Resume from May 12, 2024 File

Юлія

Керівник соціальних проєктів, HR-менеджер

Age:
42 years
City:
Kamianske

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Свищова Юлія Сергіївна
27.05.1981 р.

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

м.Авдіївка, Донецька область
м.Кам’янське, Дніпропетровська область
Громадянство України

МЕТА:
Керівник проєктів соціального напрямку (втілення нових проєктів, розвиток
існуючих). Реалізація наявних та отримання нових знань в сфері управління персоналом.

ОСВІТА:

Донецький інститут економіки та господарського права
2009-2011 роки навчання
Спеціальність «Облік і аудит»
Кваліфікація «Фінансист»

Донецький інститут економіки та господарського права
2007-2009 роки навчання
Спеціальність «Економічна теорія»
Кваліфікація «Економіст»

Донецький економічний технікум
1998-2001 роки навчання
Спеціальність «Фінанси»
Кваліфікація «Фінансист»

Додатково:

ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА»
Тренінг «Писемне та усне ділове мовлення»
31.10.2022-28.12.2022

ВУМ ONLINЕ
Курс «Перша психологічна допомога в екстрених і кризових ситуаціях»
02.03.2023 року (обсяг 12 годин)

НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР EXPERT
Курс «Військова психологія»
06.06.2023
ДОСВІД РОБОТИ:

ПРАТ «ЮЖКОКС»

Фахівець відділу внутрішніх комунікацій
03.01.2024 – теперішній час

Основні обов’язки:
• Підготовка інформаційних матеріалів для комунікації керівництва підприємства із
трудовим колективом
• Розвиток та ефективне функціонування додаткових інформаційних каналів (Viber,
Telegram, ведення соціальних мереж)
• Планування та реалізація організаційних заходів, спрямованих на формування
іміджу підприємства як кращого роботодавця
Ключові досягнення:
✓ Створення та розповсюдження щомісячного інформаційного дайджесту
✓ Розробка сувенірів та поліграфічної продукції з метою позиціонування бренду
підприємства

ТОВ «МЕТІНВЕСТ–ПРОМСЕРВІС»

Менеджер управління мотивації персоналу
10.07.2023-02.01.2024

Основні обов’язки:
• Щоденний оперативний облік відсутності співробітників підприємства
• Щомісячний аналіз відсутності з підготовкою аналітичних матеріалів (презентації)
керівництву підприємства
• Порівняльний аналіз доходів співробітників в залежності від розряду, грейдів та
майданчиків розташування філіалів підприємства.
Ключові досягнення:

✓ Зниження відсотка неявок відносно фонда робочого часу

Провідний інженер адміністративно-господарського відділу
02.11.2022 – 09.07.2023
• Ведення договірної роботи по оренді рухомого та нерухомого майна
• Облік і структуризація об’єктів оренді рухомого та нерухомого майна
• Формування фактичних витрат в системі 1С
• Підготовка та ведення звітності по виконанню бюджету оренди
ПРАТ «АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД»

Начальник відділу соціальних питань
13.01.2014 – 01.11.2022

Основні обов’язки:
• Проведення корпоративних та благодійних заходів на підприємстві.
• Реалізація соціальних програм для пенсіонерів та ветеранів підприємства.
• Реалізація інвестиційної програми, спрямована на об'єкти соціально-побутового
призначення.
• Реалізація програм добровільного медичного страхування і «Індивідуальний
соціальний пакет».
• Громадська робота на підприємстві в рамках програми «Корпоративне
волонтерство».
• Реалізація програм для молоді.
• Реалізація програм адміністративних, побутових і сервісних послуг (закупівля
послуг і контроль за напрямками: фасилити, клінінг, харчування, благоустрій
території, організація бізнес-поїздок).
• Планування та контроль за цільовим використанням бюджету соціальної сфери.
• Безпечна організація праці підлеглого персоналу, його мотивація, оцінка і розвиток.

Маю досвід виконання обов’язків Директора з персоналу та соціальних питань
01.10.2020-23.05.2021

• Інтеграція підприємств шляхом приєднання ТОВ «НВО «ІНКОР» до ПрАТ «АКХЗ»
• Формування довгострокової забезпеченості активу молодими працівниками
необхідної кваліфікації
• Розробка та реалізація концепції цільової моделі HR
• Забезпечення працівникам підприємства сприятливих умов роботи
• Організація ефективної системи інформування

✓ Реалізація програми для молоді «Нові керівники»
✓ Реалізація навчального курсу «Менеджер від А до Я»

Інженер відділу взаємодії з персоналом
03.05.2012-12.01.2014

Бухгалтер бухгалтерії завода/фінансової служби
18.02.2008-02.05.2012
Основний напрямок – облік відряджень робітників підприємства.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
• Навички взаємодії з іншими людьми.
• Управління конфліктами та стресовими ситуаціями.
• Здібність до навчання та адаптації до нових умов.
• Здатність працювати у високому темпі.
• Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – початковий рівень (зі
словником).

ВОЛОДІННЯ ПРОГРАМАМИ:

Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint), SAP, 1С

КОМПЕТЕНЦІЇ:
• Системність мислення
• Лідерські якості
• Організаторські здібності
• Гнучкість, мобільність
• Ініціативність
• Комунікабельність
• Креативність

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Сімейний стан: заміжня
Діти: 2 дітей, повнолітні

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: