Світлана
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера (контроль якості)
- Age:
- 53 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10706974
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
(30.05.1971)
м. Миколаїв
Телефон: [
e-mail: [
Освіта:
• 1986-1989 рр. «Миколаївський
кооперативний технікум», спеціальність - Товарознавство
непродовольчих і продовольчих товарів, кваліфікація -
товарознавець.
• 1996-1999 рр. «Миколаївський торгово-економічний технікум»,
спеціальність - Фінанси і кредит, кваліфікація - бухгалтер-
фінансист.
• 2000-2005 рр. «Миколаївський Державний Аграрний
Університет», факультет - Агрономія, спеціальність —
агроном;
• 2006 рік «Південнослов'янська академія», курси підприємців,
кваліфікація - приватний підприємець.
Досвід роботи:
• з 2013 по теперішній час - ТОВ МСП «Ніка-Тера», виробничо-
технічна лабораторія вантажного району № 1. Технік-лаборант.
Обов’язки - визначення якості зерна, ведення ділової
документації, лабораторних журналів, організація робочого
процесу, робота в команді на загальний разультат;
• 2011-2013 рр. - ТОВ «Агро-Юг-Сервіс», лабораторія перевірки
якості зерна та борошна. Лаборант;
• 2006-2010 рр - приватний підприємець;
• 2001-2006 ЗАТ «Лакталіс-Миколаїв», інженер з якості молочної
продукції;
• 2000-2001 ВКФ «Локі-МБК», секретар-референт.
Додаткові навички та вміння:
Впевнений користувач ПК. Володію спеціальними програмами для
реєстрації показників якості зерна. Word. Excel, 1 С, робота з МФУ\
офісна техніка. Вільно володію навичками роботи з лабораторним
обладнанням, нормативною документацією по зерновим культурам.
Знання мов:
російська, українська — розмовна, ділова та письмова, німецька — на
рівні А2.
Особисті якості:
концентрація на результат, як персональний так і командний;
відповідальність; навички роботи в умовах багатозадачності; навички
побудови ефективних комунікації з представниками різних підрозділів
компанії; прагнення до навчання.
Similar candidates
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 UAH, Mykolaiv, Odesa
Секретар помічника, офіс-менеджер
15000 UAH, Mykolaiv
Помічник керівника, адміністратор рецепції, офіс-менеджер
Mykolaiv
Оператор ПК, помощник руководителя, офис-менеджер, секретарь
Mykolaiv