• File

Ольга

Начальник відділу підтримки клієнтів малого та середнього бізнесу

Age:
36 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Bucha, Irpin, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Талімончак Ольга Анатоліївна

Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
● Червень / 2010- грудень/ 2010 –ТОВ «Конком», касир.

Посадові обов'язки:
- контроль роботи касового апарату;
- обслуговування клієнтів;
- ведення касових звітів продажів, відкриття і закриття бізнес дня.
● Серпень/ 2011-лютий/ 2012- Магазин чоловічого одягу «Giovane Rossi», адміністратор.

Посадові обов'язки:
- контроль працівників торгового залу;
- ведення внутрішньої документації;
- спілкування з постійними клієнтами;
- ведення клієнтської бази даних.

● Березень/ 2012 -травень/ 2014- касир відділу касових операцій в АБ "Укргазбанк".

Посадові обов'язки:
- здійснення касових операцій в національній валюті;
- обмін іноземних валют;
- ведення документів дня;
- обслуговування фізичних осіб, юридичних осіб і VIP-клієнтів.

● Травень/ 2014- липень/ жовтень 2016- провідний економіст сектора підтримки клієнтських операцій відділу роздрібних продажів в АБ "Укргазбанк"

Посадові обов'язки:
- оформлення рахунків фізичних осіб- карткових, депозитних, поточних;
- оформлення та супровід кредитних карток і рахунків;
- ведення облікової документації;
- оформлення та виплата міжнародних грошових переказів Ria, Welsend, MoneyGram, Western Union у національній та іноземній валютах.
- ведення клієнтської бази;
- продаж продуктів банку по телефону, перехресні продажі, "холодні дзвінки".

● Жовтень/ 2016-липень/ 2020-провідний економіст відділу мотивації управління і підбору персоналу департаменту управління персоналом в головній установі банку АБ "Укргазбанк"

Посадові обов'язки:
- ведення та облік персоналу за штатним розписом;
- розрахунок виконання планів кожним співробітником банку і нарахування премій згідно з виконанням плану;
- оформлення та візування наказів по руху персоналу.

● Квітень/2021-теперішній час – начальник відділу підтримки операцій суб’єктів господарювання в АБ "Укргазбанк"

Посадові обов'язки:
-залучення клієнтів-юридичних осіб на розрахунково-касове обслуговування;
- відкриття рахунків юридичних осіб, перевірка та оформлення юридичних справ згідно чинного законодавства;
- видача та супроводження кредитів юридичних осіб;
- оформлення депозитних рахунків;
- оформлення корпоративних карток;
- відкриття та супроводження зарплатних проектів;
- моніторинг кредитного та депозитного портфелю;
- оформлення заявок на продаж та купівлю іноземної валюти по експортним та імпортним контрактам, відправка валюти за кордон;
- проведення зустрічей та презентацій для потенційних клієнтів.
На даний час також виконую функції по заміщенню начальника відділення за його відсутності при відпустках та лікарняних.

Освіта:
Вересень/ 2006-липень/ 2011. Національний університет державної податкової служби України, факультет «фінансів і банківської справи», спеціальність «державні фінанси».

Додаткові відомості:
Дата народження: 22 березня 1989 р.
Заміжня, маю сина 2017 року народження.
Проживаю в м.Буча, Київської обл.
Активна життєва позиція, цілеспрямованість, організаторські здібності, комунікабельність, відповідальність, оперативність, оптимізм, креативність, ініціативність, здатність швидко навчатися.

Знання комп'ютера:
Впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет), а також основної офісної техніки.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: