- File
Анастасія
Менеджер ЗЕД
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10693039/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дишкант
Анастасія Олександрівна
Дата народження: 09.05.1991 р.
Електронна пошта: [
Телефон: [
Освіта
Вища
Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ), вересень 2008 р. – червень 2013 р.
Факультет економіки, менеджменту та права
Спеціалізація: міжнародна економіка
Закінчила магістратуру із червоним дипломом
Професійні навички
Знання ІНКОТЕРМС, УКТЗЕД, методик кон'юнктурних досліджень ринку
Знання мов:
Англійська мова — C1 (письмовий та усний)
Професійний досвід
ФОП Дишкант
квітень 2022 р. – по сьогодні
Працюю через ФОП і надаю послуги імпорту під ключ з Китаю та Європи:
1) Знаходжу потрібний замовнику товар згідно технічного завдання через Alibaba, Taobao, Made in China та інші міжнародні торговельні онлайн платформи.
2) Від імені замовника узгоджую з постачальником всі умови співпраці (ціни, терміни виготовлення, умови оплати і т.д.), підписую контракт і готую документи в український банк на оплату.
3) Маю власну базу експедиторів, за допомогою якої підбираю і організовую оптимальний по ціні і вартості варіант доставки товару до України.
4) Організовую розмитнення товару і його подальшу доставку на склад замовника.
5) Організовую сертифікацію імпортного товару в Україні (висновки СЕС, сертифікати відповідності і т.д.).
ТОВ «Сі Ві Тек»
червень 2016 г. – липень 2018 р. Менеджер ЗЕД (напрямок імпорту)
серпень 2018 р. - лютий 2022 р. Провідний менеджер ЗЕД (напрямок імпорту)
Товарні категорії, за які я відповідала – дитячі меблі, кронштейни для телевізорів, комп'ютерний кабель, настільні лампи, мережеві подовжувачі.
Під час роботи в компанії мною було опрацьовано в середньому 80-90 контейнерів щорічно. До основного асортименту знайшла і додала нові товарні позиції ( в категорії настільних ламп і подовжувачів), які забезпечили приріст товарообороту та чистого прибутку, зокрема у 2021 р., на 10%.
Обов'язки:
1) Робота з постачальниками (повний цикл - від розміщення замовлення на заводах до відвантаження).
2) Погодження з постачальниками цін, умов оплати, термінів виготовлення товару.
3) Організація імпортних поставок вантажів через експедитора компанії.
4) Підготовка та погодження товарно-транспортної документації з митними брокерами.
5) Ведення балансового звіту з імпортних оплат.
6) Робота з рекламаціями (узгодження з постачальниками кредит-нот або іншого виду компенсації залежно від побажань компанії; організація доставки запчастин та комплектуючих для заміни у бракованих товарах).
7) Договірна робота (укладання нових договорів купівлі-продажу та додаткових угод до них з урахуванням вимог брокера та митного законодавства, підготовка договорів на ексклюзивні права з продажу товару).
8) Робота з маркування товару (відстеження вимог законодавства до маркування товару відповідно до технічних регламентів, погодження маркування з постачальниками).
9) Формування товарної матриці.
10) Участь у створенні та узгодженні дизайну упаковок товару.
11) Пошук нових постачальників і товарів згідно потреб компанії через міжнародні торговельні онлайн майданчики та на закордонних виставках (відвідувала виставки Global Sources Consumer Electronics в Гонконзі).
ТОВ «Хопштайнер Україна»
лютий 2013 р. – травень 2013 р.
Практикант (переддипломна практика)
Обов'язки:
1) проведення кон'юнктурних досліджень вітчизняного та зарубіжного ринку гранульованого хмелю;
2) оцінка ефективності збуту підприємства;
3) аналіз фінансових та економічних показників діяльності підприємства;
4) пошук і замовлення транспорту на відправку товару в межах країни та за кордон.
Додаткова інформація
Завдяки багаторічному досвіду у сфері імпорту маю необхідні знання та напрацювання для оптимізації закупівельного процесу. Працюю з різними товарними категоріями, тому маю напрацьовану базу постачальників і також вмію швидко знаходити потрібний товар згідно запиту компанії.
Сподіваюсь на плідну і взаємовигідну співпрацю.
Наразі розглядаю варіант лише дистанційної роботи.
Similar candidates
-
Менеджер з закупівель, постачання, ЗЕД
40000 UAH, Remote, Lutsk -
Менеджер ЗЕД
Remote -
Менеджер ЗЕД
Remote -
Менеджер ЗЕД
40000 UAH, Remote -
Менеджер ЗЕД
Remote, Odesa -
Менеджер ЗЕД
Remote, Kyiv