого та нерухомого майна) із веденням відповідної бази даних.
• Формування та аналіз фактичних витрат на оренду в системі 1С:Підприємство, включаючи підготовку звітів для керівництва.
• Розробка і впровадження механізмів моніторингу витрат на оренду з метою оптимізації витрат і ефективного використання ресурсів.
• Підготовка регулярної звітності про виконання бюджету оренди та розробка пропозицій щодо скорочення витрат.
Ключові досягнення:
• Ефективна систематизація обліку майна: створено та впроваджено структуру для обліку об’єктів оренди, що полегшило доступ до інформації та скоротило час на управління договорами.
• Автоматизація процесів: розробка та впровадження нових підходів до роботи з 1С для більш зручного та швидкого формування звітності.
• Покращення взаємодії: успішна координація між орендодавцями, внутрішніми підрозділами та адміністрацією підприємства, що забезпечило виконання договірних зобов'язань.

Начальник відділу соціальних питань
ПРАТ «АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД» | 13.01.2014 – 01.11.2022

Основні обов’язки та досягнення:

• Організація корпоративних та благодійних заходів: успішно реалізовані заходи для працівників, ветеранів та пенсіонерів підприємства, спрямовані на формування корпоративної культури та соціальної згуртованості.
• Соціальні програми: впроваджено та підтримано програми для пенсіонерів і ветеранів підприємства, охоплено понад 3000 осіб.
• Інвестиційні проєкти: реалізовано програми модернізації об’єктів соціально-побутового призначення, спрямовані на покращення умов для працівників підприємства.
• Медичне страхування: запроваджено програми добровільного медичного страхування та індивідуального соціального пакета, які охоплювали всі категорії працівників.
• Робота з молоддю: організовано спеціальні програми для залучення та розвитку молодих фахівців.
• Громадська активність: координатор проєктів у рамках програми «Корпоративне волонтерство», що залучила понад 100 працівників.
• Управління адміністративними та сервісними послугами: організація закупівель і контроль за клінінгом, харчуванням, благоустроєм території та бізнес-поїздками.
• Бюджетування: ефективне планування та контроль використання бюджету соціальної сфери, оптимізація витрат на 10%.
• Управління персоналом: організація безпечної праці підлеглого персоналу, підвищення мотивації, впровадження систем оцінки та розвитку.

Ключові досягнення:

• Інтеграція підприємств шляхом приєднання ТОВ «НВО «ІНКОР» до ПРАТ «АКХЗ»
• Формування довгострокової забезпеченості активу молодими працівниками необхідної кваліфікації
• Розробка та реалізація концепції цільової моделі HR
• Забезпечення працівникам підприємства сприятливих умов роботи
• Організація ефективної системи інформування
• Реалізація програми для молоді «Нові керівники»
• Реалізація навчального курсу «Менеджер від А до Я»

Інженер відділу взаємодії з персоналом
03.05.2012-12.01.2014

Бухгалтер бухгалтерії заводу/фінансової служби
ПРАТ «АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД» |18 лютого 2008 — 2 травня 2012
Основні обов’язки:

• Ведення обліку відряджень працівників підприємства, що включає контроль витрат на транспортування, проживання та інші витрати, пов’язані з відрядженнями.
• Підготовка та перевірка бухгалтерських документів для відряджень, включаючи авансові звіти та звітність про витрачені кошти.
• Обробка документів на повернення коштів після відряджень, забезпечення відповідності фінансових операцій внутрішнім регламентам і вимогам податкового законодавства.
• Співпраця з іншими відділами для збору та узгодження необхідної інформації щодо відряджень.
• Контроль за своєчасністю надання звітів і документації.
• Визначення відповідності витрат і процедур встановленим нормам підприємства.
• Надання консультацій працівникам щодо процесу оформлення та звітування по відрядженням.
• Підготовка звітів для керівництва з аналізом витрат на відрядження.

Досягнення:
• Оптимизувала процес обліку відряджень, що дозволило зменшити час на обробку документів і знизити кількість помилок.
• Розробила Положення «Про правила відрядження/ направлення
на навчання працівників ПРАТ «АКХЗ»

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:

•Здатність системно мислити, вирішувати конфлікти та адаптуватися до нових викликів.
•Навички управління командами, мотивації персоналу та ефективного використання ресурсів.
•Робота в програмах Microsoft 365 (відеоредактор Clipchamp), SAP, 1С.
•Здатність ефективно працювати в умовах змін і швидкого темпу.
•Орієнтована на результат і здатні успішно втілювати інновації та підвищувати ефективність роботи команди.

КОМПЕТЕНЦІЇ:

• Постійне самовдосконалення, розширення професійних горизонтів і прагнення створювати зміни на краще.
• Вмію об’єднувати людей, мотивувати їх і впроваджувати інновації.
• Здатна гармонійно поєднувати бізнес-цілі з людяністю.
• Стратегічне мислення, організаторські здібності та креативність.
• Завжди знайду спосіб вирішити складні завдання,

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: