- File
Олеся
Аналітик, керівник, адміністратор, менеджер з персоналу
- City of residence:
- Uzhhorod
- Ready to work:
- Remote, Uzhhorod
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10939272/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
1. П.І.Б: Танинець Олеся Вікторівна
2. Контактний телефон: [
3. Освіта: вища
• ВУЗ - Національний університет харчових технологій
• Спеціальність – харчова технологія та інженерія
• Спеціалізація – Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентрантів
Професійні права: Робота за обраним фахом, викладацька та наукова робота
• Володіння мовами:
Українська -вільно
Російська – вільно
Німецька – рівень А2 ( продовжую вивчити )
4. Місця роботи:
• 2008-2011 р. ТОВ «Кобра Україна» м. Ужгород
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: офіс-менеджер
• 2011-2024 р.: ТОВ «КТ Україна»
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: оператор бази 1С, адміністратор, з 2015-2024 менеджер з адміністративної діяльності
5. Професійні навики:
• Навики в управлінні командою від 20 чол.
• Робота з клієнтами
• Планування бюджету ( місяць, квартал, рік )
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Проведення співбесід та підбір персоналу
• Організація та контроль роботи підлеглих
• Організація роботи та контроль всіх підрозділів філії ( складської, транспортної логістики, відділу сервісу та адміністративного відділу )
• Знання первинної бухгалтерії
• Ведення переговорів та зібрань
• Впевнений користувач ПК ( MS Office ), бітрікс, Teams, Zoom, робота з Гугл-таблицями
• Проведення ЗУМ зустрічей, та зустрічей в Teams
• Робота з сайтом GPS
• Знання бази 1 С версій 7.7. та 8.3 ( УТ ) на професійному рівні, ЕРП на професійному рівні, WMS
• Навики в аналізі та розробленні проектів в оптимізації бізнес-процесів 1С та ЕРП
• Написання інструкцій до бізнес процесів та навчання користувачів
• Налаштування всіх звітів, опрацювання документообігу в 1С, ЕРП
• Розроблення мотивації підлеглих
• Організація запуску та відкриття фірмових магазинів з 0 ( в тому числі розрахунок та складання кошторису на проведення ремонтних робіт )
6. Особисті якості:
• Відповідальна
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельна
• Наполеглива
• Маю лідерські якості
• Стресостійкість
• Пунктуальна
• Легко вчусь
Наявність водійського посвідчення категорії В
Similar candidates
-
Рекрутер
25000 UAH, Remote -
Менеджер з персоналу
25000 UAH, Remote -
Рекрутер з підбору персоналу
25000 UAH, Remote -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Uzhhorod, Dnipro , more 4 cities -
Адміністративний директор, керуючий, Amazon-спеціаліст
Remote -
HR-менеджер
Kyiv, Odesa, Remote