Resume from June 11, 2024 File

Ангеліна

Фахівець, координатор, менеджер з постачання (матеріально-технічного забезпечення)

City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кириченко Ангеліна Таронівна

Особисті дані
Контакти

Місто: Кривий Ріг
Вік: 43 роки
Очікуваний рівень ЗП:
Готова обговорювати
Сімейний стан: у цивільному шлюбі.

Телефон.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: AA Angel

• Цільова робота:
Робота в сфері постачання, пов`язана з підготовкою договорів, аналізом залишку товарів на складах, створенням заказів постачальнику, пошуком потрібної продукції, звітністю, презентаціями, MS Excel, MS PowerPoint, SAP ERP.
• Ключові навички:
• управління запасами сировини, закупівля матеріалів;
• ведення та контроль товарно-супроводжувальної документації;
• оприбуткування та облік товарів; проведення інвентаризацій;
• претензійна робота з постачальниками, організація повернення браків;
• здійснення контролю за цінами, аналіз ринку;
• ведення взаєморозрахунків з постачальниками;
• робота з договорами;
• прогнозування закупівель;
• аналіз залишків продуктів та необхідності їх дозамовлення;
• планування закупівель на рік/місяць/тиждень;
• проведення роботи для покращення співпраці з існуючими постачальниками, підписання договорів з новими;
• Досвід роботи:
◦ 2004р.- 2006р. (2 роки) – ПІВНГЗК, теплосиловий цех, інженер з матеріально-технічного забезпечення.
◦ 2006р.- 2021р. (15 років) – ПІВНГЗК, управління комбінату, відділ поставок матеріалів, провідний інженер.
◦ 2021р.- 2024р. (3 роки) – ПІВНГЗК, управління комбінату, відділ охорони праці, провідний фахівець.

Обов’язки:
• Планування потреби поточних матеріальних запасів, сировини, ЗІЗ, обладнання і т.д., їхнє замовлення та контроль за рівнем запасів;
• Підготовка інвестиційних проектів в сфері охорони праці;
• Розробка довгострокових стратегій для забезпечення ефективного та стабільного постачання матеріалів та послуг;
• Проведення переговорів з постачальниками;
• Підготовка та укладання контрактів з постачальниками, які включають умови поставок, ціни, терміни, гарантії та інші важливі пункти (договори на постачання ТМЦ та виконання робіт/послуг);
• Контроль за виконанням строків, умов згідно договору;
• Організація своєчасної поставки згідно Incoterms;
• Організація транспортування, зберігання та доставки матеріалів від постачальників до місця призначення;
• Перевірка наданої постачальником первинної документації та оприбуткування матеріалів в системі SAP ERP, для подальшої передачі в бухгалтерію;
• Збереження документації про усі поставки, контракти, переговори та інші важливі аспекти діяльності з постачання;
• Вирішення будь-яких конфліктів з постачальниками, таких як затримки поставок або якість продукції;
• Ведення реєстрів платежів;
• Оперативне планування щомісячних бюджетів поставок та фінансування;
• Контроль своєчасного використання/списання матеріалів;
• Проведення щорічних і позапланових інвентаризацій складських запасів.

• Освіта:
◦ Вища освіта:
▪ 1998-2003 – диплом спеціаліста, Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу, м. Кривий ріг, спеціальність – Менеджмент організацій.
• Володіння мовами:
Українська мова – 100% усна та письмова грамотність.

• Особисті якості, хобі:
◦ Якості: лідерство, відповідальність, націленість на результат, стресостійкість, аналітичні здібності.
◦ Хобі: подорожі, туризм, фото, кіно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: