• File

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Секретар
Age:
42 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Городецька Ірина Миколаївна

Дата та місце народження: 20.12.1982г. Одеська область, Великомихайлівський район, с. Гірське, вул. Центральна, 33
Сімейний стан: заміжня, є діти (14 та 21 років).
Адреса: м. Одеса, пров. Людмили Гінзбург, 10а.
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: 1999г.-2004г. Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, геолого-географічний факультет. Присвоєна кваліфікація — вчитель географії, еколог.
Досвід работи:
09.2005г.-02.2006г. – Загальноосвітня школа I-III ст № 30 м. Одеси. Вчитель географії. Основні обов`язки: викладання географії у 5-10 класах.
11.2006г.-11.2008г. - ТОВ «Елан-Інет». Менеджер абонентського відділу. Основні обов`язки: робота з клїєнтами та персоналом, ведення документації, діловодство та оргтехніка, робота в 1С з основною документацією.
01.2014-04.2016 – ПриватБанк. Менеджер відділення в смт Велика Михайлівка. Основні обов`язки: обслуговування та консультування клієнтів. Ведення документації, оформлення карток, депозитних договорів, консультування в телефонному режимі.
09.2016-07.2020 – Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради. Головний спеціаліст (з початку створення відділу освіти). Основна діяльність: робота з нормативними документами: організація видачі документів про освіту, складання графіків та планів роботи, атестація педагогічних кадрів, листування з департаментом відповідно специфіки роботи, ведення ділової документації (діловодство). Організаційна робота: підготовка звітів різного виду, підбір відповідного кадрового складу відділу, консультації щодо оформлення нормативних документів, комунікації з замовниками освітніх послуг, узгодження всіх аспектів виконання освітньої та кадрової діяльності відділу, реєстрація дітей в заклади дошкільної освіти.
26.01.2021-10.2024 – Відділ освіти Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області. Основна діяльність: робота з нормативними документами: організація видачі документів про освіту, листування з департаментом відповідно специфіки роботи, ведення ділової документації (діловодство). Організаційна робота: підготовка звітів різного виду, підбір відповідного кадрового складу відділу, консультації щодо оформлення нормативних документів, комунікації з замовниками освітніх послуг, узгодження всіх аспектів виконання освітньої та кадрової діяльності відділу, реєстрація дітей в заклади дошкільної освіти.
Навички: досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навички роботи в Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox) та вільне користування електронною поштою.
Знання мов: українська – рідна; англійська – зі словником.
Особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, активність, робота над вдосконаленням своїх професійних навичок.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: