• File

Наталія

Директор, начальник, керівник, управитель, координатор

Age:
46 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДОСВІД РОБОТИ
Фахівець з юридичних питань відділу
публічних закупівель ТОВ
“ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД”
Товариство з обмеженою відповідальністю “Прикарпатенерготрейд”
серпень 2023р. – листопад 2023р.

здійснення моніторингу оголошених тендерних закупівель через систему
публічних закупівель Prozorro;
підготовка та завантаження тендерної документації участі в оголошених
відкритих торгах, допорогових закупівлях, запитах цінових пропозицій тощо на
портал Prozorro;
участь в електронних аукціонах; підготовка документів для укладання договорів
за результатами проведенних аукціонів;
підготовка цінових довідок та цінових пропозицій;
розрахунок вартості послуг на аукціон та після аукціону;
підготовка відповідей на запити споживачів;
робота в електронній системі документообігу FossDoc;
робота в електронній системі Service Desk.

Начальник Миколаївської філії ДП "ЧЕТЦ"
НАТАЛІЯ Державне підприємство "Чорноморський експертно-технічний центр"
(скорочено ДП "ЧЕТЦ")
ДУМАНСЬКА серпень 2020р – листопад 2022

керувала та координувала роботу підрозділів філії (40 осіб);
ДИРЕКТОР, НАЧАЛЬНИК, розробила стратегію розвитку філії для залучення нових клієнтів та нових
КЕРІВНИК, КООРДИНАТОР джерел доходів;
проводила переговори за новими угодами і контрактами про ділове

ЗП від 22 000,0грн партнерство;
розширювала існуючі бізнес-плани для збільшення фінансових показників філії
ПРО СЕБЕ за допомогою існуючих замовників;
контролювала виконання планів, стратегії розвитку філії та аналізувала
Керівник з досвідом формування фінансові результати роботи філії;
ефективної команди для досягнення здійснювала підбір персоналу філії;
координувала забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
цілей. Володію навиками розвитку
робітниками філії та її структурних підрозділів, підтримувала високий рівень їх
бізнеса та комунікацій офлайн та трудової дисципліни, здійснювала контроль за дотриманням правил
онлайн. внутрішнього трудового розпорядку ДП «ЧЕТЦ» працівниками філії;
впроваджувала розподіл робіт між працівниками філії у відповідності до їх
Використовуючи великий досвід кваліфікаційної спеціалізації;
економіста, розумію як збільшити планувала та координувала виїзди виробничого персоналу для забезпечення
рентабельність та знизити витрати. ефективного виконання планів виробництва;
представляла інтереси підприємства на зустрічах з представниками влади та
Маю досвід роботи у режимі контролюючих органів на місцевому рівні (Миколаївська та Херсонська області);
багатозадачності, досвід проведення покращила організацію та контролювала ведення діловодства, використання і
збереження документів, печаток і штампів.
переговорів та вирішення конфліктних
ситуацій. Економіст 1 категорії
Маю досвід роботи в кризових Державне підприємство "Чорноморський експертно-технічний центр"
ситуаціях. травень 2019р. – серпень 2020р.

підготовка калькуляцій вартості послуг на підставі галузевих нормативних
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
документів;
Управлінські навички моніторинг ринку постачальників аналогічних послуг;
формування звітів про динаміку вартості послуг;
Письмові і усні комунікативні навички
підготовка та надання аналітичної інформації за запитами керівництва;
Прийняття стратегічних рішень аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
Дипломатичність
Аналітичні навички ДОСЯГНЕННЯ
Адаптивність, гнучкість
Креативність кар`єрне зростання на одному підприємстві від помічника керівника до
Далекоглядне лідерство керівника філії з досвідом роботи в різних підрозділах підприємства протягом 21
року;
КОНТАКТИ керувала філією підприємства в сфері охорони праці, технічних випробувань та
[open contact info](look above in the "contact info" section) досліджень одночасно в двох регіонах – Херсонська та Миколаївська область
більше 2-х років, використовуючи власну стратегію розвитку збільшила
(Viber, Телеграм, WhatsApp, Месенджер) прибутковість філії на 50%;
[open contact info](look above in the "contact info" section) очолювала команду з 40 осіб, використовуючи навички управління персоналом,
м.Миколаїв створила сильну ефективну команду, націлену на результат
ДОСВІД РОБОТИ
Економіст 1 категорії
Державне підприємство "Чорноморський експертно-технічний центр"
травень 2019р. – серпень 2020р.

здійснення моніторингу оголошених тендерних закупівель через систему публічних закупівель Prozorro;
підготовка та завантаження тендерної документації участі в оголошених відкритих торгах, допорогових закупівлях, запитах цінових пропозицій
тощо на портал Prozorro;
участь в електронних аукціонах;
підготовка документів для укладання договорів за результатами проведенних тендерів;
робота з замовниками: реєстрація листів-заявок з основних видів діяльності, визначення виконавців робіт; підготовка договору, пакету
документів на оплату для замовника;
контроль строків виконання виробничих договорів виконавцями та своєчасного повернення підписаних актів;
контроль оплати по укладеним договорам;
розрахунок об’єму виконаних робіт по кожному виконавцю;
ведення електронного журналу реєстрації замовлень; забезпечення належного зберігання виконаних робіт, листів-заявок, розрахунків вартості,
договорів та актів виконаних робіт в термін, регламентований нормативно-правовими документами; реєстрація та видача замовнику
експертних висновків;
участь у проведенні інвентаризації.

Економіст 1 категорії
Державне підприємство "Миколаївський експертно-технічний центр Держпраці"
травень 2009р. – травень 2019р.

