• File

Олег

Комерційний директор, категорійний менеджер

Considering positions:
Комерційний директор, категорійний менеджер, Заступник керуючого, Керівник відділу, менеджер з закупівель, Товарознавець
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е Польовий Олег Олександрович
Комерційний директор, категорійний менеджер
Повна зайнятість
Місце проживання : м. Хмельницький
Контактні дані:
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) Ел.пошта : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
Директор комерційний; Начальник комерційного відділу, з 12.01.2023 по 31.07.24 (1рік 6міс), ДіПі Інтернешнл ТОВ, ФО-П Войтко О.М., оператор продуктової мережі м-нів BestPlace: м.Хмельницький
Виконував обов’язки : Вибір формату, стратегії магазинів, моделі ціноутворення. Побудова товарного класифікатора, асортиментної матриці. Наповнення асортименту. Проведення моніторингів, визначення KVI-позицій, встановлення націнки, розташування товарів за ціновими сегментами. Робота з постачальниками: проведення переговорів, оцінка комерційних умов, укладання меморандумів про співпрацю, договорів поставки, купівлю-продажу, надання послуг, складання протоколів розбіжностей. Створення, затвердження схем, креслень розміщення торговельного обладнання та товарних категорій в магазинах. Складання планограм, контроль за викладенням та перестановкою товарів. Налаштування у програмі графіків замовлень : по постачальникам, торговим командам, брендам. Замовлення оптових партій товарів у виробників, імпортерів, дистриб’юторів на РЦ. Звірка бонусів, виставлення рахунків постачальникам. Контроль надходжень бонусів та компенсацій. Формування графіка та календаря оплат, проведення оплат. Управління структурою асортименту, залучення нових категорій, аналіз ефективності наявних брендів, постачальників, артикулів, коригування асортиментної та цінової політики. Вибір торгового обладнання, порівняння пропозицій. Вибір, заміна, впровадження програмного забезпечення замість 1С «BAS» на 1С «Терм». Проведення акцій: залучення, збір, обробка пропозицій від постачальників, висування власних аргументів, налаштування у програмі, замовлення акційних обсягів, підготовка інформаційних матеріалів для маркетолога. Аналіз ефективності промоакцій. Робота по залученню бюджетів постачальників та брендів для проведення в мережі тематичних свят і акційних розіграшів. Проведення ревізій та інвентаризацій у магазинах. Складання торгової статзвітності.
Заступник керівника з комерційних питань; Категорійний менеджер з 10.07.2009 по 04.01.2021 (11років 5міс), юр.особа : Славутич-Поділля ПП/Бакалія ПрАТ : оператор продуктової мережі м-нів Економ, м-ну Бонус Маркет, м-ну SPAR: Хмельницька, Вінницька, Тернопільська обл., роздрібна, гуртова торгівля.
Виконував обов’язки: Проведення аналізу та вивчення ринку, товарних категорій, брендів. Розробка цілей, стратегії. Вибір, вивчення локації потенційних об’єктів, аналіз трафіку, «зріз» конкурентів. Побудова товарного класифікатора, асортиментної матриці, встановлення співвідношень товару : «імпорт-вітчизняний», питомої ваги категорій, квот артикулів. Наповнення асортименту категорій : основна, профільна, доповнююча. Розробка ціноутворення, розташування товарів по ціновим сегментам. Мерчендайзинг товарів, складання планограм. Визначення KVI-позицій, встановлення на них конкурентних цін.
Аналіз та планування : товарообігу, кількість чеків, розмір середнього чека, розмір комерційної маржи, комерційного прибутку, товарних запасів та їх оборотності, GMROI, АВС-аналіз. Аналіз ефективності й корегування асортиментної та цінової політики.
Комерційна оцінка постачальників, планування та узгодження промо-планів, промо-календаря. Проведення акцій: залучення, збір, обробка пропозицій від постачальників, висування власних аргументів, прописання, активація у програмі, замовлення акційних обсягів, підготовка інформаційних матеріалів для випуску газет, плакатів, флаєрів. Аналіз ефективності промоакцій. Робота по залученню бюджетів постачальників та брендів для проведення в мережі тематичних свят і урочистих розіграшів. Звіряння бонусів, виставлення рахунків постачальникам. Контроль надходжень бонусів та компенсацій.
Проведення переговорів, узгодження комерційних умов, складання меморандумів. Укладання маркетингових договорів, договорів поставки, протоколів розбіжностей.
Налаштування у програмі графіків замовлень : по постачальникам, торговим командам, брендам. Організація, замовлення оптових поставок у виробників, імпортерів, дистриб’юторів на РЦ з наступним переміщенням на магазини мережі. Залучення додаткових постачальників, пошук товарних та цінових «зливів»
Побудова категоризації магазинів. Створення схем розміщення товарних категорій на торговельном обладнанні в магазинах. Пошук постачальників торгового обладнання, порівняння пропозицій при його виборі та замовленні. Узгодження обсягів постачання, умов оплати, монтажу, логістики, знижок.
Формування графіка та календаря оплат. Проведення оплат постачальникам.
Надання пропозицій щодо впровадження програми лояльності, наповнення інтернет-магазину. Запуск, забезпечення одночасної з Економами роботи магазинів : під брендом Бонус Маркет, під франшизою SPAR. Участь у впровадженні антикризових заходів у мережі під час COVID-19. Організація операційної роботи та асортименту для дрібнороздрібної виїзної торгівлі. Розробка внутрішніх норм списань. Контроль, перевірка, заміна в программі кодів УКТЗЕД. Встановлення видів, типів, атрибутів, розмірів цінників. Контроль встановлення в программі міцності алконапоїв, цін індикативу відповідно до їх ємності. Перевірка відповідності стікеровки товарів, точності зважування, термінів придатності. Робота в магазинах з «пересортами», мінусовими залишками. Участь у ревізіях.
