• File

Олеся

Аналітик, керівник, адміністратор, менеджер з персоналу

City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Remote, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
1. П.І.Б: Танинець Олеся Вікторівна
2. Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
3. Освіта: вища
• ВУЗ - Національний університет харчових технологій
• Спеціальність – харчова технологія та інженерія
• Спеціалізація – Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентрантів
Професійні права: Робота за обраним фахом, викладацька та наукова робота
• Володіння мовами:
Українська -вільно
Російська – вільно
Німецька – рівень А2 ( продовжую вивчити )
4. Місця роботи:
• 2008-2011 р. ТОВ «Кобра Україна» м. Ужгород
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: офіс-менеджер
• 2011-2024 р.: ТОВ «КТ Україна»
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: оператор бази 1С, адміністратор, з 2015-2024 менеджер з адміністративної діяльності
5. Професійні навики:
• Навики в управлінні командою від 20 чол.
• Робота з клієнтами
• Планування бюджету ( місяць, квартал, рік )
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Проведення співбесід та підбір персоналу
• Організація та контроль роботи підлеглих
• Організація роботи та контроль всіх підрозділів філії ( складської, транспортної логістики, відділу сервісу та адміністративного відділу )
• Знання первинної бухгалтерії
• Ведення переговорів та зібрань
• Впевнений користувач ПК ( MS Office ), бітрікс, Teams, Zoom, робота з Гугл-таблицями
• Проведення ЗУМ зустрічей, та зустрічей в Teams
• Робота з сайтом GPS
• Знання бази 1 С версій 7.7. та 8.3 ( УТ ) на професійному рівні, ЕРП на професійному рівні, WMS
• Навики в аналізі та розробленні проектів в оптимізації бізнес-процесів 1С та ЕРП
• Написання інструкцій до бізнес процесів та навчання користувачів
• Налаштування всіх звітів, опрацювання документообігу в 1С, ЕРП
• Розроблення мотивації підлеглих
• Організація запуску та відкриття фірмових магазинів з 0 ( в тому числі розрахунок та складання кошторису на проведення ремонтних робіт )

6. Особисті якості:
• Відповідальна
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельна
• Наполеглива
• Маю лідерські якості
• Стресостійкість
• Пунктуальна
• Легко вчусь
Наявність водійського посвідчення категорії В

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: