• PRO

Альона

Оператор контакт-центру, 25 000 UAH

Considering positions:
Оператор контакт-центру, Інспектор відділу кадрів, діловод, Адміністративний секретар
Employment type:
full-time
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 02.2023 to now (2 years 6 months)
Відділ освіти,культури,молоді,спорту та національно-патріотичного вихо, Дмитрівка (Освіта, наука)

Education

Державний університет телекомунікацій

Менеджемент організацій і адміністрування, Київ
Higher, from 2014 to 2015 (1 year)

Knowledge and skills

  • Сумлінність
  • Комунікабельність
  • Ведення кадрового обліку
  • Толерантність
  • Відповідальність
  • Врівноваженність
  • Стресостійкість
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію

Additional information

Марценюк Альони Олександрівни
Особисті дані:1993 року народження ,одружена, дітей не маю.
Освіта:
2008-2011рр - ДЗ « Київський коледж зв`язку» відділення « Економіка підприємство». Здобула професію « Економіст».
2011-2014рр.-«Державний університет телекомунікацій» на факультеті
«Менеджменту». Отримала диплом бакалавра за професією « Менеджер організації і адміністрування»
2014-2015рр.- «Державний університет телекомунікацій» на факультеті
« Менеджменту». Отримала диплом спеціаліста за спеціальністю « Менеджер організації і адміністрування»
Досвід роботи:
2015р.- КП «ШЕУ Святошинського району» на посаді бухгалтером по казначействі.
2016 по березень 2018рр.- КП «ШЕУ Святошинського району» на посаді бухгалтером по матеріалам.
З березня -липень 2018р. - ТОВ "ЮБС" на посаді бухгалтером.
З грудня 2018 р.- липень 2022 р.- ТОВ « Єврокар Сервіс» на посаді адміністратором.
З лютого 2023р. по теперішній час - Відділі освіти, культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області на посаді старшого інспектора з кадрів.
Особисті якості:
Дисциплінована,відповідальна ,комунікабельна.
•Українська мова-вільно.
•Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Професійні навики:
•ведення кадрового діловодства згідно норм чинного законодавства, оформлення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення;
•ведення книг обліку руху трудових книжок, реєстрація наказів;
•ведення особових справ працівників, заповнення, зберігання та видача трудових книжок;
•підготовка табелів обліку робочого часу;
•оформлення відпусток всіх видів + графік відпусток;
•написання наказів з основної діяльності;
•здійснення підрахунку трудового стажу;
•оформлення довідок з місця роботи
•ведення баз даних;
•забезпечення життєдіяльності офісу;
•контроль оплати рахунків постачальникам за надані послуги для офісу та витратні матеріали;
•пошук контрагентів серед постачальників та укладання договорів із новими постачальниками, контроль термінів договорів;
•організація та проведення корпоративних заходів
•співробітництво зі службами доставки (Нова пошта, Укрпошта, Delivery): контроль отримання посилок та листів, оформлення та контроль надсилання посилок по Україні та за кордон.
•бронювання конференц-залів для заходів, зустріч відвідувачів та гостей
•оформлення відряджень,замовлення залізничних квитків та готелів для співробітників та гостей компанії, організація трансферу.
Додаткова інформація:
•1сб «зарплата + кадри» версія 7.7, версія 8;
•outluk;
•word;
•excel.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: