Resume from May 13, 2024 File

Анна

Бухгалтер

Age:
36 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Проніна Ганна Сергіївна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Персональные сведения:
Дата рождения 01 червня 1987 р.

Основні дані:
Бажана посада: Бухгалтер в єдиній особі, заступник головного бухгалтера
Зайнятість: постійна
Досвід роботи: від 10 років
Автомобіль: є
Водійське посвідчення: маю
Готовність до переїзду: маю

Освіта:

2008-2010г. – Харківський національний економічний університет, “Облік та Аудит”.

Досвід роботи:
09.2017 – даний час: Компанія: ТОВ “НОВЕК-УКРАЇНА”
Обов`язки:
-ведення бухгалтерського обліку, податкового обліку;
-організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку-від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
-облік основних засобів, матеріалів;
-облік грошових коштів;
-облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податкам і зборам;
-облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
-складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здача по електронних каналах зв`язку;
-реєстрація податкових накладних, успішний досвід в розблокуванні податкових накладних.

08.2016 – бухгалтер ТОВ “Ю БІ СІ СЕРВІС ІНТЕРШНЕШНЛ”
Обов`язки:
- реєстрація податкових накладних та складання звітності;
-облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями і замовниками;
-звірка з постачальниками;
-проведення інвентаризації складів;
-облік основних засобів, матеріалів
- ведення ФЛП на единому податку.

09.2010- бухгалтер ТОВ “КАДМ”
Обов`язки:
- Відкриття/закриття валютних і гривневих рахунків;
- Надходження і списання ОС, НМА, ТМЦ;
-Документи реалізації (рахунки-фактури, акти наданих послуг);
- Нарахування та виплата ЗП
- Клієнт-банк;
- Облікова політика організації;
- Авансові звіти, відрядження;
- Акти звірок, робота з контрагентами, замовниками;
-Нарахування податків, здача звітів до податкового органу, Пенс.фонд, ФСС, статистику;
-Робота з банками та перевіряючими органами;
-Операції по роботі відділу кадрів;
-Оптимізація оподаткування.

Професійні навички:

-Впевнений користувач ПК, основних додатків Microsoft Office, програм: 1С 8.2 УТП (Торгівля, Бухгалтерія), Зарплати і Кадри, 1С 7, Клієнт- Банк, Медок.

Про себе:
Уміння розставляти пріоритети, цілеспрямованість, відповідальність, уважність, комунікабельність, акуратність.
Додаткова інформація:
Володіння комп`ютером на рівні впевненого користувача ( MS Office, Internet, Ліга Закон) Готовність до відряджень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: