• File

Алексей

Керівник департаменту

Considering positions:
Керівник департаменту, Керівник підприємства, Керівник відділу продажу, Керівник транспортного відділу, Керівник проєкту, Менеджер з закупівель, Водій, Заступник начальника відділу безпеки, Керівник логістичного відділу, Керівник відділу закупівель
Age:
46 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Цихоцький Олексій Володимирович
13.07.1979
Сімейний стан: одружений, маю двох доньок.
м. Одеса
Контактна інформація: моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Одеський національний морський університет за спеціальністю «Організація перевезень і управління на транспорті (морському)» 2011 – 2014 рр.
Одеська державна академія будівництва та архітектури за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення» 1996 – 2001 рр.
Додаткова освіта:
Одеський професійний ліцей морського транспорту за професією «моторист» 01 жовтня 2007 р. по 01 грудня 2007 р.
Одеський професійний ліцей морського транспорту за професією «матрос» 17 жовтня 2007 р. по 17 грудня 2007 р.
Досвід роботи:
• ТОВ «АКС Одеса» – 2022-2023 рр. Заступник директора адміністративно-господарської роботи. Функції та обов’язки:
• Організація господарської діяльності філій підприємства, їх матеріально-технічного забезпечення для безперебійної роботи у належному, працездатному стані.
• Укладання договорів з постачальниками товарів та послуг.
• Керування та організація складської роботи (надходження, зберігання, використання ТМЦ у встановленому законом порядку).
• Керування роботою підпорядкованим технічним персоналом підприємства. Ведення обліку робочого часу цієї категорії працівників.
• Організація ремонту приміщень інвентаря, меблів. Контроль за якістю та своєчасним проведенням відповідних робіт.
• Контроль за витратами води, електроенергії та газу.
• Проведення інвентаризації майна, своєчасне оформлення звітності.
• Контроль за раціональним використанням, зберіганням та списанням ТМЦ.

• Досягнення: 42 філії обладнані приборами безперебійного живлення у період блекауту, переведення інтернет мережу на оптоволоконний інтернет, для працездатності касових апаратів та терміналів.
• Причина звільнення: затримка та несвоєчасна виплата заробітної оплати.

• СП ТОВ «ТРАНСБАЛКТЕРМІНАЛ» - 2019 - 2021 рр. Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення. (склад, постачання, прибиральники, водії ). Функції та обов’язки:
• Складання річного фінансового плану підрозділу, розробка графіків постачання, укладення договорів з контрагентами, контроль їх виконання, ведення табелю, оформлення лікарняних та відпусток, подорожних листів, контроль за використанням та списанням ПММ, реалізацією неліквідних ТМЦ.
• Організація складської роботи (надходження, зберігання, використання ТМЦ у встановленому законом порядку).
• Керування роботою підпорядкованим технічним персоналом підприємства.
• Контроль за раціональним використанням, зберіганням та списанням ТМЦ.
• Проведення інвентаризації майна, своєчасне оформлення звітності

• Досягнення: Територія підприємства приведена в стан згідно з програмою 5S, (сортування, дотримання порядку, раціональне розміщення, стандартизація, вдосконалення). Планування та обладнання нового складу під ТМЦ.

• Причина звільнення: за угодою сторін.
• Маю рекомендований лист від керівника підприємства.
ДП «Одеський морський торговельний порт» 2008 – 2019 рр.
08.07.2008 прийнятий береговим матросом швартової бригади, 01.05.2009 переведений матросом 1 класу швартової бригади.
• 24.06.2009 переведений майстром відділу управління служби флоту:
• Керування роботою підпорядкованим технічним персоналом підприємства. Ведення обліку робочого часу цієї категорії працівників.
• Проведення інвентаризації майна, своєчасне оформлення звітності.

• Заступник директора державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» 2013 - 2015 рр. Заступник директора з кадрів і соціальних питань державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» 2015 - 2019 рр. (навчальний центр, відділ кадрів, відділ соціальної роботи, ОТІЗ)
• Функції та обов’язки:
• Зведення річного фінансового плану підприємства, співпраця з органами державної влади, укладення договорів, ведення перемовин з контрагентами, підпорядкуванні були наступні підрозділи:
• Надання послуг з отримання спеціальних професій
• Прийняття та звільнення співробітників підприємства, оформлення лікарняних та відпусток співробітників, ведення пенсійної роботи.

• -Досягнення: Навчальний центр обладнано класом з програмним забезпеченням для судноводіїв та акредитацію на видачу документів морських професій.

Рекомендації може надати відділ персоналу.

Професійні навички:
Навички роботи в команді.
Вміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення.
Здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення.
Ефективно управляти часом і людьми, що знаходяться в підпорядкуванні.
Навички ведення договірної роботи.
Знання мов: українська - рідна; російська - вільно володію; англійська - з перекладачем.
Знання ПК
Досвідчений користувач ПК, знання МS Office.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Хобі: Займаюсь спортом (бокс), граю у футбол, шахи.
Додаткова інформація:
Маю водійське посвідчення категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: