• File

Татьяна

Адміністратор

Age:
44 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пономаренко Татьяна Викторовна
09.08.1980 года рождения
проживающая и зарегистрирована в
г. Херсоне, ул. Зеленая,6

тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Опыт работы:
С 01.12.1997 по 01.12.2001 года – паспортист ЖЭУ-2 Суворовского района.
03.12.2001 по 08.08.2002 гг. – паспортист Суворовского отдела милиции Херсонского городского отдела УМВД.

05.11.2002 г.04.05.2018 г – секретарь, старший инспектор отдела кадров, начальник участка, экономист материально-технического обеспечения – Херсонского филиала ЧАО «Киев-Днепровское межотраслевого предприятия промышленного железнодорожного транспорта».

Функциональные обязанности:
Паспортное отделение
- оформление документов для обмена, утери и получения впервые паспортов.
- оформление форм.№№1,16,17
- заполнение листов прибытия, убытия, статистических талонов
- выдача справок о регистрации (прописке и проживании), справок об оформлении наследства и т.д.
- принятие и выдача паспортов.
- заполнение (оформление) домовых книг
- оформление субсидий.

Херсонский филиал ЧАО «Киев-Днепровское межотраслевое предприятие промышленного железнодорожного транспорта»:
- поиск и подбор персонала (размещение вакансий в Интернете, поиск и обработка резюме, проведение телефонных интервью, первичных собеседований с кандидатами, ведение базы данных);
- ведение кадрового делопроизводства (приём, перевод, увольнение сотрудников);
- ведение отчетности
- ведение личных дел сотрудников;
- разработка штатного расписания;
- ведение графика отпусков сотрудников;
- разработка должностных инструкций и т.д
- формирование и учет заявок
- ведение деловодства - журналов: входящие, исходящие, командровки , приказов, прихода, ухода.
- принятие и отправка документов электронной почтой
Навыки:
уверенный пользователь ПК: MsOffice, навыки оперативного поиска информации в Internet.
Образование окончила Международный Университет бизнеса и права заочно
Личные качества:
этичность, ответственность, уравновешенность, коммуникабельность, инициативность, организаторские способности, высокая работоспособность, способность к обучению
О семье:
Муж: Владимир Григорьевич- 1960 г.р., ребенок Владислав - 2010 г.р.

Пономаренко Тетяна Вікторівна
Вік - 43 роки (09.08.1980 р.н.)
Повна зайнятість
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
ЦНАП

Досвід роботи:

05.11.2002 р. - 04.05.2018 р. – секретар, старший інспектор з кадрів, начальник дільниці, економіст матеріально-технічного забезпечення – Херсонська філія ВАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту».

01.12.1997 р. - 01.12.2001 р. – паспортист ЖЕД-2 Суворовского района м. Херсону.
03.12.2001р - 08.08.2002 рр. – паспортист Суворовського відділу міліції Херсонського міського відділу УМВС.

Херсонська філія ВАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту»:
- пошук персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті), пошук та обробка резюме, проведення первинних співбесід з кандидатами;
- ведення кадрової звітності;
- оформлення прийомів, переводів та звільнень працівників відповідно до КЗпП України;
- формування та ведення особових справ робітників;
- ведення військового обліку;
- обробка лікарняних листів;
- розробка графіків щорічних відпусток та їх дотримання;
- розробка посадових та робочих інструкцій;
- формування заявок;
- ведення діловодства: облік, ведення вхідної та вихідної кореспонденції, дотримання термінів;
- робота з електронною поштою;
- накази особового складу та внутрішні;
- журнал обліку відвідувань працівників та відряджень працівників
- ведення обліку робочого часу працівників (табелю)

ЖЕД-2
Суворовський відділ міліції Херсонського міського відділу УМВС

- оформлення документів щодо обміну, втрати та отримання вперше паспортів.
- оформление форм.№№1,16,17
- заповнення листківв прибуття, вибуття, статистичних талонів;
- видача довідок про реєстрацію (прописка та місце знаходження), довідок про склад сім’ї і т.п.
- прийняття та видача паспортів.
- заповнення (оформлення) будинкових книг
- надання довідок про склад сім’ї для отримання субсидій.

Навички: користувач ПК.
Освіта: Міжнародний університет бізнесу і права (заочно)
Додаткова інформація: відповідальність, акуратність, ініціативність, урівноваженість, комунікабельність, пунктуальність

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: