• File

Катерина

Офіс-менеджер

Age:
37 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Особиста інформація

Єкатериничева Катерина Володимирівна
22.09.1987 р.
Заміжня, є дитина
Одеса

Контактна інформація
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта

1994-2004 р. Середня загальноосвітня школа №89

2004-2009 р. Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», Вища

Досвід роботи:

Страхова компанія – офіс менеджер
Робота с клієнтами, оформлення та облік страхових полюсів.

2011 - 2016 р. ПП «Селена ЛВ», ПП «Ідеал. Відділ Horeca – офіс менеджер, оператор ПК.
Робота з клієнта, прийом замовлень по телефону, перевірка та слідкування відправки товару, перевірка накладних, робота з торговими та експедиторами.

2016 – 2019 р. ТОВ«Ваш кур’єр» - діспетчер (оператор – менеджер з логістики)
Прийом замовлень, ведення накладних, робота з клієнтами.

2024 – 2025 р. ПП «АКС» - офіс-менеджер, менеджер з персоналу.
• забезпечення внутрішнього документообігу та управління вхідною та вихідною кореспонденцією;
• контроль за належним зберіганням та архівуванням документів;
• організація зустрічей, конференцій та відряджень працівників;
• підготовка інструкцій та правил щодо функціонування офісу;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• планування та контроль витрат на управління офісом;
• організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища, заповнення журналів;
• складання та впровадження корпоративної культури та етики спілкування з контрагентами компанії серед фахівців підприємства;
• організація та контроль за функціонуванням системи діловодства, що формується між підрозділами фірми;
• постійний контроль за наявністю матеріалів, необхідних для повноцінного функціонування офісу та їх корегування;
• складання звітів для керівництва за встановленими раніше формами.

Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office, Internet, e-mail
Англійська
нижче середнього

Особисті якості: Відповідальна, товариська, уважна, комунікабельна, швидко навчаюсь, уміння працювати в команді, пунктуальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: