- PRO
Ольга
Фахівець, офіс-менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, 25 000 UAH
- Considering positions:
- Фахівець, офіс-менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, Менеджер по роботі з клієнтами, Діловод
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10825776/
Work experience
Фахівець із соціальної роботи
from 05.2025 to 07.2025
(2 months)
ГО Десяте квітня, Миколаїв (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Проводила зустрічі та спілкування з вразливими особами, виявляла їх потреби. Надавала консультативну допомогу та поширювала інформацію про соціальні послуги. Організовувала навчальні та просвітницькі заходи для розширення можливостей громад. Розробляла інформаційні матеріали та аналітичні звіти для донорів.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 07.2024 to 05.2025
(10 months)
Благодiйна органiзацiя, Миколаїв (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Обов’язки:
Спілкування з батьками, волонтерами, благодійниками та партнерами.
Ведення звітних документів, списків дітей, облік сплачених коштів.
Організація та проведення творчих занять, майстер-класів, свят.
Зустрічі з партнерами, спонсорами та написання звітів про фінансування. Ведення соцмереж.
Досягнення:
Організація дитячих заходів, які допомогли привернути увагу до проблем дітей. Покращення комунікації між фондом і сім’ями, що зробило допомогу ефективнішою. Спрощення роботи з документами завдяки впровадженню нових підходів (Google Таблиць, Автоматизація звітності, Google Forms для збору заявок від сімей, Цифровий документообіг – переведення договорів, звітів та інших документів у цифровий формат для швидшого доступу та зменшення паперової роботи; впровадження Google Календаря для управління завданнями. Активний розвиток соцмереж, що допомогло зростанню підписників у Facebook, Instagram, Telegram, завдяки активним публікаціям та історіям, підопічних фонд отримав більше донатів.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 03.2023 to 03.2024
(1 year)
Mercedes- Benz, Познань, Польша, Інші країни (Автобізнес та автосервіс)
Консультування клієнтів;
Презентація та продаж додаткового обладнання, аксесуарів та послуг;Документальне оформлення продажу та обслуговування автомобілів;Супровід клієнтів після обслуговування,продажу автомобілів у місті Познань, Польща.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 01.2022 to 03.2022
(2 months)
ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ, ТОВ, Миколаїв (Енергетика)
Робота з контрагентами і постачальниками електроенергії і газу.
Адміністратор баз даних
from 11.2020 to 11.2021
(1 year)
ДП "Національні інформаційні системи", Миколаїв, Миколаїв (Державні організації)
Супровід Єдиних та Державних реєстрів, що належать до сфери діяльності Міністерства Юстиції України,внесення інформації до баз даних,надання консультацій щодо порядку роботи в Державних реєстрах.
Діловод
from 12.2017 to 11.2020
(2 years 11 months)
Управління Держгеокадастру у Миколаївській області, Миколаїв, Миколаїв (Державні організації)
Ведення документообігу організації, підготовка звітів, ведення роботи у програмі "Док Проф", підготовка документів для архіву, написання листів, формування документів згідно з номенклатурою, їх зберігання;контроль за своєчасним розглядом, за дотриманням правил оформлення документів;
ведення протоколів зустрічей, робота у приймальні керівника.
Діловод
from 04.2017 to 11.2017
(7 months)
Компанія "Система", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)
Документальний супровід угод з продажу та закупівлі зернових та бобових культур;
Переклад контрактів англійською мовоюВедення електронного документообігу;
Робота в 1 С "8",програма електронного документообігу "Тезіс";Організація роботи офісу "з нуля" - оренда, організація підключення телекомунікацій, закупівля оргтехніки, проведення співбесід із кандидатами;
Діловод сектору документаційного забезпечення та звернень громадян
from 05.2013 to 12.2016
(3 years 7 months)
Державна інспекція сільського господарства в Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)
- Реєстрація та облік документів, передача їх на розгляд керівнику та структурним підрозділам;
- формування документів згідно з номенклатурою, їх зберігання;контроль за своєчасним розглядом, за дотриманням правил оформлення документів;
- організація та участь в апаратних нарадах, колегіях;
взаємодія із пресою;
- координування відряджень (оформлення посвідчень про відрядження, заповнення авансових звітів, бронювання готелів, квитків);
- заходи, пов'язані з ліквідацією підприємства (передача справ до архіву, участь в інвентаризації, складання актів, протоколів).
Education
МДУ ім. В.О. Сухомлинського
Української філології та журналістики, вчитель укр. мови. та літератури та англ. мови та зарубіжної літератури, Миколаїв
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Knowledge and skills
- Організованість
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Робота в команді
- MS Office
- MS Word
- Ведення архіву документів
- MS Excel
- MS PowerPoint
- АСКОД
- Робота з великим обсягом інформації
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Уміння аналізувати
- MS Outlook
Language proficiencies
- English — average
- Polish — beginner
References
-
Нюбіна Вероніка Вікторівна
HR-менеджер, Save the Children, Державна інспекція сільського господарства в Миколаївській області,
Contact details are hidden -
Васильєва Марина Григорівна
HR-менеджер, Адісем
Contact details are hidden
Additional information
Здатна чітко і ввічливо спілкуватись з колегами та клієнтами. Легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку і професій.
Вмію керувати часом, розподіляти завдання та розставляти пріорітети при виконанні роботи.
Здатна аналізувати інформацію і приймати рішення.
Вмію працювати з офісними програмами (Word, Excel, PowerPoint), zoom, google календар, пошта, google таблиці,
програмами документообігу АСКОД, МЕДок), та електронною поштою. Вмію працювати в державних реєстрах.
Здатна виконувати обов'язки точно і в строк, дотримуючись внутрішніх вимог.
Здатна обробляти і зберігати конфеденційну інформацію компанії.
Здатна працювати в команді, співпрацювати з колегами і керівництвом. Готова вдосконалювати свої навички і отримувати нові знання.
Захоплення та інтереси:
Веду активний спосіб життя. Люблю біг- беру участь у марафонах, регулярно тренуюся.
Люблю велоспорт, танці( сальса, бачата).
Особливе захоплення- театр.
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Mykolaiv -
Керівник зі збуту
40000 UAH, Mykolaiv, Dnipro , more 4 cities -
Оператор по роботі з клієнтами
15000 UAH, Mykolaiv -
Помічник керівника
27000 UAH, Mykolaiv, Remote -
Менеджер роботи з клієнтами
Mykolaiv, Vinnytsia , more 8 cities