здійснення моніторингу оголошених тендерних закупівель через систему публічних закупівель Prozorro;
підготовка та завантаження тендерної документації участі в оголошених відкритих торгах, допорогових закупівлях, запитах цінових пропозицій
тощо на портал Prozorro;
участь в електронних аукціонах;
підготовка документів для укладання договорів за результатами проведенних тендерів;
робота з замовниками: реєстрація листів-заявок з основних видів діяльності, визначення виконавців робіт; підготовка договору, пакету
документів на оплату для замовника;
контроль строків виконання виробничих договорів виконавцями та своєчасного повернення підписаних актів;
контроль оплати по укладеним договорам;
розрахунок об’єму виконаних робіт по кожному виконавцю;
ведення електронного журналу реєстрації замовлень; забезпечення належного зберігання виконаних робіт, листів-заявок, розрахунків вартості,
договорів та актів виконаних робіт в термін, регламентований нормативно-правовими документами; реєстрація та видача замовнику
експертних висновків.
Інженер з підготовки виробництва
Державне підприємство "Херсонський експертно-технічний центр Держпраці"
вересень 2004р. – травень 2009р.

робота з замовниками: прийом та реєстрація листів-заявок з основних видів діяльності, визначення виконавців робіт; розрахунок вартості
послуг; підготовка договору, пакету документів на оплату для замовника; контроль строків виконання виробничих договорів виконавцями та
своєчасного повернення підписаних актів; контроль оплати по укладеним договорам; розрахунок об’єму виконаних робіт по кожному
виконавцю; робота з податковими накладними

Бухгалтер-касир
Державне підприємство "Херсонський експертно-технічний центр Держпраці"
липень 2002р. – вересень 2004р.

прийом та видача грошових коштів через касу підприємства;
ведення обліку грошових коштів;
оформлення первинних касових документів;
проведення розрахункових операцій через РРО, ведення книги обліку розрахункових операцій та складання звітів про використання РРО;
ведення касової книги;
робота з авансовими звітами;
підготовка платіжних доручень;
робота з банківськими виписками
Фахівець Міжгалузевого регіонального навчально-консультаційного
центру - Помічник керівника
Державне підприємство "Херсонський експертно-технічний центр Держпраці"
червень 1996р. – липень 2002р.

планування навчання кадрів;
-розробка навчальних планів та програм;
-складання розкладу занять навчальних груп;
-підбір кадрів викладачів;
-прийом, реєстрацію слухачів, виклик слухачів на навчання;
-облік відпрацьованих годин викладачами МР НКЦ, оформлених та виданих документів;
-підготовка договорів на навчання з підприємствами, організаціями;
-підготовка договорів з викладачами, актів прийому-здавання робіт по підготовці та читанню лекцій.
ОСВІТА ДОДАТКОВА ОСВІТА

Херсонський державний “Фінансовий аналіз підприємства”,
технічний університет навчальний центр “Данко”
2023р., 01.11 - 11.12
Спеціаліст | 2001р – 2002р.
факультет перепідготовки - облік та аудит (денна)
“Відкриті торги на новий лад:
Херсонський державний найголовніше про основне”, ПП
технічний університет Юридична фірма “СВІТ ПРАВА”
Спеціаліст |1996р – 2001р. 2023р., 11.10 - 8 годин

факультет машинобудування - технологія
машинобудування (денна) "Copywriting & Marketing”, Kyiv
Academy of Media Arts”, в рамках
проекту USAID “Економічна
підтримка України”
2023р., 01.07-30.09

ЗНАННЯ МОВ ”Основи фінансів та інвестицій”,
Асоціація інвестиційних
професіоналів CFA Society Ukraine,
Українська — вільно “Prometheus”
Російська — вільно 2023р., 01.07-29.07
Англійська — середній
Польська — початковий
"SMM-спеціаліст 3.0. Як отримувати
проекти та високий дохід в нових
умовах", New Look SMM SCHOOL
2022р., 15.11 - 8 годин
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
"Методи просування бізнесу онлайн",
Відповідальна, старанна, принципова й одночасно Яна Боровська
гнучка, здатна до переконання оточуючих, готова 2022р., 05.11-07.11
працювати в команді та вести за собою інших,
ініціативна, цілеспрямована, врівноважена та "Розпочати бізнес в онлайн",
пунктуальна. Вибаглива до себе та оточуючих. Прагну Інстаклуб,Гончаренко центр Івано-
до самореалізації, професійного зростання, Франківськ
2022р., вересень-грудень
удосконалення існуючих навичок. Люблю ставити собі
виклики та складні завдання. Маю високий рівень "DIGITAL технології", Genius Space
самомотивації. 2022р., 05.10-09.10
Маю посвідчення водія категорії В.
"Розвиток навичок електронної
Маю навички введення та просування бізнесу в
комерції", Програма розвитку ООН
онлайн
2022р., 07.09-08.09
Впевненно володію комп’ютером та комп’ютерними
програмами (MS Word, Excel, PowerPoint, "Онлайн воркшоп. Успішний бізнес
1С:Бухгалтерія,1С:Підприємство, Клієнт-Банк) онлайн", А.Рогальська
2022р., 12.08-15.08
Схильна до постійного саморозвитку - проходжу
навчальний курс “Бухгалтер ФОП”. "Професія Таргетолог 2.0", компанія
Маю досвід роботи в благодійних організаціях в якості INTERRA
волонтера 2022р., 09.08-12.08
Дія. Цифрова освіта
2022, 17.05 - 8 годин

"Організація та проведення
тендерів", Торгово-промислова
палата України
2007р., 20.05-24.05

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: