• PRO

Артем

Операційний директор

Considering positions:
Операційний директор, Операційний менеджер, Менеджер з управління проєктами, Керівник напряму, Керуючий готельно-ресторанним комплексом
Employment type:
full-time, part-time
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний керівник кейтерингу

from 11.2024 to now (9 months)
Мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Організація та оптимізація операційної діяльності кейтерингового напрямку
•Формування команди, стандартизація процесів, контроль витрат та логістики
•Робота з великими подіями та івент-агенціями

Керуючий рестораном

from 12.2021 to 08.2022 (8 months)
Готельний комплекс "Братислава", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- операційне управління рестораном: організація, координація та контроль бізнес процесів ресторану
- взаємодія зі всіма готельними службами по робочим питанням
- організація та контроль процесу закупки
- контроль збереження ТМЦ ресторану, роботи обладнання, заявки на ремонт, а також пошук підрядників для виконання складних робіт
- взаємодія з контролюючими органами. Організація системи HACCP. Успішне проходження перевірки Держпродспоживслужби в січні 2022 року
- розробка спец. пропозицій по меню та додаткових послугах для корпоративних та приватних замовників. Оновлення та оптимізація меню лоббі бару
- ведення документообігу та звітності у встаному порядку
- контроль якості послуг та сервісу, своєчасне вирішення нестандартних ситуацій
- формування команди. Навчання та адаптація персоналу. Створення системи матеріальної та нематеріальної мотивації працівників ресторану

Керівник проекту "Кейтеринг"

from 08.2020 to 12.2021 (1 year 4 months)
Делікатес-маркет Le Silpo (Fozzy Group), Київ (Роздрібна торгівля)

- створення та розробка проекту на базі делікатес-маркету та ресторану LeGrill з можливістю подальшого масштабування
- підготовка інвестиційного бюджету
- координування роботи напрямків маркетингу, юридичного та операційного для створення єдиного продукту з надання послуг виїзного обслуговування
;
- підготовка до затверження типового договору на послугу;
- пошук та комунікація з замовниками послуг, а також івент-агенціями та локаціями для проведення заходів
- організація та проведення заходів різного формату
- підбір персоналу зі штату мережі та їх підготовка у напрямку кейтерінг
- створення стандартів роботи напрямку кейтерінг у мережі
- звітність у встановленному порядку, по результатам роботи

Директор ресторану

from 09.2018 to 03.2020 (1 year 6 months)
Національний центр "Український дім", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- фінансове планування роботи підприємства та досягнення запланованих показників;
- впровадження процесного підходу шляхом переходу на систему HACCP;
- організація та контроль виробничого процесу;
- керування рестораном з переважаючим кейтеринговим напрямком та частково "а-ля-карт";
- ведення переговорів із замовниками, контроль проведення заходів до 1000 гостей, розвиток клієнтської бази;
- обробка договорів і юридичних документів;
- контроль правильності експлуатації та технічного стану обладнання; організація ремонту або придбання нового обладнання; розширення матеріальної бази;
- управліня штатом персоналу ресторану (35-50 працівників); пошук та адаптація нових працівників; табелювання; контроль роботи шляхом створення чітких посадових інстукцій, системи прозорої матеріальної та нематеріальної мотивації; навчання ; формування команди професіоналів у сфері гостинності та сервісу;
- оптимізація витрат, шляхом контролю актуальності цін та постійних і змінних витрат;
- проведення та котроль закупівель; пошук та робота з постачальниками та подальша співпраця;
- формування цінової політики та контроль оновлення та оптимізації меню;
- робота над створенням системи доставки бізнес-ланчів

Менеджер ресторану

from 05.2017 to 08.2018 (1 year 3 months)
Національний центр ""Український дім", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Операційне керування рестораном, підбір персоналу. Переговори із замовниками кейтерингових послуг. Розробка та впровадження принципів безпечності харчових продуктів за системою HACCP. Участь у розробці меню. Контроль та систематичне проведення інвентаризацій.

Education

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Менеджмент природних ресурсів, Географічний факультет, Київ
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Additional education and certificates

Сертифікат "Система забезпечення і управління якістю на основі принципів НАССР"

2018, 1 тиждень

Бізнес-тренінг "Економіка вражень" від автора Джозефа Пайна

2021, 1 тижні

Knowledge and skills

  • Jira
  • MS Visio
  • Стресостійкість
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • MS Excel
  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • Систематизація бізнесу
  • MS Office
  • Уміння аналізувати
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Trello
  • Ведення переговорів

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

•Управління командою 20–50 осіб
•CRM, 1С, Excel, MS Office, Visio, Jira
•Програмне забезпечення Fozzy Group, готельні системи (Fidelio)
•Професійні сфери: Кейтеринг, HORECA, виробництво
•Стратегічне планування, аналітика, систематизація процесів

Досвід понад 10 років в управлінні командами до 50 осіб, запуску та оптимізації бізнес-процесів у сфері HORECA, кейтерингу та суміжних галузях. Вміння масштабувати проєкти, управляти бюджетами, впроваджувати системи якості (HACCP), вести переговори з ключовими партнерами та клієнтами. Останній рік — операційне управління кейтерингом і технологічна роль у сфері БПЛА.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: