Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10927236/
Помічник бухгалтера
- Considering positions:
- Помічник бухгалтера, Реєстратор
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Прихідько Катерина Анатоліївна
Дата народження : 28.01.1991р.
Сімейний стан: не одружена
м.Київ : e-mail : [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Тел.: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2010-2014р.р. « Київський національний університет будівництва та архітектури », будівельно – технологічний факультет, спеціальність : технологія будівельних конструкцій виробів і матеріалів .
2006-2010р.р. «Київський індустріальний коледж» спеціальність: обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях .
Досвід роботи :
2021р.(липень) – теперішній час : ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», заступник начальника відділу по замовленнях (асистент)
Обов’язки :
• організація та контроль замовлення товару
• аналіз обсягів продажу і прибутковості товару, корегування поставок
• оформлення і підготовка документів для обміну та повернення товару постачальнику
• списання товару, резервування, переміщення між маркетами
• ведення та контроль внутрішнього документообігу відділу
2018р. ( квітень ) – 2021р. ( червень ) : ТОВ ТБД “ОЛДІ” , відділ інформації
Обов`язки :
• оформлення бонусної карти магазину
• оформлення документації з безготівковими покупцями ( створення рахунок- фактури для проплати товару , виписка і реєстрування податкової накладної в 1С, створення видаткової накладної на отримання проплаченого товару, звірка з контрагентами по заборговваності в 1С )
• робота Клієнт-банк ( банківська виписка )
• робота в електронному кабінеті ( сайт ДПСУ )
• архівація договорів , реєстр видаткових , перевірка оформлених видаткових згідно дорученню
2017р. ( жовтень) — 2018р. ( квітень ) : ТОВ “Епіцентр” К6 , продавець – консультант в відділі сантехніка
Обов’язки : Надання інформації що до якості товару та його характеристики . Відвідування семінарів та саморозвиток для покращення роботи. Відвантаження товару для інтеренет замовлень . Опрацювання браку , обмін браку через представника . Інвентаризація товару .
2016р. (вересень) — 2017р. ( жовтень ) : ТОВ “ХАТАЮА” , офіс-менеджер
Обов`язки :
• “холодні” дзвінки , орієнтування клієнтів в якості і наявності товару
• оформлення в 1С замовлення ( створення карти клієнта , оплата , замовлення товару через портал В2В , відстеження за новою поштою )
• оформлення , опис товару на сайті
2015р. (липень) – 2016р. (вересень) : ТОВ ТБД “ОЛДІ” , фахівець з повернення товарів
Обов`язки : оформлення документації
• Заява про повернення коштів
• Акт видачі коштів
• Заява на поновлення розрахункового документу
• Заява про усунення недоліків (згідно ст. 8 законодавства України)
Оформлення доставок
• Орпацювання даних вулиць згідно карти міста
• Робота в OpenOffice, Word, 1С
Вміння знаходження спільної мови в клієнтами ,усунення конфліктних ситуацій, надання якісної інформації .
2013-2015р.р. :ТОВ ТБД “ОЛДІ”, продавець – консультант в відділі сантехніка
Обов’язки : Надання інформації що до якості товару та його характеристики . Відвідування семінарів та саморозвиток для покращення роботи.
2012-2013р.р. : ПАТ “Комбінат Будіндустрія” , контролер ВТК
Обов’язки : Контроль якості виробів ( геометричні параметри, маркування виробів). Знання і володіння нормативною літературою, оформлення поспорту якості виробів.
2010-2012р.р. : “Київський індустріальний коледж” , бібліотекар
Обов’язки : Робота з ортехнікою , оформлення документації, розвиток фонду бібліотеки .
Особисті навики :
ПК- MS Office , 1С 8.3 , інтернет – як упевнений користувач ; українська мова (рідна , вільно ), російська мова (вільно), англійська мова – базова .
Особисті якості :
Уміння організовувати якісну роботу , комунекабільність ,відповідальність ,активна життєва позиція , відповідальність , поряднісь ,гнучкість, вміння працювати в команді.
Дата народження : 28.01.1991р.
Сімейний стан: не одружена
м.Київ : e-mail : [
Тел.: [
Освіта:
2010-2014р.р. « Київський національний університет будівництва та архітектури », будівельно – технологічний факультет, спеціальність : технологія будівельних конструкцій виробів і матеріалів .
2006-2010р.р. «Київський індустріальний коледж» спеціальність: обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях .
Досвід роботи :
2021р.(липень) – теперішній час : ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», заступник начальника відділу по замовленнях (асистент)
Обов’язки :
• організація та контроль замовлення товару
• аналіз обсягів продажу і прибутковості товару, корегування поставок
• оформлення і підготовка документів для обміну та повернення товару постачальнику
• списання товару, резервування, переміщення між маркетами
• ведення та контроль внутрішнього документообігу відділу
2018р. ( квітень ) – 2021р. ( червень ) : ТОВ ТБД “ОЛДІ” , відділ інформації
Обов`язки :
• оформлення бонусної карти магазину
• оформлення документації з безготівковими покупцями ( створення рахунок- фактури для проплати товару , виписка і реєстрування податкової накладної в 1С, створення видаткової накладної на отримання проплаченого товару, звірка з контрагентами по заборговваності в 1С )
• робота Клієнт-банк ( банківська виписка )
• робота в електронному кабінеті ( сайт ДПСУ )
• архівація договорів , реєстр видаткових , перевірка оформлених видаткових згідно дорученню
2017р. ( жовтень) — 2018р. ( квітень ) : ТОВ “Епіцентр” К6 , продавець – консультант в відділі сантехніка
Обов’язки : Надання інформації що до якості товару та його характеристики . Відвідування семінарів та саморозвиток для покращення роботи. Відвантаження товару для інтеренет замовлень . Опрацювання браку , обмін браку через представника . Інвентаризація товару .
2016р. (вересень) — 2017р. ( жовтень ) : ТОВ “ХАТАЮА” , офіс-менеджер
Обов`язки :
• “холодні” дзвінки , орієнтування клієнтів в якості і наявності товару
• оформлення в 1С замовлення ( створення карти клієнта , оплата , замовлення товару через портал В2В , відстеження за новою поштою )
• оформлення , опис товару на сайті
2015р. (липень) – 2016р. (вересень) : ТОВ ТБД “ОЛДІ” , фахівець з повернення товарів
Обов`язки : оформлення документації
• Заява про повернення коштів
• Акт видачі коштів
• Заява на поновлення розрахункового документу
• Заява про усунення недоліків (згідно ст. 8 законодавства України)
Оформлення доставок
• Орпацювання даних вулиць згідно карти міста
• Робота в OpenOffice, Word, 1С
Вміння знаходження спільної мови в клієнтами ,усунення конфліктних ситуацій, надання якісної інформації .
2013-2015р.р. :ТОВ ТБД “ОЛДІ”, продавець – консультант в відділі сантехніка
Обов’язки : Надання інформації що до якості товару та його характеристики . Відвідування семінарів та саморозвиток для покращення роботи.
2012-2013р.р. : ПАТ “Комбінат Будіндустрія” , контролер ВТК
Обов’язки : Контроль якості виробів ( геометричні параметри, маркування виробів). Знання і володіння нормативною літературою, оформлення поспорту якості виробів.
2010-2012р.р. : “Київський індустріальний коледж” , бібліотекар
Обов’язки : Робота з ортехнікою , оформлення документації, розвиток фонду бібліотеки .
Особисті навики :
ПК- MS Office , 1С 8.3 , інтернет – як упевнений користувач ; українська мова (рідна , вільно ), російська мова (вільно), англійська мова – базова .
Особисті якості :
Уміння організовувати якісну роботу , комунекабільність ,відповідальність ,активна життєва позиція , відповідальність , поряднісь ,гнучкість, вміння працювати в команді.
Similar candidates
-
Помічник бухгалтера
20000 UAH, Kyiv -
Помічник менеджера з продажу
Kyiv -
Бухгалтер
Kyiv, Kremenchuk -
Помічник бухгалтера
30000 UAH, Kyiv, Vasylkiv -
Бухгалтер
Kyiv -
Бухгалтер
Kyiv