Директор підприємства, з 27.04.2004 по 20.03.2007, (≈3роки), Гурман ТОВ, м.Хмельницький, В2В продажі.
Виконував обов’язки: Формування ефективної команди. Формування торгового портфеля фірми «з нуля», пошук виробників та постачальників. Проведення переговорів. Укладення договорів постачання та узгодження комерційних умов. Замовлення товарів, контроль оборотності на складах. Контроль за виконанням касової дисципліни та інкасації. Контроль за виконанням планів продажу, показників прибутковості, валових витрат. Пошук, узгодження складської та транспортної логістики. Розробка, узгодження, подання бізнес-плану, робота з банками з питань кредитного та поточного обслуговування. Участь при проведенні перевірок співробітниками податкових та контролюючих органів. Ведення претензійної роботи, представлення інтересів фірми в Господарському суді та Виконавчій службі.
Заступник начальника торгового відділу; Торговий представник, з 17.03.2000 по 19.04.2004 (≈4роки), ТОВ «Гамма», дистрибуція продуктів харчування.
Виконував обов’язки: Аналіз ринку та конкурентів. Формування торгової команди, впровадження стратегії продажів, навчання, доведення планів, контроль їх виконання, подання звітності, нарахування KPI. Оцінка кваліфікації та повноти мотивації ТА. Участь в проведенні тренінгів для ТА. Пошук нових клієнтів, проведення перемовин, підтримка взаємовідносин з існуючими клієнтами. Контроль дебіторської заборгованості, робота з боржниками. Участь у проведенні ревізій та переобліків.
Заступник директора з питань торгівлі, з 01.11.93 по 19.09.99 (≈6 років), Комерсант ТОВ, (у минулому м-н №55 Продтовари), м.Хмельницький, роздрібна торгівля. Виконував обов’язки: Укладення договорів з постачальниками, узгодження комерційних умов. Пошук додаткових постачальників серед новостворених суб’єктів підприємницької діяльності та імпортерів, участь в закупці та прийманні товарів. Організація операційної роботи та постачання товарів для трьох відокремлених підрозділів магазину та дрібно роздрібної виїзної торгівлі. Контроль за дотриманням правил торгівлі, формування цін, вивчення та застосування нового (в тому числі податкового) законодавства, яке стосується торгівлі, ПДВ, акцізного податку. Навчання персоналу щодо дотримання правил торгівлі, застосування торговельного обладнання, фіскальних касових апаратів, порядку поведінки при перевірках податкових та контролюючих органів. Складання скарг, запитів в міністерства, відомства, інспекції, органи місцевої влади, прокуратуру. Підготовка документації для участі у малій приватизації. Участь у впровадженні касових апаратів першого фіскального покоління, навчання персоналу, програмування. Подача заявок, розрахунків для оформлення ліцензій, патентів на право здійснення діяльності. Контроль за виконанням касової дисципліни, інкасації, закупок та виплат. Контроль асортименту товарів, що реалізуються. Контроль за дотриманням термінів придатності і умов зберігання товарів. Контроль документообігу магазину, контроль за оприбуткуванням ТМЦ, звіряння з підрозділами, складання та подання в бухгалтерію звітності. Ведення претензійної роботи, розрахунок пені, штрафів, прийняття участі представником підприємства в Господарському суді. Участь від імені товариства при проведенні перевірок співробітниками податкових та контролюючих органів. Виконання обов’язків керуючого магазином.
Заступник керуючого магазину з 02.08.90-11.10.93 (≈3роки) : Міське Об’еднання «Продтовари», м-н №67, м. Хмельницький, роздрібна торгівля.
Виконував обов’язки : Укладення договорів з постачальниками, узгодження комерційних умов. Замовлення товарів. Організація операційної роботи і постачання асортименту для відокремленого підрозділу магазину. Контроль за дотриманням правил торгівлі, формування цін. Збір виручки, здача інкасації. Контроль асортименту товарів, що реалізуються. Контроль і дотримання термінів придатності товарів, умов зберігання. Контроль за оприбуткуванням ТМЦ, звіряння з підрозділами, контроль за веденням забірних листів, складання та подання в бухгалтерію товарного звіту. Складання та подання торгової статзвітності. Робота по залученню децентралізованих постачальників: іногородні постачальники товарів понад обсяг виділених фондів, проведення бартерних операцій з торговими організаціями з інших регіонів СРСР, закупівля сезонних фруктів та овочів, живої риби. Участь у проведенні ревізій та переобліків. Виконання обов’язків керуючого магазином.
Освіта, додаткова освіта, тренінги :
Київський Національний торговельно-економічний університет , денна форма навчання, спеціальність «Товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами», 01.09.84- 01.08.90
Підвищення кваліфікації з курсу «Менеджмент у невиробничій сфері», денна форма навчання, 416 годин, вересень-грудень 2007, Хмельницький Національний Університет
Навчальний курс «Академія Категорійного менеджера», заочна форма навчання, грудень 2019 – червень 2020, тренінгова агенція Retail Praktik, м. Дніпро
Навчальний очний курс «Ефективний асортимент та ціноутворення у роздрібній торгівлі», тренінговий центр «Trade Master Group», м. Київ, 08-09 липня 2016

Рекомендації :
Коваль Людмила Олександрівна, директор Ді Пі Інтернешнл, т [open contact info](look above in the "contact info" section)
Остапчук Володимир Миколайович: CEO мережі Економ (у минулому), т [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: