- PRO
Вероніка
HR-фахівець, менеджер з продажів, 100 000 UAH
- Considering positions:
- HR-фахівець, менеджер з продажів, Керівник відділу продажу, Начальник відділу персоналу, HR people partner, Коуч, Начальник управління, Керівник виробництва, Керівник клініки, Керівник відділу підбору персоналу, Генеральний директор
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Vinnytsia
- Ready to work:
- Kyiv, Odesa, Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10839029/
Work experience
Бізнес- та лайф-коуч (самозайнята)
from 01.2025 to now
(7 months)
Самозайнята, Вінниця (Пошук персоналу, HR)
• Проведення індивідуальних коуч-сесій (бізнес, кар’єра, особистий розвиток)
•Робота з клієнтами над запитами: досягнення цілей, подолання внутрішніх блоків, розвиток впевненості
•Коучинг підприємців, керівників і мам у період змін або вигоряння
•Підвищення кваліфікації: навчання в школі коучингу Іцхака Пінтосевича
HRD
from 10.2024 to 01.2025
(3 months)
Терравін, ТОВ, Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Маю досвід у впровадженні систем розвитку персоналу та створенні інструкцій для навчання. Орієнтована на досягнення результатів і створення якісних бізнес-процесів.
HR-фахівець / Рекрутер (фріланс / проєктна робота)
2024 – 2025
Протягом останнього року займаюсь:
•підбором персоналу, адаптацією та мотивацією команд
•формуванням профілів посад та налаштуванням процесу рекрутингу
•створенням простих інструментів розвитку працівників (мотиваційні програми, чек-листи, супровід у період адаптації)
Закриті вакансії (лінійний та середній персонал):
•менеджер з продажу
•керівник філії
•ріелтор
•водій
•логіст
•закупівельник
•бухгалтер
•оператор call-центру
•торговий представник
•касир
•категорійний менеджер
•комірник / завідувач складом
•SMM-менеджер
•HR-менеджер
•регіональний менеджер
•юрисконсульт
•маркетолог
•контент-менеджер
Фахівець з персоналу
from 01.2021 to 11.2023
(2 years 10 months)
Шик і Блиск, ТОВ, Вінниця (Роздрібна торгівля)
• Розробляла інструкції та навчальні матеріали для персоналу на теми Сервіс, Клієнт, Продажі, що допомогли покращити рівень обслуговування.
• Створювала скрипти обслуговування
клієнтів, що стандартизували процеси взаємодії та підвищили ефективність
роботи персоналу.
• Проводила онлайн і офлайн навчання для співробітників по всій Україні, забезпечуючи однаковий високий рівень знань у всіх регіонах.
• Виступала наставником для нових
співробітників, активно підтримувала їх у процесі адаптації до корпоративної культури та стандартів компанії.
• Організовувала та проводила брендові тренінги, що сприяли зміцненню лояльності персоналу до компанії та покращенню їх професійних навичок.
• Проводила регулярну оцінку ефективності навчання, організовувала атестацію та тестування персоналу, щоб забезпечити постійний розвиток команди.
• Використовувала різні підходи для мотивації співробітників, що дозволило підвищити продуктивність та рівень задоволеності клієнтів.
• Активно підтримувала корпоративну
культуру, сприяючи розвитку командного
духу та співпраці серед співробітників.
• Працювала з командою над створенням
академії навчання, включаючи розробку структурованої навчальної платформи.
• Записувала та інтегрувала відеоуроки на
навчальну платформу, що дозволило
співробітникам проходити тренінги в зручному форматі і підвищити їх кваліфікацію.
• Завдяки впровадженим ініціативам, вдалося підвищити середній чек магазину на 40%, що суттєво вплинуло на дохід компанії.
Регіональний директор
from 07.2012 to 05.2022
(9 years 10 months)
Золотий Вік, Вінниця (Роздрібна торгівля)
• Відкриття нових магазинів: успішне
формування команд для нових торгових
точок та організація їх запуску.
• Співпраця з державними органами:
робота з податковими, пожежними та
іншими органами для забезпечення відповідності законодавчим вимогам.
• Оперативне вирішення поточних питань, що виникають під час роботи магазинів.
• Аналіз структури продажу та якості обслуговування клієнтів для оптимізації процесів та підвищення ефективності.
• Визначення та коригування розмірів знижок з урахуванням цінової політики та
потреб ринку.
• Забезпечення своєчасного надходження товарів, контролюючи постачання та ефективність роботи постачальників.
• Формування асортименту та
встановлення роздрібних цін, орієнтуючись на потреби клієнтів і конкурентну ситуацію.
• Контроль за правильною виставкою
виробів, дотримуючись стандартів бренду для залучення уваги покупців.
• Організація та управління роботою персоналу (понад 50 осіб), забезпечуючи
ефективну командну роботу та виконання завдань.
• Стратегічне планування розвитку магазину: визначення цілей, розробка та реалізація планів розвитку.
• Проведення співбесід та робота з персоналом, включаючи підбір, адаптацію та навчання нових співробітників.
• Складання графіків роботи та графіків відпусток для забезпечення безперервної
роботи магазину.
• Контроль за виконанням функціональних обовʼязків персоналом, проведення атестацій та моніторинг відповідності
стандартам.
• Забезпечення дотримання стандартів обслуговування клієнтів для підвищення рівня задоволеності покупців.
• Перевірка касової дисципліни, зокрема правильність операцій, звітності та безпека фінансових процесів.
• Проведення інвентаризацій, ведення документації та складання звітів для управління товарообігом і фінансами.
• Організація та контроль нарахування заробітної плати для персоналу відповідно
до встановлених умов.
Education
Київський університет культури та мистецтв
Менеджер державних органів управління, Вінниця
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)
Київський університет культури та мистецтв
Additional education and certificates
Клієнтський сервіс Laba
3 місяці
Бізнес школа Оксани Лоянич
3 місяці
Knowledge and skills
- Знання стандартів обслуговування
- Організація відділу продажу
- Організація навчального процесу
- Організаторські здібності
- Організація роботи персоналу
- Управління персоналом
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Працьовитість
Language proficiencies
English — average
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Vinnytsia, Dnipro , more 8 cities -
Менеджер з продажу
Dnipro, Zaporizhzhia , more 4 cities -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Sales manager
Kyiv -
HR-менеджер
15000 UAH, Odesa, Remote -
Менеджер з продажів (Instagram)
35000 UAH, Odesa