Resume from May 28, 2024 PRO

Леся

Бухгалтер-казначей, фінансовий менеджер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Uman
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий менеджер (бухгалтер-казначей)

from 09.2013 to 04.2022 (8 years 7 months)
ГК Валенсія, Інші країни (Роздрібна торгівля)

Робота в Банк-Клієнт та з банківськими продуктами (10 юридичних фірм, більше 20 рахунків).
Вивантаження виписок до 1С:8.2-8.3 Контроль залишків та руху грошових коштів на банківських рахунках та корпоративних банківських картках; ведення таблиці щодо залишків на рахунках.
Звітність керівнику по руху грошових коштів в оперативному режимі.
Підготовка та виконання вихідних платіжних доручень.
Ведення реєстру платежів.
Складання плану та узгодження платежів на оплату.
Прийом, обробка, оформлення всіх банківських документів, робота з архівом дільниці банк.
Робота з Банками – овердрафти, кредитні лінії, факторинг, валютні платежі.
Здійснення своєчасних перерахувань податків та зборів до бюджетів різних рівнів.
Суворий контроль та своєчасна оплата за графіками платежів (лізингу, відсотки, ОБ за кредитними продуктами).
Контроль зобов'язань за кредитними договорами, обороти, щоквартальний, щомісячний моніторинг
Робота з договорами, специфікаціями, замовленнями, гарантійними та претензійними листами, ведення ділового листування.
Контроль дебіторської та кредиторську заборгованості.
Робота у складському обліку програми 1С "Торгівля та склад", контроль руху товарів (прихід, витрат, списання, переміщення).
У підпорядкуванні 5 працівників.
Робота в програмі 1С:8.2; 8.3 бухгалтерський та управлінський облік.
Складання щомісячної управлінської звітності по групі компаній та виконання інших доручень засновника.
КЛЮЧОВІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Збільшено на 15-20% своєчасність повернення коштів за рахунок регулярного моніторингу та аналізу дебіторської заборгованості.
Підключення до прямого та зворотного факторингу через ЕДО, скорочено час надходження коштів.
Схвалення заявок на надання кредитних ліній (збір та надання всіх документів та таблиць для схвалення) та видача кредитів.

Бухгалтер- касир

from 06.2011 to 09.2013 (2 years 3 months)
"БудЦентр" (оптово-роздрібна торгівля будівельними матеріалами), Умань (Роздрібна торгівля)

Первинна бухгалтерська документація.
Робота з готівкою, прийом, облік, видача та зберігання готівки з дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку.
Оформлення касових документів в электронному та паперовому вигляді, складання касової звітності. Контроль витрат коштів.
Здача звітності до податкової (ФОП).

Бухгалтер-товарознавець

from 02.2009 to 01.2011 (1 year 11 months)
ресторан "Панорама" (ресторанно-готельний бізнес), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення обліку продукції в програмі 1С:7.1, робота з первинною документацією.
Проведення інвентаризації, аналіз результатів інвентаризації.
Замовлення товару. Взаєморозрахунки із постачальниками.
Аналіз залишків.

Education

Уманський Державний Педагогічний Університет

Фінанси, економіст, Умань
Higher, from 1999 to 2005 (6 years)

Економіст, аналіз і аудит, бухгалтерський облік

Additional education and certificates

Kursy: Uproszczona Księgowość w Polsce

3 місяця

Knowledge and skills

1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк MS Excel M.E.Doc BAS Бухгалтерія Бухгалтерський облік (роздріб) Система електронного документообігу (СЕД) Контур.Діадок Валютні платежі

Language proficiencies

Polish — beginner

Additional information

Володію практичними навичками в галузі бухгалтерського, управлінського обліку, планування та казначейських операцій. Знання валютного законодавства.
Успішний досвід взаємодії з кредитними організаціями.
Великий досвід роботи у складському обліку, від оператора до старшого бухгалтера зі складського обліку.
МОЇ СИЛЬНІ СТОРОНИ:
- Вміння працювати в команді. Комунікативність.
- Висока навченість, відкритість нових знань. Прагнення підвищення професійного рівня.
- Високий рівень відповідальності.
- Системне мислення.
- Вміння працювати в режимі багатозадачності та в умовах обмежених термінів.
- Стресостійкість. Гнучкість.

Бажання будувати кар'єру у серйозній та стабільній компанії.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: