• PRO

Людмила

HR-керівник, 50 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-керівник

from 11.2023 to 09.2024 (10 months)
Medical Plaza, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підбір топ менеджменту, медичного персоналу різної ланки, проведення тренінгів різних напрямків навчання. Систематизація роботи офісу - штат 150 людей. Ведення кадрового документообігу.

Асистент генерального директора

from 01.2017 to 11.2023 (6 years 10 months)
МЦ Мати та дитина, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Забезпечення роботи керівника компанії. Робота з договорами - заключення контроль. Проходження Міжнародної сертифікації ISO 9001 та ISO 17025 - підготовка документів, складання іспитів. Написання протоколів під час нарад, підготовка наказів, введення документообігу. Замовлення квитків, участь у міжнародних конференціях.

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

from 09.2014 to 01.2017 (2 years 4 months)
ТОВ "Деріл", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Подача звітності у Податкову та Київенерго. Переклад документів на англійську мову і навпаки. Документальний супровід. Ведення перемовин та робота з персоналом, здача в оренду приміщеннь і продаж нерухомості.

Вчитель англійської

from 02.2014 to 08.2014 (6 months)
Спеціалізована школа 64, Київ (Освіта, наука)

Викладання англійської мови для будь-якого віку.

Головний фахівець

from 06.2008 to 08.2012 (4 years 2 months)
UGB еко банк країни (Укргазбанк, АБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з керівництвом топ менеджментом, забезпечення документообігу. Супровід юридичного департаменту, робота з договорами.

Асистент керівника

from 05.2006 to 03.2008 (1 year 10 months)
ЗАТ АІСЕ Україна, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Робота з клієнтами. Введення документообігу.

Перекладач іспанської

from 08.2005 to 05.2006 (9 months)
ТОВ Ла Корунья, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Переклад документів з іспанської мови та навпаки. Супровід патнерів в якості перекладача. Участь у тематичних виставках. Робота з документами.

Секретар

from 02.2002 to 08.2005 (3 years 6 months)
Київський національний лінгвістичний університет, Київ (Освіта, наука)

Робота з документами, підготовка наказів та протоколів. Організація та супровід Державних екзаменів. Прийом документів у абітурієнтів.

Education

Київський національний лінгвістичний університет

Філолог, англійська та іспанська мови, Київ
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Additional education and certificates

Український державний університет ім. М. Драгоманова

2013 рік (3 місяці) англійська мова.

Knowledge and skills

  • Підбір керівного персоналу
  • Проведення тренінгів
  • Управлінські навички
  • MS PowerPoint
  • Управління персоналом
  • Аналіз метрик рекрутингу
  • Організованість
  • Старанність

Language proficiencies

  • English — above average
  • Spanish — above average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: